[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 17:50

Ik wil nu heel graag Sleek Sunset. Wat een prachtige kleuren. En ben fan van Sleek, want pigment is heerlijk, blenden is fijn en het zit als een huis :') en dat voor 11 euro.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 18:02

Snel even een look gemaakt. Geprobeert na te maken maar heb geen gouden eyeliner (die van mij is wel goud maar niet liquid en de voorbeeld foto vgm wel.)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Edit deze nog ff toegevoegd. Sorry voor mijn kippenvel armen :') had het koud

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mweh toen was mijn kastje vol met sleek paletten

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door marlonFloris op 04-03-17 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 18:22

Even proberen bij te praten! Drukte laatste tijd, lees wel maar meepraten is zo'n ding haha

Cinnepin leuk om te zien dat ook jij zo snel vooruit gaat, mooi om dat te zien bij iedereen. En! Chapeau voor je ommekeer in instelling!

Eline, wat heftig die trap maar inderdaad je bent zo lekker nuchter erin haha.

Kaygee wat een gave look die met dat geel! Maar ook je laatste fullface is weer prachtig!

Mondy die donker rode liquid van cp staat je geweldig!

Mooie aanwinsten van iedereen weer! Dat tweede too faced pallette is om te kwijlen friem! Maar ik zit ook te twijfelen om wat meer van sleek aan te schaffen inderdaad!

Ik kwam deze pressed eye shadows tegen laatst, zien er goed uit lekker glimmend niet te duur en de swatches zien eruit om te kwijlen! <3

http://jittcosmetics.com/product-catego ... -glitters/

Jammer nog niet zo mega veel keuze maar als je van glitters houd echt wauw!

Ik heb helaas een gruwelijk onrustige huid qua puistjes e.d. De laatste tijd dus ik hou het tam qua make up. Heb sinds deze week ook mn haar weer geblondeerd, moet nog wel veel lichter worden. Word straks wit assig blond.

Ennn sinds vandaag een impuls aankoop haha!

Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:13

@ Yltje, dankjewel :) Ben blij dat ik toch nog mee mocht kletsen..:)

@MarlonFloris. hele mooie kleur vind ik dat. Alleen je wimpers zou ik anders doen..ze kleven aan elkaar denk ik? Geeft een wat kaler effect :) Weet niet precies wat je er aan kan doen :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:18

Mondy schreef:
Die zijn mooi !! Vooral met dat groen. Hoe is het pigment ?

De mattes zijn echt heel erg matig. Heb deze ook en gebruik ´em echt nooit meer.

Kaygee knapperd! Heerlijk geblend ook.

Lekker fris Jolien. :)

Mondy wat staat dat donkerrode jou gaaf! Hou sowieso van een donkere lip en je rockt ´em echt.

Nog even snel de twee looks die ik met Carnaval heb gedragen. Hou er niet zo van om met Carnaval veel te dragen omdat ik weinig thuiskom en na een aantal wijntjes schijt heb aan hoe alles zit. :')

Afbeelding
Mijn Eskimo/Viking look

Afbeelding
Gypsy look. Die hoofdband zit wel echt ruk maar ik had zware haast om bij de wijn te komen. :))

Afbeelding
En vandaag het Viseart Petit Pro gebruikt. Echt man, dat pigment is zó fijn. <3 Doet echt blenden als een malle.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:33

@marlonfloris, ik vind 'm goed gelukt hoor! Ik denk inderdaad dat de eyeliner een liquid is. En heb jij eigenlijk wel eens nepwimpers geprobeerd? Ik denk dat dat je look wel echt af zou maken :)
Yltje, heb je een piercing laten zetten? Leuk! Wil die ook nog heel graag :D
Niniane, hele gave looks!

Vandaag een look gemaakt met Nabla waterdream en Mac Heroine <3 Ik ben echt verliefd!
Afbeelding
Even m'n vriend gevraagd om een foto te maken kreeg 't niet onbewogen voor elkaar :')
Afbeelding
Nogal bewogen maar is nogal moeilijk een selfie maken met de normale camera, hier is mijn highlighter goed zichtbaar :)
Afbeelding

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:41

Hoi, ik zie dat dit een hk topic is maar ik hoop dat ik toch even mag binnenvallen met mijn vraag.
Heeft iemand de nieuwe L'Oréal foundations al gezien bij Etos?
http://www.etos.nl/beauty/lorealtruematch/

Ik ben in het filiaal hier in de stad geweest maar daar hadden ze 'm nog niet helaas.. ben zo benieuwd naar de lichte kleuren met neutrale ondertoon :D

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 20:47

Klopt heb de verkeerde mascara op want zat al een laag onder maar omdat ik snel even deze look maakte niet alles eraf gehaald, vandaar dat het zo aan elkaar plakt.

Nepwimpers nog niet geprobeerd heb al wel 2 soorten in huis maar snap er nog niet zoveel van en nog geen zin gehad om me erin te verdiepen. :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 21:30

Mooie looks weer!

Vandaag heel de dag op de nagelgroothandel geweest voor een zgn fröbeldag, was weer super gezellig :j

Nu hebben ze hier makeup van golden Rose in de opruiming, waaronder metallic eyeliner in diverse kleuren. Zag er erg mooi uit, maar zou het ook wat voor mij zijn?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 21:31

ElineS schreef:
Ik wil nu heel graag Sleek Sunset. Wat een prachtige kleuren. En ben fan van Sleek, want pigment is heerlijk, blenden is fijn en het zit als een huis :') en dat voor 11 euro.

Ik heb er nog wel 1 die je mag overnemen :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 21:41

LadyMadonna schreef:
Mooie looks weer!

Vandaag heel de dag op de nagelgroothandel geweest voor een zgn fröbeldag, was weer super gezellig :j

Nu hebben ze hier makeup van golden Rose in de opruiming, waaronder metallic eyeliner in diverse kleuren. Zag er erg mooi uit, maar zou het ook wat voor mij zijn?

Leuk leuk! Hoe ziet zo'n dag er uit?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 22:05

Gewoon met 6 collega's om de tafel, fröbelen... die kent dit, die kent dat... koffie, koekje, en vooral veel slap ouwehoeren ;)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 22:07

Oh haha ok :) ik dacht al helemaal aan kraampjes, uitprobeer dingen en en en...ja laat maar dat was het dus niet :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 22:44

Aranel schreef:
Hoi, ik zie dat dit een hk topic is maar ik hoop dat ik toch even mag binnenvallen met mijn vraag.

Ik ben in het filiaal hier in de stad geweest maar daar hadden ze 'm nog niet helaas.. ben zo benieuwd naar de lichte kleuren met neutrale ondertoon :D

We zijn geen HK hoor en vragen mag altijd :D
Ik heb ze nog niet gezien, maar eerlijk, ik heb er ook niet naar gekeken.

Vandaag Viseart Petit Pro op mijn ogen en JS Rich Blood op mijn lippen <3

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 23:11

DS, wat staat die Crocodile Tears jou toch gaaf, ben daar zo jaloers op. <3 En prachtige aankopen vanuit Milaan!

Eline, mooie look had je, beetje jammer hoe je dag eindigde, maar gelukkig dat het dus niet al te ernstig schijnt te zijn! Zag er uit als een flinke klap! :oo Beterschap!

Avelien, deze blush staat je enorm mooi! Geeft je een hele mooie uitstraling.

Lien prachtige smokey eye!

Kaygee, jouw Sunset look. WAUW. _/-\o_ _/-\o_ Zó mooi, echt prachtig.... <3 Prachtig geblend, heerlijk felle kleuren, I love it.

Jolien, vind 1995 je enorm mooi staan! Mile High ook maar vind 1995 lekker klassiek. :D

Donnar wat een mooie look, die lipstick staat je ook echt super. Wat heb jij enorm mooie lippen.

ElineS schreef:
@Donnar: Prachtig. Ik wilde het inderdaad ook vragen, over je huid, of je een filter gebruikte, omdat het wel heeeel glad is zo :P Kon men maar zo'n huid hebben. Je make-up is prachtig. Je oogschaduw en je wenkbrauwen.. Iedereen begint met geel te werken ineens :P Zin in de zomer meiden?

Geel mag altijd :D :)) vind ik. maar ik ben ook gek op geel :')

Venthe schreef:
Vraagje, ik heb een cadeaubon van €50 voor bol.com en zat bij de make-up te kijken en nu werden er ook een paar colourpop liquids aangeboden. Ik vroeg mij af of dit dan ook de echte zijn? Iemand hier ervaring mee?

Nope, wordt via alternatieve verkopers daarop verkocht en die halen het (helaas) uit China.

Mondy, mooie CP order. <3

Marlon, mooie aankopen! Ik vind, afgaand op je voorbeeld, dat je de look goed nagemaakt hebt. :j Eyeliner lijkt inderdaad een liquid eyeliner te zijn.

Merel, heerlijke looks had je met carnaval. *\o/* En nu je lever rust gunnen. _O-

En Donnar, ik vind dat ook zonder die blur die op je selfiecamera zit je een heel mooi huidje hebt. :j

Prachtige look DnT, die rood staat je super.

Ik heb helaas ook weer een kop vol zooi. -O- Heel m'n lijf weer overstuur dus kan weer vanaf 0 beginnen, zucht. Morgen maar weer even een maskertje gebruiken, maar helaas blijft het even een nucleair gebied op mijn gezicht. -O- Wel gister en vandaag weer een look gemaakt en als troost voor mezelf bij ABH en Too Faced maar wat besteld. :+

Dit was gister, eigenlijk geen idee meer wat ik er allemaal op heb gepleurd. :') Op de lippen zit Urban Decay Crisis, maar m'n ogen, pfoe. Ik heb echt even geen idee. _O- Volgens mij een beetje uit een Wycon palette (paars), met een kleurtje van Colourpop maar ik kom er echt niet meer op. Weet alleen nog dat ik een halo wilde doen en dat niet helemaal goed ging dus heb maar wat anders gedaan. :')

Afbeelding

Afbeelding

En vandaag, wat minder tevreden over. Heb een 'soft eyeshadow' van Wycon gebruikt. Het voelt aan als een mousse en heb dit daarom bewust niet met een kwastje aangebracht - en gelúkkig maar. Het wordt uiteindelijk kneiter maar dan ook echt knéiterhard. Niks te blenden, niks overheen aan te brengen, eyeliner ging alle kanten op behalve de juiste. Daardoor ook bij mijn (op de foto) rechteroog niet goed kunnen blenden en teveel het paars (wat dus nu zelfs weer grijs lijkt op de foto _O-) naar het midden getrokken. Denk niet dat ik deze vaak zal gaan gebruiken, jammer, want is zo'n gave kleur. Op de lippen overigens Colourpop Clueless. Helaas ook weer te zien dat m'n huid weer enorm gaat irriteren. -O-

Afbeelding

Afbeelding

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 23:39

Aranel schreef:

Toevallig heb ik er een laatst gehaald! Ben er alleen nog niet over uit wat ik er van vind. Heb helaas ook een wat te lichte kleur.
Naar mijn idee gaat hij wat snel glimmen maar ben dus nog aan het ontdekken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 02:10

Ik kan de site even niet openen maar ik gebruik true match en ben daar zeer tevreden over!

Shizz ik vind die eerste look echt supermooi. Weet niet waarom maar de kleuren spreken me erg aan.

Anc, tja wat kan ik nog zeggen. Wauw, zo mooi.
En wie had nog meer viseart? Okk heel mooi weer :D

Ik zit eraan te denken om mijn 5 palettes van i heart chocolate weg te doen, gebruik ze niet meer en dat vind ik zonde. Ik heb wit, dark, melk, salted caramel en roze(even zo de namen uit mn hoofd :P )
Als iemand interesse heeft, stuur me dan even een pb. Liefst allemaal in 1 keer.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 02:40

Shiz ben je nou ook naar de kapper geweest ? Die eerste look is prachtig ondanks dat je niet meer weet wat je hebt gedaan :')
2e is echt sonde dat het zo'n apart spul is want de kleur is inderdaad geweldig !

Dnt wat een mooie look weer en je lippen...wauwie :))

Donnar wat een geweldige look wederom ! Die higlighter is ontzettend mooi bij je <3

Marlon niet verkeerd hoor ! Ontzettend gaaf idee zo. Volgende keer misschien iets van settingspray erover zodat t wat meer gaat glimmen ?
En wat een heerlijke swatches :))

Yltje een prachtige aanwinst erbij :+:

Niniane oeh dat zijn gave outfit en looks !!

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 10:11

Joolien schreef:
Ik kan de site even niet openen maar ik gebruik true match en ben daar zeer tevreden over!

Shizz ik vind die eerste look echt supermooi. Weet niet waarom maar de kleuren spreken me erg aan.

Anc, tja wat kan ik nog zeggen. Wauw, zo mooi.
En wie had nog meer viseart? Okk heel mooi weer :D

Ik zit eraan te denken om mijn 5 palettes van i heart chocolate weg te doen, gebruik ze niet meer en dat vind ik zonde. Ik heb wit, dark, melk, salted caramel en roze(even zo de namen uit mn hoofd :P )
Als iemand interesse heeft, stuur me dan even een pb. Liefst allemaal in 1 keer.

Ik kom hier even binnenvallen hoor O:) Ik heb opzich wel interesse in die palettes, maar heb je misschien foto's van ze allemaal? Ik heb wel op google plaatjes opgezocht hoe ze er uit zien, maar soms krijg je meerdere kleuren dus dan weet je nog niet welke het nou echt is :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 11:34

Zo, alleen high strung en een paarse uit de duo blijven, ik heb de andere van de duo dus in een groot palette gedaan. De andere duo is wel compleet. Wie interesse heeft kan pben :j

De nyx gaat ook weg ik pak hem echt nooit :')

Afbeelding

Edit:
Donna
Paradox
Prickly pear
Empire

Pressed Shadows:
Pep talk
Two much
Silver lining
Get out

Going steady
Say i do
Let me explain
Come and get it

De Valentine duo is boyfriend stealer

Ik had gisteren trouwens een paarse look waar ik heel blij mee was maar ik draag een wit blousje en zo zie je dus hoe geel ik ben dus ik wil hem niet posten want ik lijk wel een oempaloempa :')

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 11:42

@Friem, die setjes van Colourpop zien er ZO schattig uit! <3 <3
@DNT, die lipkleur staat je prachtig!
@Shizzel, zou het misschien kunnen dat je allergisch bent voor een bepaald ingredient dat vaker in je verzorgingsproducten/gezichtsmakeup zit? Dat was bij mij een van de redenen waarom ik zo lang last heb gehad van acne!

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 11:54

Donnar, wat kan jij heroine goed hebben! erg mooi
DnT, Rich Blood <3
Shizzel, vind je eerste look echt heel mooi! Wat een prachtige kleuren

Net bestelling geplaatst bij bol.com met die cadeaubon, ben benieuwd! Ik heb besteld:
Makeup revolution oogschaduw palette Flawless (32 kleuren)
Makeup revolution oogschaduw palette Redemption - Essential mattes
Makeup revolution Ultra blush & contous palette Sugar & spice
Real Techniques stippling brush

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 12:14

Friem welke was dat mooie roze nou bij jou ?

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 12:28

Voor de dames hier die frequent Colourpop bestellen:
Hoe langt duurt het ongeveer voordat je bestelling wordt bezorgd? :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 13:00

Mondy schreef:
Friem welke was dat mooie roze nou bij jou ?

Was lila :) en dat was Silver lining (gaat wel weg) met nog een kleur waar ik de naam ff niet van weet maar die gaat niet weg :D