MarjanB schreef:En dan zit je bazin tegenover je te hoesten en te snotteren.. echt why!! Blijf thuis.. zucht
Onbegrijpelijk inderdaad... Lekker voorbeeld ook.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:EdkingEnzo schreef:Moeten jullie ook zo lang wachten voordat je getest kan worden?
Ik heb vanmorgen gebeld, kan donderdag terecht in een andere stad.
Ik dacht vorige week ergens op internet allemaal foto’s te zien van uitgestorven teststraten
Het ligt toch aan de laboratorium capaciteit?
EdkingEnzo schreef:Oh dat zou goed kunnen inderdaad. Maar de mevrouw aan de telefoon zei dat de twee dichtstbijzijnde testlocaties de hele week vol zitten. Zal wel zo zijn
Macs schreef:Ik vind het dan toch apart dat jij klachten hebt gekregen nadat je bij haar bent geweest maar de uitslag negatief is. Heel fijn voor jou, maar je zou het toch echt niet verwachten.
verootjoo schreef:Macs schreef:Ik vind het dan toch apart dat jij klachten hebt gekregen nadat je bij haar bent geweest maar de uitslag negatief is. Heel fijn voor jou, maar je zou het toch echt niet verwachten.
Ze heeft nog helemaal geen uitslag staat toch juist in die post? Daar gaat het over, dat die man van die vriendin wel snel de uitslag heeft en zij niet![]()
En dat kan gewoon, je kan ook gewoon niet besmet raken als je bij een positief iemand bent. Je kan ook besmet raken met een ander rondvliegend virus. Het kan allemaal
Macs schreef:verootjoo schreef:
Ze heeft nog helemaal geen uitslag staat toch juist in die post? Daar gaat het over, dat die man van die vriendin wel snel de uitslag heeft en zij niet![]()
En dat kan gewoon, je kan ook gewoon niet besmet raken als je bij een positief iemand bent. Je kan ook besmet raken met een ander rondvliegend virus. Het kan allemaal
Een paar berichten later vermeld ze dat zij negatief is.
Vriendin van mij sliep met de studie in een schuur. Iedereen ziek bij thuiskomst, maar slechts één positief geteste.
Maar ik door dit soort verhalen snap ik heel goed dat er genoeg twijfelaars zijn over de huidige maatregelen. En nee ik ben geen viruswaanzingekkie en houdt me gewoon aan de maatregelen
Iris82 schreef:Ik moet dan steeds aan dat verhaal van die oma van een Bokker denken.
Wel klachten, 2x negatief getest, met longklachten naar het ziekenhuis, overleden, toch positief.
DiantaM schreef:Macs schreef:Ik vind het dan toch apart dat jij klachten hebt gekregen nadat je bij haar bent geweest maar de uitslag negatief is. Heel fijn voor jou, maar je zou het toch echt niet verwachten.
Er zijn toch tig verkoudsheidsvirussen die nu rond dwalen? Zo vreemd is dat denk ik niet..
Hilary schreef:Iris82 schreef:Ik moet dan steeds aan dat verhaal van die oma van een Bokker denken.
Wel klachten, 2x negatief getest, met longklachten naar het ziekenhuis, overleden, toch positief.
Patiënt bij ons: 1e test in ander ziekenhuis positief, 2e test bij ons paar dagen later negatief, iets later (ik meen 2 dagen) nog een keer getest: positief.
Kimm4 schreef:Ik heb sinds vrijdag klachten, zaterdagavond afspraak gemaakt en ik kon voor vandaag kiezen uit twee locaties en evt morgen op een andere locatie. Vanmorgen rond 11.30u ben ik getest, vanavond 22.30u uitslag gekregen (negatief) echt heel bizar dat het zoveel kan schelen. Had op woensdag gerekend dat ik de uitslag zou krijgen.
(wel opgelucht trouwens)
MizzMontana schreef:Vanochtend geprobeerd om online een testafspraak te maken, de enige vrije plek die ik kreeg is vrijdag in Maastricht. Joehoe, ik woon in Friesland.
Vanmiddag nog maar eens proberen of er ergens anders plekken vrij zijn gekomen.
MizzMontana schreef:Vanochtend geprobeerd om online een testafspraak te maken, de enige vrije plek die ik kreeg is vrijdag in Maastricht. Joehoe, ik woon in Friesland.
Vanmiddag nog maar eens proberen of er ergens anders plekken vrij zijn gekomen.
MizzMontana schreef:Renske welke postcode heb jij ingevoerd?
Ik alle grote plaatsen, Groningen, Leeuwarden, Sneek, Assen, Heerenveen, Hoogeveen, Zwolle, Deventer, en ga nog maar even door.
Pas bij Eindhoven kreeg ik een plek in Maastricht.
Wat zou de radius zijn van de gestolen die je krijgt toegewezen bij de postcode?