Hier was geen enkele OPI meer te bekennen... Alleen NBO en Ciate, maar daar zat niks tussen wat ik perse wilde hebben, dus heb alles braaf weer terug gelegd.
Oh 't is inderdaad echt een foeilelijke kleur . Maar wel een leuke naam! Ik vind het ook altijd jammer als lakjes alleen een nummer oid op het lakje zetten. 't is zo leuk als ze aandacht besteden aan een passende naam!
Tazzey
Geplaatst: 29-10-14 13:30
Ik heb een glitter uit de Peanuts collectie op mijn blog staan. To be or not the beagle. Het is een erg druk lakje. Ik vind hem te druk om op alle nagels aan te brengen maar als detail op de ringvinger vind ik hem wel leuk.
_Micha_
Geplaatst: 29-10-14 13:46
DnT schreef:
Als die mensen dan ook even voor Uh Oh voor mij willen kijken
Wil je 'm voor 5 euro? Of voor een actie?
Lous was inderdaad bij de Stadastores, ik vraag me trouwens echt af of ik je al wel eens tegen ben gekomen
Skes, de BB in Breda heb je op twee plekken bij het NAC station of naast de Mac in de stad, die kan je bijna niet gemist hebben.
Het lakje wat ik van haar over heb genomen. Linkje geeft een net iets andere kleurtint.. Heb m even gauw gelakt en gisteren de gelpolish op mn wijsvinger verknalt + pleiser. Lang leve paardrijden
Lous
Geplaatst: 30-10-14 01:14
Skessa_ schreef:
Ik was trouwens zondag nog in Breda, maar heb de BB niet gezien
Mss niet goed genoeg gekeken of niet ver genoeg geweest. Zag namelijk wel een jongen met een BB tasje
BB zit rechts naast de Mac. En dan nog eentje in de Stadastores bij het NAC stadion.
Tazzey
Geplaatst: 30-10-14 11:31
Van de week heb ik de nieuwe Prettybox binnen gekregen. Ik vond hem wel weer leuk. In ieder geval een heerlijke handlotion erbij van Rituals.
De seche vite topcoat is tot nu toe helemaal geweldig! Icm de basecoat houdt hij het langer vol als welke ook. Droogt supersnel, hardt ook uit dan.. En heb er alle geloof in dat deze voor mij gaat werken!! Voor mijn zware werk (voor de nagels iig) hoop ik dat ik een super tc heb gevonden zo.
Seche Vite is een hele fijne top coat Heb ik echt jaren gebruikt en ik heb ik weet niet hoeveel potjes leeg gemaakt.
Maar persoonlijk vind ik HK Girl fijner, doet precies hetzelfde, maar zitten veel minder schadelijke stoffen in, stinkt minder en is bij een NL webshop te krijgen.
Ik vind Seche Vite dan weer niet zo fijn. Ik gebruik het liefste mijn Sally Hansen Ista-dri, een heel fijne topcoat met een prachtige glans die snel genoeg droog is, zelfs voor zo'n ongeduld als ik.
Sally Hansen vind ik persoonlijk echt een slechte top coat. Droogt een stuk langzamer dan SV of HK, hard niet uit bij mij en ik heb altijd bubbeltjes...