Kunnen we aub de discussie over wappies loslaten?
Iemand als Jildau komt mij echt niet over als een wappie.
En ik begrijp heel goed waar haar manier van denken vandaan komt.
De media geeft zeker niet alles steeds zo fijn weer maar lijken wel tegen elkaar op te bieden wie het nieuws het spannendste kan brengen.
En de regels zijn natuurlijk zo krom als wat, de Niet werkende vodjes als mondkapje, eerste niet, toen aanbevelen, en ineens wel, terwijl ze zelf eerder aangaven ze werken niet.
Net als met kerst, zwager/vrouw 2 oudere kinderen en wij 2 mogen niet bij Moeder/oma eten. Maar wij 2 mogen moeder wel ophalen en naar zwager toe.
Kinderen zitten met 30 in een klas, maar zouden ze dat buiten in de frisse lucht doen mag het niet.
Nou ja, jullie kennen ze zelf ook wel die tegenstrijdige regels.
En ja dan kan ik me voorstellen dat als alles zo krom is dat er word gedacht, wat is er nog meer krom wat ze ons wijs willen maken. Dus ook over het vaccin.
En eerlijk, niemand weet de lange termijn gevolgen, niemand. Want dat kan nog niet

Ik geef toe dat ik eerder ook enorm twijfelde. Niet omdat ik een wappie ben, niet omdat ik tegen vaccineren in het algemeen ben Maar wel omdat ik niet in een risicogroep val en dan iets in me laat spuiten.
Maar nu ik heb gezien dat iedereen op de IC, arts en verplegkundige zich heeft laten enten. De mensen dus in het werkveld die er 1000 keer meer weten dan ik denk ik, als ik aan de beurt ben laat ik me enten.
Maar die ervaring hebben andere weer niet.
En als ze besluiten zich niet te enten is er ook niets aan de hand. Genoeg die het wel doen dus het virus gaat minder kans krijgen.