Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lauke schreef:Kayleigh_ schreef:Ik heb vandaag weer benen, bikinilijn, oksels en onder de navel gedaan. Ik sta er weer strak bijIk wil ooit ook armen doen, maar dat durf ik nog niet.
Eerste keer is het rottigst inderdaad, als je het daarna bijhoudt valt het heel erg mee
Doet dat stukje onder je navel niet heel erg pijn? Ik durf niet
MarlindeRooz schreef:JoopC schreef:Nu heb ik misschien een bijzonder idiote vraag, maar die mag ik hier vast wel stellen.
Hoe wax je in down under? Ik krijg m'n benen en oksels wel voor elkaar, maar dat...
Er zijn mensen die daar voorbeeldfilmpjes van maken.![]()
_CS_ schreef:Heb de rest van de venusheuvel maar geschoren na het hars experiment.
Ben nu wel benieuwd hoe lang het geharste stukje wegblijft, t.o.v. het geschoren stukje.
Het geharste stukje is nog wel wat gevoelig.
Oksels doet bij mij rechts ook meer pijn dan links, heb daar ook meer haartjes zitten dan links, haha.
ElineS: dat ken ik wel, hubbie heeft dat in zijn baard, groeien meerder haartjes uit 1 zakje.
Denk wel dat dat ervoor zorgt dat het meer napijn geeft, toch meer te verduren dan 1 haartje uit 1 zakje.
Maar dat het al zo snel teruggroeit, jemig.
Zou gewoon anders even terug gaan, vragen hoe dat kan.
Want je elke 2 weken harsen is natuurlijk geen lolletje.
laughterline schreef:Heeft nog iemand dat de ene kant pijnlijker is dan de andere kant epileren?
Mijn linker oksel is echt appeltje eitje. Rechts is toch nog ff bikkelen