Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wauw..

Urielle schreef:Ja inderdaad. Ik heb nu een C cup en er gaat 550 cc bij maar ik vond het met passen totaal niet groot ogen. Als ik op internet bereken zou ik op E/F uit moeten komen maar het oogde voor mij meer als een C/D (mijn C van nu oogt ook klein, breed bovenlichaam, flinke schouders)
Nu dus een 70E/F BiBiQ schreef:Ik ben 181 en zit normaal rond de 75 kilo. Kom van een b cup ongeveer.
Ter beeldvorming:Spoiler:
[ [url=m/bZ6AQZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rebel_Jits schreef:Ik zou een D hebben na de operatie. Maar toen ik na een paar weken naar de winkel mocht om nieuwe bh's te kopen, paste dat dus echt niet. Het was echt heel vreemd om een bh aan te doen die te klein is.
Om die reden ook de tip: ga eerst passen ergens voordat je vanalles online besteld. Ik heb toen dus dingen kunnen terugsturen![]()
Binoche: ik heb 350 gekregen bij 65kg en 173. Droeg vroeger een 75B pushup, maar die zat altijd gigantisch verkeerdNu dus een 70E/F
en me daar laten meten en adviseren. Iets waar je je normaal voor dood schaamt als je dat op 14 jarige leeftijd met je moeder MOET gaan doen. Ik heb dat hele stuk ‘gemist’. Dus toen het zover was oook lekker mijn mama mee genomen en de schade ingehaald haha
Nu dus een 70E/F
en me daar laten meten en adviseren. Iets waar je je normaal voor dood schaamt als je dat op 14 jarige leeftijd met je moeder MOET gaan doen. Ik heb dat hele stuk ‘gemist’. Dus toen het zover was oook lekker mijn mama mee genomen en de schade ingehaald haha[/quote]
! Mama mag ook mee hier op zoektocht naar BHs en bikini's
Vanuit een stoel ging net zelf, maar owee als ik iets lager zat of meer naar achteren geleund. Laat staan liggend op de bank. Ik kon niet op m'n zij draaien de eerste tijd en m'n buikspieren weigerden dienst door de operatie (trok aan de wondes).
Daar ben ik heel strict in geweest: elke 6 uur een paracetamol, elke 8 uur een ibuprofen en icepacks bijna 24/7.
Koken ed deed hij natuurlijk ook