Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CecileDV schreef:Vanavond lekker gegeten! Ik dacht dat het voor 2 dagen zou zijn, maar ik denk dat ik het uiteindelijk over 3 porties verdeel, waarvan twee kleinere voor lunch of met rijst oid erbij.
Recept als volgt:
2 uien aanfruiten, daar in kleine blokjes gesneden bospeen bij.
Als dat begint te garen in roosjes gesneden broccoli bij.
Als alles (bijna) gaar is, philadelphia met bieslook toevoegen naar smaak. Omdat het best veel was heb ik gewoon het hele bakje er in gedaan.
Tenslotte gerookte zalm toevoegen en laten meewarmen![]()
xingridx schreef:Ja ik vind het wel leukmoet mezelf zo wel naar de sportschool slepen want vandaag hele dag training gehad dus nu helemaal gesloopt en op maandag is het circuit extra zwaar
Maar goed, das even 45 min doorbijten
Eten was ook beetje lastig vandaag omdat je toch beetje afhankelijk bent van de catering daar. Maar had zelf wat tussendoortjes bij en de lunch was supersimpel met broodjes kaas en ham dus dat ging redelijk
Thesserd schreef:@Lins_Vetra ah dat is vervelend. Te weinig slaap oid? Dat is bij mij meestal de oorzaak. Gisteren ook veeel te laat. Wat er voor zorgt dat ik vanavond lekker ga gamen
Moonlight17 schreef:Dames,
Ik heb weer de damesachtige periode op komst en ja hoor daar komen mijn vreetbuien weer aan. De ene keer is het erger als de andere keer. Hoe lossen jullie dat op? Voor de rest van de tijd gaat mijn (dieet) goed. Met uitzondering van de dagen dat ik weer is de zoveelste verjaardag deze maand heb.
Kirrr schreef:Moonlight, zover mogelijk uit de buurt blijven van alle slechte dingen![]()
Lins, had pas om 8uur avondeten gegeten dus daarna echt geen zin meer in eten.
Op andere dagen kijken we soms in bed nog even tv, maar dat is zo ver van de keuken dat de drang naar eten kleiner is dan de drang om warm in bed te blijven
Debbels schreef:Danique schreef:Ik moet er ook aan geloven... Ik ben net thuisgekomen met een stel supergoede skates op aanraden van de jongens in de winkel. O jee... Ik kan helemaal niet skaten...
Skaten is heerlijk! Waar heb je je skates gekocht?