[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatastrof

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 14:56

Maar dat gaat niet zo maar hé, het is een flash. Niet mijn eigen ontwerp. :) Dan moet mijn afspraak sowieso uitgesteld worden en gok ik dat ik meer zal mogen betalen voor het aanpassen ervan.

Ik denk rationeel gezien, dat ontwerp nr 1 het mooist zal blijven. Dat was ook wel mijn eerste gedacht, dus misschien moet ik daarbij maar blijven..

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 15:01

Sowieso zou ik niet overhaast beslissen als je zo twijfelt, ook al betaal je later dan meer.

Maar een flash is sowieso niks voor mij :+

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 15:23

Snap ik hoor. :j

Het is dat ik vossen altijd al prachtige beestjes heb gevonden. Hense why I have Corgies. ;) Daarom past het ook gewoon bij me. Ik was ook niet van plan om voor een flash te gaan, maar ik zag deze vandaag and boy, was I in love. <3

En altijd genoeg plek op mijn lijf voor een eigen ontwerp in de toekomst desnoods. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 15:32

Ik zou voor de eerste gaan! Maar ik heb dan ook niks met die galant printjes en ook niks met katten dus dan is de keus snel gemaakt :')

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 15:59

Ik zou inderdaad ook niet te overhaast beslissen, ondanks dat het goedkoper is oid. Ik heb ook flash op m'n lijf staan (in de stijl van ontwerp 1) maar daar heb ik gelukkig de kans gehad om goed over na te denken. En geen spijt van :D

En Dreamer, katten? Die 2e is toch ook gewoon een vos? Vind 'm wel minder duidelijk in your face 'vos' dan de eerste. Maar nu ga ik ook twijfelen :')

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 16:06

Nou, mijn afspraak staat sowieso vast. Dinsdag om 11uur mag ik er aan geloven. := *\o/*

Is geen probleem dat ik dan pas beslis overigens. Ga er eens met de artiest over spreken, zodat ik haar mening ook eens heb. Al ben ik vrij zeker dat ik toch bij mijn eerste idee blijf en gewoon voor de illustratieve vos ga.

Die is ook makkelijk om evt. uit te bereiden. Zou er graag nog bloemen oid bij willen. In die stijl heb je dan veel meer keuze en mogelijkheden.

Enne, Dreamer, ik heb ook niet echt iets met katten. :') _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 16:25

Oh die tweede vind ik leuk! Zou bij de eerst bang zijn voor dichtlopen. Vind de tweede speelser en dynamischer.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 16:47

Ik zou voor de eerste gaan! <3

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 17:44

Ik vind de tweede gaver :D Dit helpt je niet echt he? haha

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 23:51

Als ik eerlijk ben, vind ik ze allebei niet mooi. Maar is gewoon smaak. Succes met kiezen.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 00:07

Des goûts et des couleurs... ;)

Ik ben er hier uit dat het nr 1 zal worden (Dus bij deze, wie ontwerp 2 graag zou willen. :o ). Heb al enorm veel ideetjes voor erbij. (Erg hé, mijn eerste tat staat nog niet eens..) Enige waar ik nog aan uit moet geraken is het formaat. Verder zou ik dus nog bloemen/takken onderaan de nek willen, zodat het minder 'afgekapt' is. Ga dit sowieso bespreken met de artiest zodat er zeker ruimte is voor later evt.

Iets in dit genre als bloemetjes etc erbij. <3
Afbeelding
Afbeelding

Het is slechts 2 nachtjes slapen en ik kan nou al niet wachten. _O- Ik hoop gewoon dat het al bij al wel zal meevallen, ook met de aftercare enzo.

Is echt wel spannend, eerste keer dat deze artiest iets in deze stijl zou zetten dus ik word letterlijk proefkonijn. Maar met de ervaring die ze heeft, heb ik er wel echt vertrouwen in.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 08:24

Spannend! Maar wel leuke spanning.

Wat vinden jullie van het volgende idee.
Een kind met een ballon aan een touwtje in de hand.
En dan de ballon gevuld met de vingerafdruk van een overleden persoon.
Het kind (in dit geval een meisje) in een simpele cartoon/silhouet manier denk ik... (zoals zo'n poppetje van een wc)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 11:59

Heel mooi idee, maar ik vraag me af of het uitvoerbaar is. Vingerafdrukken moeten wel redelijk groot erop gezet worden omdat je anders veel kans hebt dat het dicht gaat lopen lijkt me.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 12:45

Ik ben benieuwd naar het resultaat Jackytje!
Maar wat is een flash nou eigenlijk?? Ik dacht dat dat tijdelijke tattoos waren ofzoiets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 12:51

Nee, zijn vooraf ontworpen tattoos die je kunt laten zetten. :j Zeker permanent dus :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 14:16

Bizzybijtje schreef:
Heel mooi idee, maar ik vraag me af of het uitvoerbaar is. Vingerafdrukken moeten wel redelijk groot erop gezet worden omdat je anders veel kans hebt dat het dicht gaat lopen lijkt me.

Het is ook maar een idee.
Als ik dit zou willen zou ik het zeker eerst met een artist bespreken

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 14:17

Iemand anders hier misschien nog een leuk en mooi idee waar een vingerafdruk in verwerkt kan worden?
Heb al wel wat op pinterest gevonden.

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 15:05

Mooie dingen komen weer voorbij!
Vriend van mij liet zijn nieuwe plaatje zien. Mooi gezet op zich maar de letters zo dun en klein dat ik me afvraag of het mooi blijft. Hij wist niet dat het zou kunnen dichtlopen was hem niet verteld...

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 15:59

xMyrth schreef:
Ik ben benieuwd naar het resultaat Jackytje!
Maar wat is een flash nou eigenlijk?? Ik dacht dat dat tijdelijke tattoos waren ofzoiets?

Ook de tijdelijke tattoo's worden zo genoemd geloof ik. Maar deze is inderdaad voor altijd op mijn lijf hoor. := :D

Dit zijn dus designs die artiesten reeds ontwerpen en die ze vaak erg graag eens willen zetten. Mede omdat ze lekker hun ding kunnen doen dus.

DeniseBirnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 21:01

Afbeelding

Ik ben op zoek naar tatoeëerders die bizar goede realistische tatoeages kunnen zetten. Ik wil een eigen ontwerp van een soort gelijke tattoo als op de afbeelding.

Joey Boon (Tattoo Joey), is degene waar mijn oog nu op gevallen is.

Het maakt mij absoluut niet uit hoeveel het gaat kosten. Als het maar zo goed mogelijk is.

Ik zou alleen graag nog meer eventuele mogelijkheden willen weten waar ik goed terecht kan!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 21:06

Kijk eens op de site: http://highendtattoos.com
Ze hebben ook een facebook pagina.
Ik hoor van mensen dat ze echt hele goede tattoos zetten.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 21:29

Voor zoiets zou ik echt Joey kiezen. Wachttijd is erg lang, zal nu wel minstens pas in 2019 zijn vermoed ik, maar voor zo'n stuk is het dat wel waard imo. Heb nog niemand in onze landjes gezien die aan dat niveau kan tippen.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 21:30

De agenda van Joey Boon is op dit moment gesloten, en loopt tot ver in 2019 :) Als je echt een tattoo van hem wilt moet je even goed fb in de gaten houden wanneer hij weer aankondigt dat zijn agenda open gaat. De laatste keer was eind mei.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 22:23

Olga Sergeeva misschien iets? https://www.instagram.com/giena_revess/

Is bij haar dat ik dinsdag mijn tat laat zetten. :j Ze doet vooral super realistisch werk, zowel black & gray als in kleur. Ze is een guest artist. Je zou wellicht kunnen vragen of ze binnenkort naar NL komt. (Of je tattoo hier in België bij Inksane laten zetten)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 23:22

Eugen mahu van needle art :j