Dorien66 schreef:Welkom Florenc. Leuk om te lezen dat ik nu een medestrever heb naar 3x pull-up voor het eind van het jaar. Alleen denk ik dat het jou gaat lukken en mij niet
Kunnen we samen gezellig naar streven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorien66 schreef:Welkom Florenc. Leuk om te lezen dat ik nu een medestrever heb naar 3x pull-up voor het eind van het jaar. Alleen denk ik dat het jou gaat lukken en mij niet
Florenc schreef:Kunnen we samen gezellig naar streven. Ik zit nu op een halve pull up
, ik kan mezelf één keer tot ongeveer halverwege (armen op 90° ongeveer) optrekken, maar geraak nog niet hoger dan dat. Ik probeer nu te werken op negatives, ring rows, assisted pull ups met een rekker en actieve/passieve hang (dit: https://www.youtube.com/watch?v=HoE-C85ZlCE).
Rebel_Jits schreef:Creatief![]()
Morgen ga ik m'n vriend nog eens overtuigen mee te doen. Die kan net aan 10 knee pushups
x_Jeanine_x schreef:Rebel_Jits en Wiskey,
Denk dat het per persoon verschillend is wat hij/zij wel of niet kan.
Ik kan ook niet alles en heb ook dames en heren rondlopen in de sportschool die zeggen ah kom op dit kan je toch wel! Op een delegerende toon.
Sommige hebben een achtergrond die je niet zie. Dus daarin vind ik niet dat je over kan oordelen.
Zelf heb ik een blijvend nekletsel en sinds dit jaar mn rug gebroken gehad ik ben blij als ik 5x een gewone opdrukken haal!
Nu ga ik Milin cirkel doen.
Nog steeds dikke ogen en het vrouwenfeestje komt eraan.