30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

San

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 00:00

Ik woon ook boven. Heb twee matjes op elkaar gelegd en spring daarop. Springen zit in iedere training

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 00:01

Vanavond met veel pijn en moeite dag 7 gedaan. Voel me niet fit. Dus alles op de Anita style en af en toe echt even 5 sec bijkomen. Toch trots dat ik het wel gedaan heb, al is het maar voor het psychologische effect.
Morgen hopelijk iets fanatieker!

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 00:12

Vandaag dag 5 gedaan, ging niet helemaal soepel, maar goed. Ik ben (achteraf, vanochtend om 6:45 uur niet :') ) dat ik het vóór school heb gedaan, had er niet aan moeten denken dat ik om 22:00 nog had moeten shredden na een hele dag bezig zijn. :P

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 00:17

Zo, dag 1 zit er op! Qua lengte viel het me nog reuzemee, maar de eerste minuten (lees; eerste kwartier) was wel behoorlijk confronterend... dat ging me een paar jaar geleden wel wat makkelijker af! Maar er is hoop, het lukte me vandaag bij de eerste keer al om 10 keer op de 'normale' manier op te drukken.

Ben het er inderdaad mee eens dat dit topic wel heel erg motiverend is! Iedereen is zo optimistisch *D Maakt het een stuk makkelijker vol te houden, denk ik zo.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 00:18

_JY_ schreef:
Vandaag dag 5 gedaan, ging niet helemaal soepel, maar goed. Ik ben (achteraf, vanochtend om 6:45 uur niet :') ) dat ik het vóór school heb gedaan, had er niet aan moeten denken dat ik om 22:00 nog had moeten shredden na een hele dag bezig zijn. :P

Supergoed! Ik ben s ochtends echt een ramp, zou er echt niet eerder voor uit bed gaan :o Tenzij ik pas om 10 of 11 uur naar school hoef! :P

sillyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 00:30

phormicola schreef:
Over drie kwartier ga ik level 1 afronden *\o/* Eerst even een klein beetje volkoren pasta met wat olijfolie en komkommer naar binnen werken, laten zakken en gaan!

Morgen level 2, ik poep echt in m'n broek :=

Zet hem op Phormicola, je kan het :j

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 00:35

Komop Phor!!' Je hebt 10 dagen geleden de stap genomen de 30DS te doen, die was veel groter dan van lvl1 naar lvl2.. Je kan het!! Ik mag over 4 dagen ook.. :P :=

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 00:36

MoonWencke; supergoed van je! Op dag 1 al :wow: Echt wel knap!

WildWings: ik woon in een best gehorige flat, maar heb nog niemand gehoord zover. Zeker als je op een matje springt en een beetje elegant doet, komt het vast goed.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 00:37

Gelukkig deed ik dat bij de karatevereniging in Nederland bijna iedere week wel, dus vandaar dat opdrukken nog wel wil :P Kon ik eerst ook echt niet :n

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 01:08

Je moet niet als een malle op en neer gaan springen, dan mis je volgens mij ook het doel van de oefening. Ik heb het idee dat ik best zachtjes land :))

Ik ben ook blij dat ik vanochtend met mijn nog niet wakkere lijf al het geshred, had daar vanavond na m'n werk echt geen zin meer in gehad. Heb al wel sinds de eerste dag een berg energie, zoveel dat het gewoon vervelend wordt. Vanochtend best op tijd opgestaan en ik ben nog *\%/* :):) *\%/* Op m'n werk ook al, zo erg dat ik me niet kon concentreren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 01:23

Niemand heeft het over als een malle op en neer springen, maar vanaf zolder dreunt het flink door met gevoelige muren (plafonds/vloer), uberhaupt als je verend loopt al bij sommige huizen zelfs... Maar als ik hier de reacties hoor dan moet het te doen zijn, misschien maar eens de proef op som nemen voor ik tot aanschaf van de dumbells etc overga en iemand beneden vragen of ze het horen als ik even heen en weer hup :P Bedankt allemaal en veel succes met jullie 30 dagen!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 01:26

Knap hoor dames al die resultaten! *\o/*
En bravo phormicola met level 1 *\o/*

Ik heb net dag 8 afgerond; mijn eten klotste wel nog een beetje in mijn buik := Grappig genoeg vind ik de tweede set push ups nog steeds moeilijk :o Maar verder ging het wel netjes

Nu nog hooi geven en dan slapen denk ik; welterusten!

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 03:18

Heb ondertussen het hele topic doorgelezen, en ook mn BMR kunnen vinden! En veel nuttige tips tegengekomen, dus bedankt iedereen!

Alle ervaringen hier houden me ook beter gemotiveerd om door te zetten :))
Ben nu bij dag 3 en mn bovenbenen doen verschrikkelijk veel pijn, maar we gaan dr lekker tegenaan! Als gewichtjes gebruik ik verzwaarde peesbeschermers :')

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 07:04

Wat een tijd om te shredden!
Ik moet om 7 uur op m'n stage zijn :=

Maar dag 3 zit er op. Ik heb nu mijn speciale compressiesportkousendingen aan gedaan, wegens de spierpijn in m'n kuiten. Kan er op zitten wachten dat m'n shinsplints ook weer boven komen dan.
Het yeah gevoel was iets minder vandaag, toch beetje vermoeid denk ik.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 07:10

Knap hoor Bzoem! Jij hebt het weer gehad voor vandaag.
Ik kan het nu niet opbrengen. Waarschijnlijk kan ik pas vanavond laat weer shredden.
Kijk er nu al naar uit, kuch. :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 09:00

Helaas heb ik gisteren geen tijd gehad, tijd in het ziekenhuis geweest en daarna was het best laat + had ik er echt geen puf voor. Ik doe dus een dagje langer over level 1. :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 09:21

Jullie gaan snel!! Heb vannacht (Kon niet slapen :') ) van pagina 26 tot 68 helemaal bijgelezen en zonet de laatste 10 pagina's. Echt een heerlijk motiverend topic dit. Maar ik vind het echt verschrikkelijk jammer dat door toedoen van anderen Raponsje weg is gegaan -O-

Ik ga dit programma echt doen ná mijn dieet (Doe Cambridge, en zware krachttraining is nu niet gezond erbij) Na het 30DayShred programma wil ik het 'No More Trouble Zones' programma erachteraan pakken. En als dat allemaal achter de rug heb het programma voor de buikspieren. Heb genoeg te doen na mijn cambridge tijd, haha! Eigenlijk wil ik dan ook weer gaan hardlopen (Ben ooit begonnen met Evy), zwemmen en natuurlijk paardrijden weer oppakken! Daar ben ik bewust mee gestopt door mijn (over)gewicht. Ik blijf hier gezellig meelezen, het motiveert enorm! Ik heb nog 17,5 kg te gaan.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 09:31

Ik kan dit programma nou geen zware krachttraining noemen bonjoy :')
Ik ben dus niet de enige die de putten ziet verminderen :=
Vandaag dag 9 en kijk zo uit naar een ander level! En ik ben benieuwd wanneer de revolution bij mij op de mat valt :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 09:33

Ik meen ook wat verandering te zien, maar ga nog niet meten :)

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 09:35

Bonjoy: pittig hoor cambridge en krachttraining tegelijkertijd. Dan is dit straks een eitje voor je.

Ben helemaal happy. Gisteravond dag 4 gedaan en het ging echt fijn. Vanochtend bij het wakker worden wreef ik over mijn arm en ik voelde stiekem al een verschilletje. Echt fijn. En toen ik op de weegschaal ging staan was het Joehoehoe-gevoel helemaal compleet, want ik ben gewoon al een kilo kwijt.

I love to shred, love to shred, love to shred. Lalalalala.
(Zo en nu weer aan het werk :o )

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 09:38

Nee, ik ga ook nog niet meten, dat en fot's komen weer na dag 30!
Was vanochtend al wel weer 4 ons kwijt in 3 dagen :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 09:42

Mikkie, volgens mij schrijft ze dat ze het juist niet tegelijk doet..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 09:48

Ik heb gisteren ook dag 3 gedaan en het viel me reuze mee. Ik beweeg me ook niet meer voort als Moeder de Gans, de spierpijn is echt een stuk minder geworden.

Misschien dat ik vandaag voor het shredden nog even een rondje ga hardlopen. Even zien hoe mijn dag verloopt.

ik heb wel veel meer energie en veel meer zin om ook de minder leuke dingen aan te pakken. Goed gevoel hoor :j

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 09:51

Mootje schreef:
Ik kan dit programma nou geen zware krachttraining noemen bonjoy :')
Ik ben dus niet de enige die de putten ziet verminderen :=
Vandaag dag 9 en kijk zo uit naar een ander level! En ik ben benieuwd wanneer de revolution bij mij op de mat valt :)

Naja, niet echt 'zwaar', maar met mijn dieet is het niet gezond om dit erbij te doen ;)

@Mikkie: Ik doe op het moment er niet bij aan het Shredden, dat is voor de tijd ná Cambridge :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 09:56

Maar Bonjoy, dan vraag ik me wel af hoe gezond het Cambridgedieet is als je er niet bij kan sporten.......
Geen aanval ofzo iets hoor, slecht verwondering ;)