Zo, ik was jullie even kwijt. Wat komen hier een mooie plaatjes voorbij weer! Gaat het bij mij ook weer kriebelen hoor..
Tinkerloos, succes, ben erg benieuwd!
Bij mijn shop was het ook een uurtarief van €100,-. Voor mijn sneeuwvlok heb ik €150,- betaald en voor mijn tekst op mijn onderarm €70,- dat is haar starttarief en tevens dus het minimale.
Ik plaats foto's als ik thuis ben. Gruwel wat een pijn weer.
goldenarrow
Geplaatst: 13-01-16 14:00
Ik ben benieuwd
Ik heb wel op 1 van de schetsen gereageerd. De derde van Bin (mysterieuze nimf met het paarse haar). Scrollde bij iedere schets die online kwam toch nog even naar die toe. Ik wil hem op de binnenkant van mijn bovenarm, een plek die ik wel nog makkelijk kan bedekken, maar waar ik hem wel kan zien. De 27e heb ik een kennismakingsgesprek, spannend dus
Die schets was trouwens €250 ex 15% korting. Ik vind dat een best nette prijs.
Nog 1 keer een sessie van 5 uur en dan zit ie echt vol. Dan is het klaar. Maar voorlopig even niet. Noem me een watje, maar ik lig op de bank met een dekentje en ik voel me zielig.
testebeest
Geplaatst: 13-01-16 21:28
Gaaf hoor
weet even niet wie het vroeg maar dit heb ik laten zetten bij ink society de foto had ik al eerdee geplaatst. Hij is wel van net zetten maar hij is nog steeds onwijs strak Edit dubbele foto
Mooi hoor Tinkerloos, Ik mag 2 april, hopelijk voor de laatste keer en dan staat mijn arm tot mijn pols dicht! Kunnen we samen een hele vaas vullen. Ik vind de eerste vier dagen na het tatoeeren altijd het ergst
Mijne staat nu een week en de ergste jeuk is nu wel voorbij gelukkig
GeneralFlynn
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-16 11:43
Dank jullie.
Heb heerlijk geslapen. Geen echte pijn nu. Wel spierpijn. Insmeren is wel nog vervelend. Dit is trouwens de eerste keer dat ik geen bloed of wondvocht in mijn bed heb na het slapen. De vorige keren zat ik zowat aan mijn bed vastgekoekt toen ik wakker werd, en nu niks! Gaat het genezen ook sneller hoop ik. (en misschien ook geen jeuk straks)