Gea_Thora, ik denk altijd als anderen het kunnen dan kan ik het ook en ik denk aan mijn liter water die ik nadien op mag drinken. Roepen naar Jillian wil ook nog wel eens werken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gea_thora schreef:Zijn er hier meer dames met een lage pijngrens?![]()
Ik loop tegen mezelf aan in de oefeningen.Zodra ik het niet meer vol kan houden, doet het me echt enorm zeer en kan ik mezelf echt amper motiveren om nog door te doen. Niet het gevoel dat ik mezelf overbelast, want als ik dan even pauze houd trekt de pijn ook zo weer weg.
Maar, hoe doen jullie dat, om dat tóch net even over die grens te gaan en door te zetten?
phormicola schreef:gea_thora schreef:Zijn er hier meer dames met een lage pijngrens?![]()
Ik loop tegen mezelf aan in de oefeningen.Zodra ik het niet meer vol kan houden, doet het me echt enorm zeer en kan ik mezelf echt amper motiveren om nog door te doen. Niet het gevoel dat ik mezelf overbelast, want als ik dan even pauze houd trekt de pijn ook zo weer weg.
Maar, hoe doen jullie dat, om dat tóch net even over die grens te gaan en door te zetten?
De eerste drie dagen zijn het zwaarst. Daarna heb je rond dag 6 of 7 misschien last van een dipje en daarna weer rond dag 16/17.
Tja, jezelf er doorheen pushen....gewoon doen! Als ik moeite heb ga ik Jillian uitschelden, werkt altijd
Depende schreef:Die rare oefeningen in level 2 ga ik vast niet kunnenik heb al moeite met een jumping jack, kan niet zo goed mijn armen en benen verschillende dingen laten doen. Totaal gebrek aan coördinatie, denk aan struikelen op een vlakke linoleum vloer en een 4 op drummen omdat verschillende ritmes echt niet te doen waren
![]()
Gea_Thora, ik denk altijd als anderen het kunnen dan kan ik het ook en ik denk aan mijn liter water die ik nadien op mag drinken. Roepen naar Jillian wil ook nog wel eens werken
Nickolay schreef:Depende schreef:Die rare oefeningen in level 2 ga ik vast niet kunnenik heb al moeite met een jumping jack, kan niet zo goed mijn armen en benen verschillende dingen laten doen. Totaal gebrek aan coördinatie, denk aan struikelen op een vlakke linoleum vloer en een 4 op drummen omdat verschillende ritmes echt niet te doen waren
![]()
Die coordinatie bij de Jumping Jack begrijpt mijn lijf ook pas na 7 dagen.
Maar nu gaan ze super.
Monster_tos schreef:Okay na 2 topics heel stiekem mee lezen ben ik zover![]()
Ik ga vanavond een nieuwe adapter halen voor mijn laptop, 2 jaar geleden op st.maarten laten liggen, en nooit zin gehad een nieuwe te halenDan bij mijn ouders proberen het filmpje te downloaden, heb namelijk geen internet thuis.
Mijn moeder heeft nog gewichtjes, en ik heb vloerbedekking, dus geen enkel excuus meer mogelijk.
We gaan los![]()
Ik weeg nu ( heel) ruim 90 kilo bij een lengte van 1.74
Toen ik 18 was had ik nog een mooi figuurtje ( nooit maatje 34 gehad, maar 38 is ook mooi vind ik ) En toen kwam er elk jaar wel een aantal kilo bij, en helaas gingen ze nooit meer weg
![]()
Tijd om het nu anders te doen!! Hoop alleen dat het te doen is met chronische scheenbeenvlies ontsteking en beschadigde knie zenuwen. Maar zonder proberen komen we daar natuurlijk nooit achter.
Heb gister nog snel pizza gehaald, was een moeilijk afscheidMaar nu gaan we voor gezond eten!