Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:47

Emmaa_ schreef:
N0a schreef:
Ik ook! Ben altijd verzot geweest op carbonara. Heerlijk met slagroom en bacon.. :') helaas eet ik dat nu bijna nooit meer.

Echte carbonara hoort niet met slagroom ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Vind het stiekem ook wel lekker hoor, maar het hoort eigenlijk alleen met ei en kaas haha.

Als ik dan pasta eet dan ga ik er wel echt voor, dan doe ik er ook lekker spekjes e.d doorheen

Haha! Ik weet dat het niet zo hoort. Maar op die manier vind ik hem zo lekker :+:

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 07:57

Sharon, balen dat je aangekomen bent :( Maar 0,6 kg is eigenlijk niet zoveel. Komt vast goed!

Yasmine, de kat uitlaten? :P Vertel.

Mies, als ik sushi ga eten, eet ik gewoon net waar ik zin in heb :D Wel drink ik dan water/cola ligt.

N0a, welkom! Ik ben zelf ook meer van de roomboter dan dat ik iets van becel op m'n brood zou smeren. Dus dat zou ik zelf niet veranderen. Misschien wat meer eiwit idd :j

Fenijero, Nanoukkie en Dame23, welkom!

Goeiemorgen allemaal! Heb weer een slecht weekend gehad... Maar we gaan er weer voor! Ik werkte eerst altijd van 7 tot half 4 maar vanaf morgen werk ik van half 9 tot 5. Dus dan kan ik mooi voor werk een rondje hardlopen :)

Ymke_Z

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:41

Ik heb ook een slechte dag gehad gister, vriendlief ha getrakteerd op de griek.. Wel als voorgerecht een tomaat-komkommer salade gekozen, maar als toetje ijs :+

Wel veel kcal verbrand in de gym, heb echt enorm spierpijn haha.
Vandaag eerste dag van tentamen week -O-

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:45

Tara wat is slecht?
En knap dat je voor het werken gaat hardlopen, het schijnt dat als je in de ochtend sport wel het meeste effect heeft.

En liever het weekend een dagje slecht eten en dan zeker 5 a 6 dagen streng!.
Ik heb gister ook gejureerd en ze hadden niks kleins of gezonds, ja een broodje gezond of tosti daar hielt t bij op. Dus ik heb ook wat ongezonde keuze's gemaakt. Gister tosti gegegeten en een patatje mayo met een kroket.
Maar als avond eten gewoon een maaltijd salade en als ontbijt een eiwitshake. Dus toch nog 2 gezonde opties op een dag :=

Wat gaat iedereen vandaag doen aan sport of beweging? *\o/*

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:47

Ik heb vandaag een rustdagje, tentames vallen rot, en me lichaam heeft een goede optater gehad gister. Wel fietsen naar school en terug (40 min totaal, brug op). En wandelen naar de winkel denk ik {:}

's ochtends sporten vind ik echt vreselijk. Valt me ook echt vies tegen

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:51

Dame23 schreef:
Wat gaat iedereen vandaag doen aan sport of beweging? *\o/*

Ik ben vanmorgen met de trap naar kantoor gegaan ipv de lift. Zit op de 4e etage :D Na een zware leg-day gister was het niet leuk om met de trap te gaan, dat kan ik je wel vertellen :')

En na 2 verjaardagen dit weekend ga ik nu weer mn best doen :)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:54

Niet :+ ja, ff 10 min fietsen naar het station en 10 weer terug, maar voor de rest woon ik de hele dag achter de computer. :=

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:56

Ik heb zaterdag voor het eerst sinds eeuwen weer een uur paard gereden en gisteren mezelf uitgesloofd in de sportschool, dus ik ben nu één brok spierpijn. Vandaag dus lekker een rustig dagje. Misschien even tien minuten springtouwen :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:57

Ymke, succes met je tentamens!

Dame23, slecht is vrijdag- en zaterdagavond alcohol. Daarbij zondagochtend uitgebreid ontbeten en zondagavond patat gegeten. Weinig bewogen ook nog. Dus vandaar een slecht weekend :P

Ik vind het juist fijn, 's morgens sporten. Dan heb ik tenminste als ik thuis kom van werk ook gewoon rust. Vind ik fijner dan dat ik mezelf na werk nog eens moet motiveren om te gaan sporten :P

Ik krijg vandaag, behalve wat fietsen naar werk/station, geen beweging. Morgenochtend hardlopen :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 09:47

Ik ga niet sporten, ik moet leren leren leren!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 09:49

Ik ga zo naar de sportschool. Net sollicitatie voor morgen voorbereid.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 10:01

Ik krijg wat fietsbeweging (20-30 minuten), laat thuis vanmiddag, weet nog niet of ik een workout ga doen thuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 10:36

Het schijnt voor je lijf helemaal niet uit te maken op welk moment van de dag je sport. Wel is 's ochtends sporten natuurlijk lekker verhelderend :) Ik vind het fijne aan 's ochtends sporten idd dat je er de rest van de dag geen motivatie meer voor hoeft te vinden.

Ik ga vanmiddag lekker paardrijden (meestal 1,5 a 2 uur, altijd buitenrit) en vanavond heb ik een afspraak voor een voedings- en trainingsschema. Na die afspraak ga ik gelijk beginnen met knallen in de gym ;)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 11:36

Ik ga vanavond paardrijden. En misschien vanmiddag even een half uurtje op de trampoline springen of een stuk met de hond wandelen.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 11:54

Net terug van de sportschool. Mn spieren trillen nu nog :'). Mijn begeleider had wel een plan om mijn motivatie terug te krijgen, pff.

Nu lekker in het zonnetje met mijn vanille amandelmelk eiwitshake. :)

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:18

Goed bezig allemaal :D! en succes Ymke met je tentamen!

Ik loop zelf wel een beetje te klooien. Ik ben nu ongeveer vier weken aan het opletten op mijn eten. Ik probeer rond de 1200 calorieën te zitten als ik geen beweging krijg. Krijg ik beweging eet ik meer calorieën. Dit houdt mijn lieve fitnesspall voor me bij. Alleen val ik vrij langzaam en weinig af. Tot nu toe 1,5 kilo. Ik probeer 3 keer in de week te sporten en de overige dagen te springtouwen of andere beweging zoals naar school fietsen of paardrijden. Wel merk ik dat broeken bij mijn benen een stuk losser zitten en mijn vriend en mijn moeder zien ook dat mijn buikje is een stuk minder is. Maar ik val niks af :Y), hallucinaties? :+ Hebben jullie een idee hoe dit komt?(Natuurlijk heb ik bijv. wel pasen gehad en ben een keertje uiteten geweest, maar dit moet kunnen toch!?)

Ook moet ik vanavond voor mezelf koken. Ik heb zin in een pastagerechtje of een gerechtje met een wrap. Iemand lekkere ideeën?

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-15 12:23

Ik ben weer aangekomen.. 0,2 kg.. Snap er echt niks van :(

Ik ga de eerstkomende tijd niet meer op de weegschaal staan en ga m'n buik meten, want ik voel me op t moment ontzettend dik..

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:27

Goedemiddag,

Ben het weekend er niet zo mee bezig geweest, weinig tijd en vooral erg druk!

PowerReiner ik heb je taart gemaakt en hij valt goed in de smaak!

Heb totaal 6 taarten gemaakt allemaal verschillend en erg kcal vol :+

Vandaag 1 stukje kwarktaart op en zal vanavond met visite ook nog wel een stuk nemen, ach morgen waar weer sporten ;)

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:30

_sharonnn schreef:
Ik ben weer aangekomen.. 0,2 kg.. Snap er echt niks van :(

Ik ga de eerstkomende tijd niet meer op de weegschaal staan en ga m'n buik meten, want ik voel me op t moment ontzettend dik..

Same here -O-

Gefeliciteerd Gribaldi met je verjaardag :)!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:35

Ik ga vanaf vandaag weer fitnessen. Is al heeeul lang geleden, in de eerste instantie wegens omstandigheden en daarna wegens een blessure :') Dus nu de draad weer oppakken. Qua eten niet goed begonnen, maar goed die ene dag... :)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:36

Dank je wel :)

Positief blijven meiden *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:47

Gefeliciteerd! Het is in ieder geval een heerlijke dag om jarig te zijn :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:53

Gefeliciteerd! Ik zit vandaag ook alleen maar, bijna tentamens.. Ik ben ook aangekomen trouwens, wat niet gek is na een avond drinken en om 6 uur s ochtends natuurlijk nog even schransen bij de Turk :') Ben nu braaf weer boterhammetjes met kaas, een appel en gekookt ei aan het eten :)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 13:42

Gefeliciteerd met je verjaardag gribaldi!

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 14:04

gribaldi schreef:
Goedemiddag,

Ben het weekend er niet zo mee bezig geweest, weinig tijd en vooral erg druk!

PowerReiner ik heb je taart gemaakt en hij valt goed in de smaak!

Heb totaal 6 taarten gemaakt allemaal verschillend en erg kcal vol :+

Vandaag 1 stukje kwarktaart op en zal vanavond met visite ook nog wel een stuk nemen, ach morgen waar weer sporten ;)

O leuk zeg!

Ben overigens wel benieuwd naar het recept van de likeur 47 en oreo taarten :)