is er hier iemand bekend met Bianca's tattoo solution in Hilversum?
DenK4ever
Geplaatst: 02-07-14 17:22
IvysToeter schreef:
is er hier iemand bekend met Bianca's tattoo solution in Hilversum?
Ja mijn broer heeft er daar 2 laten zetten en mijn vriend is er geweest voor een portret!
Alledrie super gezet!
BelleTessa
Geplaatst: 02-07-14 17:55
amandananana schreef:
Ik heb net een afspraak gemaakt, 6 augustus komen mn zwaluwen erop! Voor mn mams ook laten tekenen, die wil onze initialen op haar pols en gaat ook 6 augustus.
erg stoer ja, zeker voor een 2e om die zo zichtbaar te doen
ROCHELLEx
Geplaatst: 02-07-14 22:24
quibje schreef:
erg stoer ja, zeker voor een 2e om die zo zichtbaar te doen
Geen idee hoe mijn werk erover denkt. En dat maakt me ook weinig uit. Binnenkort loopt er een zuster met een hele sleeve, en bijna het hele team loopt met tattoo's op de polsen.
Als ik mijn haar los doe, is er niks van te zien. En als ik een knot ervan frutsel aan de zijkant is er ook niks van te zien.
Anoniem
Geplaatst: 02-07-14 22:24
Gaaf!
licorne
Geplaatst: 02-07-14 23:07
Oooow! Rochelle, wil je mij niet op wilde ideeen brengen! Ik wil ook héél graag een mooie opvallende en toch subtiele roos, maar ik had nog niet gedacht aan dáár! Weet niet of ik dat durf, maar ik vind dit ontwerp er héél sierlijk uitzien! Benieuwd naar het resultaat straks
Wow, die 2e is tof! Zou het zelf niet doen, maar wel een gave plek zeg!
Gisteravond teruggekomen uit Londen, en gisteren last-minute is hij gezet door https://www.facebook.com/elnigrotattoo?fref=ts. Hele toffe gast, heel meedenkend en heeft ook een hele toffe bij m'n vriend gezet.