Ik heb vandaag met de 25 meegedaan in Apeldoorn, heb hem gelopen in 2:22:21 (inclusief plaspauze), dik tevreden
Had het wel even zwaar na de 15km, daar was een verversingspost waar ik thee en bananen wilde nemen. Bleken ze daar geen fruit te hebben en mijn thee was zo heet dat ik mijn mond brandde en van schrik het bekertje liet vallen... Had toen echt even een baalmomentje en toen maakten we ook net een bocht waardoor we de wind recht van voren kregen terwijl we een heuvel op liepen. Had toen behoefte gehad aan wat supporters maar dat was het stuk waar niemand stond.Maargoed, heb toen even een stukje achter iemand anders aangelopen en rond de 18km ging ik weer lekker en kon ik wat versnellen, de laatste 150 meter ook nog een eindsprint gedaan en goed over de finish gekomen

Blijft voor mij echt bijzonder Greetje hoe jij kan lopen! Dat dat voor jou dan 'rustig lopen' is
Na het warm eten lopen heb ik ook niet echt goede ervaringen mee, ik blijf daar echt te lang vol van zitten. Is het geen optie om voor je werk te gaan?
.
Gister was het een zonnige -7, en dan heb ik mijn winter tights aan, warm lange mouw/thermo shirt, een warm jasje en ik begon met handschoenen en een hoofdband, maar door het heerlijke zonnetje heb ik deze snel af gedaan! Rond de -10 ga ik over op mijn zomer outdoor-jas, deze is qua dikte gelijk aan mijn winter hardloopjasje, maar deze wat is langer en houdt m'n billen meer bedekt, deze worden namelijk altijd zo koud! Maargoed, die temperaturen komen zelden in NL voor
Al moet ik wel zeggen, dat ik de gevoels temp in NL een heeel stuk kouder vind dat hier in Zweden, omdat de lucht hier een stuk droger is en het veel minder waait. Op mijn winter tights na droeg ik namelijk verder hetzelfde qua kleding in de winter.