CharleyT schreef:[naam] schreef:
Wat kun jij goed glazen bol kijken!
Echt knap hoe men hier vooruit kijken kan en kan bepalen voor een ander dat ze anders ook wel iets gekregen hadden.
Hoe wetenschappelijk onderbouwd is dat.
De artsen van mijn vader, en let op, die hadden daarvoor zelfs een opleiding gehad, konden ook zo goed glazen bol kijken.
Die zeiden dat de allergische reactie van mijn vader die bekend was van een bepaalde stof, wel onderdrukt kon worden door prednison bij de volgende toediening van deze stof.
Mijn vader geloofde in hun expertise want zij waren per slot van rekening de experts.
Mijn moeder heeft hem gesmeekt het niet te doen vanwege de ervaringen die ze met hem had en hoe vaak het mis ging.
De artsen zaten er naast, de prednison hield de reactie niet tegen en nu is mijn vader dood.
Waarschijnlijk deed hun glazen bol het niet meer zo goed.
Maar knap dat jij het beter kunt. Ik zal jou in het vervolg vragen wanneer ik iets weten wil.
Iets met appels en peren vergelijken. Kan me wel voorstellen dat je door jouw persoonlijke ervaringen behoorlijk kritisch bent. Maar pas op dat je niet doorslaat daarin.
Het ging niet om (appels en peren) vergelijken maar om het fenomeen trigger en dat als een arts daar niets over voorspellen kan, bokt dat al helemaal niet kan.