Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat deze ellende nog twee maanden moet blijven duren... Niet dat mn B12 zo hoog stond na lange tijd supplementen. Stond toen nog maar op 240 of 280 ofzo.
Wat een ellende is het. Bhriseis schreef:Oh jee, zal ik in een hoekje kruipen en huilenDat deze ellende nog twee maanden moet blijven duren... Niet dat mn B12 zo hoog stond na lange tijd supplementen. Stond toen nog maar op 240 of 280 ofzo.
. Heb gister bij de apotheek de spuiten en naalden gehaald. Naald is dezelfde als die de huisarts gebruikt de 0.8x40 maar ik vind dat nogal een flinke jongen
. Netjes in verpakking uiteraard. Zo maar eens kijken welke maat dat is.
Volgens zorgverzekeraar maar heb die gebeld maar komt niet van hun af. Apotheek heeft dus zelf wat lopen verzinnen. Geen bijsluiter niks erbij. Van verzekeraar moet ik huisarts bellen en uitleg vragen. De huisarts heeft er ook gewoon 5 aangevraagd. Die hebben dus doodleuk weer opnieuw aangevraagd nu. Moet nu apotheek weer bellen om uitleg en vragen waarom ik geen bijsluiter heb meegekregen. Wat niet eens mag
liggen nu dus twee ampullen daar nu te slingeren. Apotheek was echt kwaad op me dat ik belde. Ze hadden het druk en geen zin om dit gezeur aan te horen
. Huisarts was flink kwaad op ze. Benieuwd hoe ik vrijdag de rest ga krijgen. 
brrr