CBD helpt alleen voor mijn (ernstige ) neuropathie.ik gebruik het dus nog.. maar slapen doe ik er niet van. TV kijken kan niet,net zomin als voor de comp. ik heb lenzen ( extra confiture ), en zonder ben ik al blij dat ik mijn bed zie na het plassen..
Dat lees je vaker dat mensen niet goed slapen van cbd en wel van thc.
Oke, vandaar al die jam die je maakt :p
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-17 12:05
thc durf ik niet aan..
jam maken is verveling, lusten doe ik het niet
Anoniem
Geplaatst: 01-08-17 17:27
Je durft ook niet naar een hele oxazepam/diazepam te gaan voor de nacht? Misschien kan je overleggen of dat wat opgehoogd kan worden en je er overdag eventueel ook een halve kan nemen als je dan zo aan het malen bent..Denk dat het voor de rust in je hoofd wel goed is..
Hoe gaat het met je? Kun je inmiddels iets beter slapen?
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-17 10:24
nog hetzelfde. en nope.. eerst sliep ik vlot in, en dan werd ik wakker, en kon niet doorslapen. nu kan ik ook niet inslapen. gister half slaaptabletje genomen, 0 werking. ik moet morgen toch naar de HA, vraag ik wel wat.
Vraag je HA naar een inslaper. Ik gebruik bij langdurige slapeloosheid Zolpidem. Een half tabletje voor het slapengaan en ik slaap de nacht door (wel maar 6u, dan gaat de wekker). Zou volgens mijn apotheker ook maar 4-6u werken.
Ach verdorie, SG, ik bewonder je net dat je het er nog even lekker van neemt en je zinnen gaat verzetten in Duitsland. En dan dit. Jou zit het ook echt niet mee!
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-17 23:12
niet echt, nee.. onderzoeken vind ik geeneens echt een ramp ( sommige wel ntl. ) als ze er dan maar wat mee kunnen, om mijn klachten te helpen, of verlichten.
Jeetje, wat bagger zeg! Had je net even een beetje afleidend vooruitzicht, en dan dit Is er een kans dat de vakantie te verzetten is bijvoorbeeld over 2 weken?