Gewoon elke dag posten Normajet, en het komt wel goed. Onthoud hoe ellendig je je op dit punt voelt, en hoezeer je verandering wilt, en dwing jezelf er aan terug te denken op momenten dat je wil afhaken. Gooi alle ongezonde rommel weg (als dat kan), en zorg er voor dat je altijd gezonde voeding binnen hand bereik hebt staan.* Optimaliseer je kansen, en over een maand voel je je onherkenbaar beter en ben je verslaafd aan Jillian en een gezond eetpatroon

Goed gedaan Spikkel! Voelt lekker he, zo'n dag!
(*Voorkom situaties zoals ik ze deze middag meemaakte: reuzehonger, chips binnen handbereik en fruit een verdieping lager = geen strak plan
)
Vooral die strijd is zo ellendig.
maar daar komt dan die hele cyclus van schuldgevoel en strijd achteraan. Nu had ik bedacht dat ik dan beter af en toe zo'n klein zakje chips kan halen. En dan ook niet in de super (zodat je zo'n pak met 8 van die zakjes koopt die je vervolgens achter elkaar kunt openen
) maar gewoon eentje, bij de avondwinkel of zo. Nou ja, vanavond had ik zin in chippies dus ben zo'n zakje gaan halen. Toen ik thuiskwam heb ik dat zakje geopend, glaasje cola light erbij en genieten maar. Cheese onion, hartstikke lekker. Halverwege was ik "klaar". Ik zat niet echt vol, maar had gewoon genoeg gehad. Dus er ligt nu een half zakje in de kast en het roept niet eens naar me
(
)
Toen ik wakker schrok was het al te laat voor de workouts (rond 23:00 uur).Dat wordt vanavond dus extra hard zweten en niet eerst een tijdschrift lezen.

)