Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

Travel_me schreef:@Immay: Auw! Dan heb je een flinke klap gemaakt zo te horen! Hopelijk lukt het einde van de week om normaal te buigen zodat je wielrennen wel door kan gaan. Wat houdt zo’n beginnerscursus in?

IMAY1990 schreef:Travel_me schreef:@Immay: Auw! Dan heb je een flinke klap gemaakt zo te horen! Hopelijk lukt het einde van de week om normaal te buigen zodat je wielrennen wel door kan gaan. Wat houdt zo’n beginnerscursus in?
Laten we het er op houden dat het niet heel elegant ging...
Dit is wat er op de site van de cursus staat:
Je wordt ingedeeld op niveau en gaat met een groepje van maximaal 8 personen vijf keer 1,5 uur trainen. In de trainingen besteden we aandacht aan:
- Je houding op de racefiets.
- Bochten rijden.
- Remmen.
- De juiste versnelling kiezen.
- Waaieren (in een groep rijden).
- Trainingsschema’s.
- Voeding.
- Onderhoud van de racefiets.
5 keer crossfit per week is trouwens fanatiek zeg, jeetje! Balen van het gedoe met het UWV
En normaal vind ik ook heel prima om niks te drinken of maar heel weinig. Maar na zo'n tijd geen gezelligheid met vrienden, liet ik me wat meeslepen. Volgende keer weer met mate. 

Maar aan de andere kant mocht het natuurlijk ook wel gewoon een keer, helemaal nu we zo lang thuis hebben gezeten! Ik heb inderdaad ook geen moeite om het normale ritme weer op te pakken. Ik ben zelfs extra gemotiveerd omdat ik me toch nooit helemaal top voel na veel wijn en slecht eten!

En top dat je weer wat hebt kunnen relaxen met een boek en een serie!
Dan komt een dagje veel lopen goed uit om alles lekker los te maken ja.
Niet mijn weer dit....

).
Lesgeven is zeker veel lopen idd.
. Wat goed dat je je aan je eetplanning hebt kunnen houden ondanks de moeheid! Goede ervaring is dat. Kun je dit onthouden voor de volgende keer dat je erg moe bent en geneigd bent om veel te gaan eten? Dat je even terugdenkt aan dit moment en weet dat je niet naar dat zeurderige, hongerige stemmetje hoeft te luisteren? Ik ben heel jaloers op je lijstje. Heb je recepten voor de koek en het havermout taartje? Heb door jou en Maxime helemaal zin om te gaan bakken haha.
, laat maar weten! Ik bak nooit koeken omdat ik dan alles moet proeven inderdaad
. Maar misschien dat ik niet alles plaats hier. Ik had natuurlijk eergisteren die Oreo's, waardoor ik op 2500 calorieën uitkwam, de dag daarvoor overdag te weinig gegeten waardoor ik 's avonds een halve H&C koek, een grote Snickers en een halve bak Halo Top heb gegeten. Die dag heb ik niet geteld qua calorieën. Vrijdag heb ik mijn eerste fitness fotoshoot, dus ik probeer wat magerder te eten zodat ik wat droger ben dan. Zit denk ik meer tussen mijn oren dan dat ik voor die tijd echt wat kan bereiken, maar het gaat om het idee. Gister heb ik me heel netjes aan mijn lijstje kunnen houden en had ik ook absoluut geen honger, dus dat gaan we gewoon weer proberen.
dat is wel een hele nare verwonding ja
Sterkte voor je bijrijdster