Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:27

Die rare oefeningen in level 2 ga ik vast niet kunnen :P ik heb al moeite met een jumping jack, kan niet zo goed mijn armen en benen verschillende dingen laten doen. Totaal gebrek aan coördinatie, denk aan struikelen op een vlakke linoleum vloer en een 4 op drummen omdat verschillende ritmes echt niet te doen waren :P

Gea_Thora, ik denk altijd als anderen het kunnen dan kan ik het ook en ik denk aan mijn liter water die ik nadien op mag drinken. Roepen naar Jillian wil ook nog wel eens werken :))

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:28

Gefeliciteerd Loose! Lekker hoor Sushi :9 Zitten daar veel calloriën e.d. in?

sillyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:31

Beetje gammel geweest dus ik heb het na de eerste vier dagen om de dag gedaan. Ik ga nog even door met level 1 en volgende week begin ik aan 2. Ik doe het niet om af te vallen (hoewel dat best wel mag), maar ik wil me gewoon beter in mijn vel voelen en dat lukt aardig. Meten en wegen doe ik niet echt.
Leuk dat iedereen zo enthousiast blijft. Ik heb er persoonlijk niet zoveel moeite mee om een tijdje hetzelfde te doen, vind het niet zo gauw saai. En een halfuurtje vind ik een mooie tijd (voelt soms wel langer dan een halfuurtje :) )

Grapjasjes12Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:34

gea_thora schreef:
Zijn er hier meer dames met een lage pijngrens? :=
Ik loop tegen mezelf aan in de oefeningen. _-:( Zodra ik het niet meer vol kan houden, doet het me echt enorm zeer en kan ik mezelf echt amper motiveren om nog door te doen. Niet het gevoel dat ik mezelf overbelast, want als ik dan even pauze houd trekt de pijn ook zo weer weg.
Maar, hoe doen jullie dat, om dat tóch net even over die grens te gaan en door te zetten?

De eerste drie dagen zijn het zwaarst. Daarna heb je rond dag 6 of 7 misschien last van een dipje en daarna weer rond dag 16/17.

Tja, jezelf er doorheen pushen....gewoon doen! Als ik moeite heb ga ik Jillian uitschelden, werkt altijd :+

Elise95

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:39

Vandaag ga ik dag 2 van level 1 doen. Heb het gister niet gedaan, had geen tijd. En was toch ook al wezens sleeën in de duinen, wat toch ook een erg goede work-out is haha

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:48

phormicola schreef:
gea_thora schreef:
Zijn er hier meer dames met een lage pijngrens? :=
Ik loop tegen mezelf aan in de oefeningen. _-:( Zodra ik het niet meer vol kan houden, doet het me echt enorm zeer en kan ik mezelf echt amper motiveren om nog door te doen. Niet het gevoel dat ik mezelf overbelast, want als ik dan even pauze houd trekt de pijn ook zo weer weg.
Maar, hoe doen jullie dat, om dat tóch net even over die grens te gaan en door te zetten?

De eerste drie dagen zijn het zwaarst. Daarna heb je rond dag 6 of 7 misschien last van een dipje en daarna weer rond dag 16/17.

Tja, jezelf er doorheen pushen....gewoon doen! Als ik moeite heb ga ik Jillian uitschelden, werkt altijd :+

Dat vind ik een hele goeie, zie ik mezelf ook nog wel doen ahaha

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:49

Depende schreef:
Die rare oefeningen in level 2 ga ik vast niet kunnen :P ik heb al moeite met een jumping jack, kan niet zo goed mijn armen en benen verschillende dingen laten doen. Totaal gebrek aan coördinatie, denk aan struikelen op een vlakke linoleum vloer en een 4 op drummen omdat verschillende ritmes echt niet te doen waren :P

Gea_Thora, ik denk altijd als anderen het kunnen dan kan ik het ook en ik denk aan mijn liter water die ik nadien op mag drinken. Roepen naar Jillian wil ook nog wel eens werken :))

Die coordinatie bij de Jumping Jack begrijpt mijn lijf ook pas na 7 dagen.
Maar nu gaan ze super.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:53

Ik kan niet tegelijk mijn armen/benen doen zoals zij doen. Dus ik heb mijn armen één 'slag' anders. :') Maar ik denk dat dat niet zo veel uitmaakt?

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:54

Nee dat denk ik ook niet Annash. Zolang je ze maar doet :)

Bhriseis

Die six week six pack ziet er weer zo zwaar uit; ik las ergens dat het opnieuw met cardio-intervallen is? :') Dus misschien doe ik die pas na de 30 day shred (of een ander programma); ik overweeg om er de yoga-oefeningen aan te plakken vanaf dinsdag - maar dit alles zeg ik nu, van achter mijn bureau, met heimwee naar het Normale Mensen-Leven. Eens ik uitgeteld op de vloer lig te hijgen en te puffen na een work out houd ik het allicht alleen bij 30DS :o

Insanity, pff, 50 minuten aan een stuk trek ik wss niet :') Dat lijkt een eeuwigheid

Annash
Blogger

Sabini schreef:
Nee dat denk ik ook niet Annash. Zolang je ze maar doet :)

Dat dacht ik ook... ik doe het al 9 dagen zo dus ach. :+

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:56

Ik moet met de JJ altijd eerst 2 tellen naar Jillian kijken om in het ritme te raken haha :') Mijn motoriek laat me dan soms ook in de steek

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:56

Nickolay schreef:
Depende schreef:

Die coordinatie bij de Jumping Jack begrijpt mijn lijf ook pas na 7 dagen.
Maar nu gaan ze super.

Ik had in het begin ook weleens zo iets van :? :') >;) als ik ineens uit de pas liep met die JJ's! Maar nu geen last meer van, gaat prima! Vind het er alleen zo belachelijk debiel uitzien als je probeert dubbel met je armen te draaien bij touwtje springen _O- , dan heb ik echt de motoriek van een aangereden kip en lijk ik meer met m'n armen spastisch te fladderen in plaats van rondjes te draaien......

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 15:58

Willen jullie mij helpen herinneren dat ik echt nooit meer tussendoor even snel mijn buik ga meten!??
:(
Ik voel mij beter, sterker en gezonder, maar van zo'n slordig snelle meetsessie word ik niet blij.
Is niet goed voor mijn motivatie
Ik mag pas meten ah eind vd de 30 dagen

Maar braaf geshred, heb het wel wat meer opgeschroefd dan jillian.
Thanks for The tip, Remember!

En ik heb na het shredden de bananen pannenkoekjes gebakken..
Al leek het bij meer op een mislukt scrambled egg :+
Het smaakte goed!
Ik vond als kind al gebakken banaan heerlijk op brood!
Laatst bijgewerkt door Sall op 18-01-13 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 16:03

Okay na 2 topics heel stiekem mee lezen ben ik zover :D
Ik ga vanavond een nieuwe adapter halen voor mijn laptop, 2 jaar geleden op st.maarten laten liggen, en nooit zin gehad een nieuwe te halen :P Dan bij mijn ouders proberen het filmpje te downloaden, heb namelijk geen internet thuis.
Mijn moeder heeft nog gewichtjes, en ik heb vloerbedekking, dus geen enkel excuus meer mogelijk.
We gaan los :D

Ik weeg nu ( heel :o ) ruim 90 kilo bij een lengte van 1.74 |( Toen ik 18 was had ik nog een mooi figuurtje ( nooit maatje 34 gehad, maar 38 is ook mooi vind ik ) En toen kwam er elk jaar wel een aantal kilo bij, en helaas gingen ze nooit meer weg _-:(

Tijd om het nu anders te doen!! Hoop alleen dat het te doen is met chronische scheenbeenvlies ontsteking en beschadigde knie zenuwen. Maar zonder proberen komen we daar natuurlijk nooit achter.
Heb gister nog snel pizza gehaald, was een moeilijk afscheid -O- Maar nu gaan we voor gezond eten!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 16:04

Onthoud dan Sall dat je je al wel beter, sterker en gezonder voelt! :) Dat zijn super berichten!
Bij welke dag ben je Sall?

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 16:04

Welkom monster-tos!
Go voor it!!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 16:05

Sabini schreef:
Onthoud dan Sall dat je je al wel beter, sterker en gezonder voelt! :) Dat zijn super berichten!
Bij welke dag ben je Sall?

Dag 7

Grapjasjes12Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 16:07

Monster_tos schreef:
Okay na 2 topics heel stiekem mee lezen ben ik zover :D
Ik ga vanavond een nieuwe adapter halen voor mijn laptop, 2 jaar geleden op st.maarten laten liggen, en nooit zin gehad een nieuwe te halen :P Dan bij mijn ouders proberen het filmpje te downloaden, heb namelijk geen internet thuis.
Mijn moeder heeft nog gewichtjes, en ik heb vloerbedekking, dus geen enkel excuus meer mogelijk.
We gaan los :D

Ik weeg nu ( heel :o ) ruim 90 kilo bij een lengte van 1.74 |( Toen ik 18 was had ik nog een mooi figuurtje ( nooit maatje 34 gehad, maar 38 is ook mooi vind ik ) En toen kwam er elk jaar wel een aantal kilo bij, en helaas gingen ze nooit meer weg _-:(

Tijd om het nu anders te doen!! Hoop alleen dat het te doen is met chronische scheenbeenvlies ontsteking en beschadigde knie zenuwen. Maar zonder proberen komen we daar natuurlijk nooit achter.
Heb gister nog snel pizza gehaald, was een moeilijk afscheid -O- Maar nu gaan we voor gezond eten!

Welkom!

Sabini

Welkom Monster-tos! :D
Op de foto's in je profiel lijk je helemaal niet zo zwaar.

Sall, nog even wachten met meten dus ;) Zo snel is er meestal nog maar weinig resultaat te zien. Maar geloof me, resultaat komt er wel! *\o/*

_Priscilla

Welkom! En heel veel succes :D

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 16:12

Sabini schreef:
Sall, nog even wachten met meten dus ;) Zo snel is er meestal nog maar weinig resultaat te zien. Maar geloof me, resultaat komt er wel! *\o/*

Thank you :*
Ik moet ook niet zo ongeduldig zijn :+
En vertrouwen op mijn gevoel Ipv cm of kg.. :o

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 16:13

Sabini schreef:
Welkom Monster-tos! :D
Op de foto's in je profiel lijk je helemaal niet zo zwaar.

Foto's zijn ook 4 jaar oud :P Zal even kijken of ik nog wat recenters heb.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 16:13

Ik ga even naar mijn atelier en daar nuttig zijn :)

:evaw:

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 16:14

Oh vandaar :)
Begin je vandaag met level 1 Monster-tos?