[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Loveshorses

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 18:49

Hallo allemaal!
Ik kom er even tussen gesprongen met mijn vraag ;)
Ik wil binnenkort mijn eerste piercing (naast de gebruikelijke oorbel-gaatjes) laten zetten bij Dragon Tattoo in Eindhoven. Heeft iemand ervaringen met de Helix piercing in die shop? En weet iemand misschien hoeveel de prijs daar is?
Dankjewel alvast!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 19:13

Ik heb ook beide tepels gepierced. Omdat ik het zelf mooi vind staan. Mijn toenmalige vriend had ook totaal geen klachten en alle jongens die ze daarna hebben gezien heb ik er ook alleen maar positief over gehoord. Maar dat is niet reden waarom ik gedaan heb.

Op moment aan twijfelen of ik ze eruit zal doen. Vind ze nog steeds mooi, maar tijdens de seks is het wel heel erg gevoelig nu. Wacht eerst nog wel halfjaar af, ze zitten er nog geen jaar in namelijk. Maar als dan nog zo is, dan gaan ze er wel uit. Al zal mijn huidige vriend dat niet leuk vinden :P

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 19:56

mijn vriend wil het dolgraag bij mij zien. me tepels gepierced maar ik gruwel al van het idee haha. terwijl ik dus wel gewoon een vch heb

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 20:14

Ahum sorry, in mijn vorige post noemde ik dat ik een Helix piercing wilde, maar ik bedoelde een Industrial Bar. Dus, wie weet of ze bij Dragon Tattoo in Eindhoven Industrial Bar piercings zetten en wat de prijs daarvan is?
Dankjewel!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 20:59

Waarom bel je zelf niet even naar die zaak om dat te vragen?
Een beller is sneller :).

_Loveshorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:07

Lous schreef:
Waarom bel je zelf niet even naar die zaak om dat te vragen?
Een beller is sneller :).

Ik ga er deze week ook even langs voor informatie, maar wilde graag ervaringen van jullie te horen krijgen. :j
Wat jullie van Dragon Tattoo vinden, en eventuele informatie.

DianXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 17:10

Hoi, ik wil graag een navel piercing, maar ik twijfel wel een beetje.
Sowieso ben ik absoluut geen held op het gebied van naalden en pijn etc.
En er wordt gezegd dat je er ook last van krijgt met paardrijden, dat je dus een aantal weken niet kunt rijden.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Groetjes

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 18:03

Ik ging rijden, mn mams haalde me op van stal, heb mn navelpiercing laten zetten en ben daarna weer afgezet op stal. De gordel omdoen op de terugweg vond ik trouwens dood eng ;) Na het zetten heb ik niet veel gedaan op stal. De dag daarna ben ik voorzichtig gaan rijden: knoop los, rand van je rijbroek omslaan en ik heb er de eerste tijd nog een grote pleister (niet strak erop!!) overheen geplakt. Goed oppassen met zadelen en op/afstappen, dan is het te doen.

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 18:09

Als ze de naald door je navel prikken en later het sieraad er door doen voel je een steek, na een paar seconden is dat gevoel wel weg. Wel blijven ademen, anders val je net als ik bijna flauw als je opstaat _O-
Ik had van mijn navelpiercing helemaal geen last met rijden, als je een hoge rijbroek hebt kan dat vervelend zijn, maar dan moet je de rand eventjes omkrullen (opletten dat de rand niet ineens terugkrult :x )

en hetzelfde als joyce2 zegt, pas op met het zadel

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 18:48

zetten deed even best pijn bij mij maar was daarna over. paar dagen gevoelig 4 dagen ofzo en nu is het goed.

DianXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 09:26

Oke, ja dat is inderdaad wel een goed idee, dat omkrullen van de rijbroek.
Nou, ik hoop dat ik niet ga flauwvallen!

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 23:19

Succes Dian!

Ik heb mn neuspiercing maandagavond laten zetten, is nu nog steeds een beetje dik, rood en gevoelig (kwam dinsdag op). Gewoon even geduld hebben toch? Maak het twee keer per dag schoon met een wattenstaafje, water en klein beetje tea tree zeep, smeer er daarna calendulanzalf op.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 23:42

Tea tree zeep, is dat niet erg agressief?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 08:31

Nee, de zeep valt mee! Mits je wel een milde variant koopt, ik gebruikte er een van de tuinen. Pure olie is wel iets wat je niet zomaar moet gebruiken.

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 16:17

Kom even binnenvallen met een vraagje.

Ik heb een nieuwe piercing gekocht en die wilde ik graag wisselen, er zit nu een bioflex staafje in met een gouden bloemetje. En dat bloemetje zit heel erg goed vast, dus had ik een tangetje op de achterkant gezet in de hoop dat hij zo wel los kwam, nouja niet dus.
Nu is alleen heel dat bioflex staafje krom. -O-

Kan ik hem het beste laten zitten of is dat staafje nu niet meer 'veilig' in de zin dat hij wel eens kapot zou kunnen gaan en er uit kan vallen.
Of beter gewoon kapot knippen of iets dergelijks, en een nieuwe erin?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 16:22

Bioflex is toch heel flexibel materiaal? Lijkt me dat het alleen krom is. Als het verder nog prima aanvoelt zou ik het er lekker in laten zitten en even vragen of iemand je kan helpen (bijv. bij de shop) om de staafjes wisselen. Als het niet comfortabel meer voelt en gaat irriteren zou ik proberen om hem er z.s.m. uit te halen.

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 16:26

Bedankt voor de snelle reactie
Ja klopt idd, kan niet zien of hij beschadigd is of alleen krom. Schrok er alleen van hoe krom hij was haha
Het voelt niet anders dan anders dus dan laat ik hem maar mooi even zitten tot iemand kan helpen idd.
Thnx

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 20:57

joyce2 schreef:
Nee, de zeep valt mee! Mits je wel een milde variant koopt, ik gebruikte er een van de tuinen. Pure olie is wel iets wat je niet zomaar moet gebruiken.

Weer wat geleerd, thanks! Ken het inderdaad als olie, dat is heftig spul
En heb de face wash wel eens gehad, die was ook mega uitdrogend, vandaar mijn vraag :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:14

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:17

Hoi!

Ik had een vraagje, weet er iemand een goede shop in tilburg waar je boven de 16 zonder toestemming een piercing mag laten zetten? (een helix, dus geen intieme piercings want dat mag volgens mij wettelijk niet onder de 18 toch?)

Edit: ik zit erover te denken om voor Garage Ink te gaan, aangezien ik veel positieve recensies heb gelezen. Ben benieuwd.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:33

Ik ben bij Tribal Trading in Tilburg geweest voor mijn helix. Echt hele aardige mensen en in voor een geintje, bij mij wisten ze echt heel goed mijn zenuwen weg te werken door grapjes haha. Hoe het daar alleen met toestemming zit weet ik niet, ik was 20 haha.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:34

Tribal Trading,zeker een goede zaak.Aardige mensen en nog niet veel negatiefs over gehoord.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:23

Ik dacht dat in Nl je altijd zonder toestemming boven je 16e piercings mocht laten zetten?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:24

Klopt. Behalve de intiempiercings.Maar volgens mij mogen de shops dat tweede zelf beslissen.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:25

Ja idd, en tepelpiercings (of die vallen ook onder het gevalletje intiem)