Een tuinslang , lompe actie van mezelf in de melkstal, ik bleef haken achter de spuitpistool van de slang. Heel klein wondje, maar de hoeveelheid bloed is indrukwekkend
Ja als de neten, douchen was net ook geen pretje. Begint ook echt dik te worden. Leuk man, morgen weer wedstrijden
pmarena
Geplaatst: 30-08-24 14:32
Auwie dat ziet er pijnlijk uit
Iemand enig idee wat dit voor moet stellen, is dat dan een wratje ofzo...? Ik dacht eerst dat er een splinter in zat maar het is zo'n gek rondje, en er lijkt wel een soort rubberachtig balletje in te zitten, dat rode in het midden...
Daarom, er zit in het midden een soort rubberachtig balletje. Dat ligt ook los van de randjes zeg maar. Als ik daar nog verder aan zit dan gaat het bloeden. In bad zie je dan zelfs op het ritme van je hartslag steeds een piepklein straaltje bloed er uit spuiten
Als ik er vanaf blijf dan groeit het dicht en komt er beetje eelt-achtige huid overheen.
Ik lees over wratjes dat het vaak rond is. In de kern een apart weefseltje, en dat het wratje vaak een adertje meepakt om zich mee te voeden. En dat het zich graag inkapselt met huid om zich te beschermen zeg maar. Dat klinkt wel alsof dat het kan zijn. Maar geen ervaring mee verder.
Ik vind het ook zo'n lüllig plekje om mee naar de dokter te gaan
fleurtjeuh