Meeste hardloopschoenen zijn snel te breed voor mijn voet, heb dan ook echt een hele kleine voet, 36,5/37
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

was gast voor ons B&B totaal de weg kwijtgeraakt (met de auto) midden in de nacht (02.00 uur) en belde ons op hoe en wat. Wifi was uitgevallen op telefoon etc. Franstalig. Echt mijn taal
Dus ik heb haar naar het Erasmus MC geloodst en gezegd dat ze daar kon parkeren, zou ik naar haar toe komen. Is hier 1.5 km vandaan. Ik op mijn hardloopschoenen en in joggingpak door de stad rennend naar haar toe, en ze toen weer teruggeloodst in de auto uiteraard.

JeanetteF schreef:Super mooie foto's ook time2tri, was dit je laatste triathlon dit seizoen?
Heeft een van de andere nog 1 staan dit seizoen ?
Vanmorgen nieuwe fiets aangeschaft! Heel benieuwd hoe de eerste ritjes zullen zijn. [ [url=m/mEsIZk.jpg]Afbeelding[/url] ]
, gefeliciteerd
maar denk wel dat het verstandig trainen is. Dat lopen is bij mij echt wel een dingetje, heb ook vrij verrotte knie... dus moet ook niets forceren, anders ga ik ipv vooruit alleen achteruit zeg maar
denk dat langzame duurlopen onderschat worden door veel hardlopers, die zijn ook heel belangrijk namelijk