Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mondy schreef:Die zijn mooi !! Vooral met dat groen. Hoe is het pigment ?
LadyMadonna schreef:Mooie looks weer!
Vandaag heel de dag op de nagelgroothandel geweest voor een zgn fröbeldag, was weer super gezellig
Nu hebben ze hier makeup van golden Rose in de opruiming, waaronder metallic eyeliner in diverse kleuren. Zag er erg mooi uit, maar zou het ook wat voor mij zijn?
Aranel schreef:Hoi, ik zie dat dit een hk topic is maar ik hoop dat ik toch even mag binnenvallen met mijn vraag.
Heeft iemand de nieuwe L'Oréal foundations al gezien bij Etos?
http://www.etos.nl/beauty/lorealtruematch/
Ik ben in het filiaal hier in de stad geweest maar daar hadden ze 'm nog niet helaas.. ben zo benieuwd naar de lichte kleuren met neutrale ondertoon
ElineS schreef:@Donnar: Prachtig. Ik wilde het inderdaad ook vragen, over je huid, of je een filter gebruikte, omdat het wel heeeel glad is zoKon men maar zo'n huid hebben. Je make-up is prachtig. Je oogschaduw en je wenkbrauwen.. Iedereen begint met geel te werken ineens
Zin in de zomer meiden?
Venthe schreef:Vraagje, ik heb een cadeaubon van €50 voor bol.com en zat bij de make-up te kijken en nu werden er ook een paar colourpop liquids aangeboden. Ik vroeg mij af of dit dan ook de echte zijn? Iemand hier ervaring mee?
Aranel schreef:Hoi, ik zie dat dit een hk topic is maar ik hoop dat ik toch even mag binnenvallen met mijn vraag.
Heeft iemand de nieuwe L'Oréal foundations al gezien bij Etos?
http://www.etos.nl/beauty/lorealtruematch/
Ik ben in het filiaal hier in de stad geweest maar daar hadden ze 'm nog niet helaas.. ben zo benieuwd naar de lichte kleuren met neutrale ondertoon
Joolien schreef:Ik kan de site even niet openen maar ik gebruik true match en ben daar zeer tevreden over!
Shizz ik vind die eerste look echt supermooi. Weet niet waarom maar de kleuren spreken me erg aan.
Anc, tja wat kan ik nog zeggen. Wauw, zo mooi.
En wie had nog meer viseart? Okk heel mooi weer![]()
Ik zit eraan te denken om mijn 5 palettes van i heart chocolate weg te doen, gebruik ze niet meer en dat vind ik zonde. Ik heb wit, dark, melk, salted caramel en roze(even zo de namen uit mn hoofd)
Als iemand interesse heeft, stuur me dan even een pb. Liefst allemaal in 1 keer.