Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinopino schreef:dromertje1 ze waren er wel maar zijn snel afgenokt. Want een paar willen geen dialoog.
Dinopino schreef:Karl66 vind het wel geinig dat je iedereen zelfs degene die vaccineren ook weer beticht van complottheorie. En we zijn allemaal leugenaars en een gevaar voor de maatschappij. Geinig wanneer je jouw berichten doorleest met nog steeds altijd een sneer naar iets of iemand. Vind het wel grappig dat je ons en eigenlijk iedereen in de wereld kent en weet wat we denken. Er is in nog geen bijdrage die je gepost heb tijdens mijn aanwezigheid iets door jou gepost zonder een sneer een snauw verwijzing naar leugenaar dom en de anti vaxxers zijn zieltjeswinnaars en twijfelaars.
Heb volgens mij niet het idee dat hier anti vaccers zitten. Enkel mensen die berichten lezen en weer andere berichten lezen. En van beide kampen wordt over wetenschappelijk bewijs gesproken lees ik op internet. Maar elk bericht gaat over anti vaccers. Ga bijna geloven dat jij er zelf iemand bent. De anti vaccers doen dit zeggen dat. Hallo wakker worden er zitten hier geen anti vaccers. kEn er zal ook niemand komen wanneer dit de manier van communiceren is.
bigone schreef:Dinopino , ik snap jou maar ook de mensen die zo fel van leer trekken tegen de antivaxxers. Vanaf het begin zijn er mensen die alles van bewezen medische wetenschap in twijfel trekken en dan gaan rondstrooien met opmerkingen van meestal de grootste charlatans en oplichters die dus echt levensgevaarlijke onzin verkondigen. Dan zijn er mensen die hun er op wijzen dat dit pure leugens zijn die er verteld worden en dan komen ze met het volgende discutabele onderzoek aan. Het lijkt er gewoon op dat sommigen die onzin dus echt willen geloven. En het lot van je kinderen en ook van veel andere zeer jonge kinderen die nog niet gevaccineerd kunnen worden in handen leggen van een stelletje charlatans , daar word ik best boos om.
En vandaar dat de reacties ook feller zijn geworden want wat er ook bewezen aangedragen word, het word aan de kant geschoven en halleluja, daar komt de volgende heilige die zegt dat je je kinderen doodmaakt wanneer je ent .
Dinopino schreef:Ik vond de tekst van Bigone mooi. En reageerde er niet op omdat ik dat gewoon mooi vond wanneer iemand dit topic opent en dit leest. En zoals verwacht er was geen sneer en prompt is er weer een man en een sneer. Lekker voorspelbaar zijn de mannen in dit topic wel
Dinopino schreef:Maar wanneer je gewoon een bericht leest zoals dat van jou nu is prima is een normaal bericht en ik zou zeggen niets meer toevoegen. Wanneer je het niet erg vind vind ik , dat is mijn mening, niet een ander iets toewensen wat je zelf ook niet wilt. Maar voor de rest niets mis met je post. Maar dan blijft de vraag hoelang blijft dit staan of komt er weer een sneer.?
Dinopino schreef:Ik vond de tekst van Bigone mooi. En reageerde er niet op omdat ik dat gewoon mooi vond wanneer iemand dit topic opent en dit leest. En zoals verwacht er was geen sneer en prompt is er weer een man en een sneer. Lekker voorspelbaar zijn de mannen in dit topic wel
Dinopino schreef:Ik heb mijn onderzoek gevonden. Waar ik wel geloof aan hecht en dus waarmee ik ook mijn omgeving te woord kan staan. Dat was een link van JandeRegelaa. Ging wel over iets anders maar toch gevonden wat ik zocht.
Op een gegeven moment werkt de antibiotica ook niet meer. zo vaak als het overal voor gebruikt wordt.
Maar dat is een ander thema
secricible schreef:En bigone, volledig eens met jou laatste post. Ik denk echt dat door mensen als dinopino zo de volle lading te geven je twijfelaars recht het kamp van de antivaxxers in duwt waar nog even olie wordt gegooid op die frustratie en er met veel medeleven en "argumenten" overgooit met twijfelmakerij en zwartmakerij van die onaardige provaxxers genoeg mensen overtuigd worden waarvan dat niet nodig was.
secrible schreef:En dat sommige figuren gewoon niet meer te redden zijn is ook zo. Die échte aluhoedjes, dat moet ik Jan meegeven, zou ik ook wel eens op schoolreisje naar Samoa willen sturen.
janderegelaa schreef:Dinopino schreef:Maar wanneer je gewoon een bericht leest zoals dat van jou nu is prima is een normaal bericht en ik zou zeggen niets meer toevoegen. Wanneer je het niet erg vind vind ik , dat is mijn mening, niet een ander iets toewensen wat je zelf ook niet wilt. Maar voor de rest niets mis met je post. Maar dan blijft de vraag hoelang blijft dit staan of komt er weer een sneer.?
Nu, want je wilt m graag. Kun je weer lekker in je slachtofferrol.