Even n rij foto voor t verschil (tis n paardenforum he)
Nu

Lente

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DBiancaL schreef:super leuk... om dit allemaal te zien.. toevallig hebben ze eergister ook fotos van mij gemaakt terwijl ik aan het rijden ben.. verder heb ik niet veel fotos van mijzelf...
Ik wil ze al een hele tijd plaatsen maar het lukt mij gewoon niet...
Oke poging 100
en dan zoek ik ook een foto van een jaar terug (ik stond alleen niet echt vaak op de foto.. hou er niet zo van :|)
enamorada schreef:Hoi, ik wil me ook graag melden in dit topic!
Ik ben Guusje en ik ben 16 jaar en ik ben nu bezig met het krijgen van een smallere taille en gespierde billen en benen. Sinds vorig jaar augustus ben ik ook al van 82kg naar nu 71kg gegaan. Ik ga 3x per week naar de sportschool en gebruik de 8-week-booty-building-guide van Tammy Hembrow. Verder eet ik gezond en probeer zo regelmatig mogelijk te eten. Dat regelmaat vind ik soms wel lastig. Ik zal eens kijken of ik fotos kan vinden waar het verschil tussen toen en nu duidelijk is.
ILoveJip schreef:@mignonne Heb ik niet gezien, kun je er iets over vertellen?
Mignonne schreef:ILoveJip schreef:@mignonne Heb ik niet gezien, kun je er iets over vertellen?
Het ging over de verschillende eiwit poeders. Heel erg goed kan ik het eigenlijk niet uitleggen xD.
Maar dat eigenlijk alle eiwitpoeders het zelfde waren en er in de geteste verpakkingen waar 100% eiwit ofzo op stond maar 80% in zat.
http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-wa ... KN_1683276
dit is de link naar de aflevering stel je wilt hem kijken
Meliaforever schreef:Ik kom mij ook weer melden.. Moet echt wat gaan doen dus ik ga thuis wat workouts doen. Weet iemand goede/leuke workouts op YouTube?
Heb zo'n aerobic step(bank) dus daar ga ik sowieso filmpjes van volgen.
secricible schreef:Supermooie resultaten!
Ik had vandaag mijn carbdag en had besloten beetje risotto en een half toetje te nemen. En tja, toen ontstond een probleem... Bezoek had het toetje gemaakt en dat waren 6 lavacakejes terwijl we met 4 man waren. Dusja... Was maar 1 oplossing voorwel erg genoten, morgen afzien om weer terug in lowcarb te gaan.