Hardlopen deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 14:30

Balen zeg, Lente! -O- Ik wist ook niet dat de dam tot damloop zo populair was... :=

Ik heb vandaag een extra rustdagje (donderdag voor het laatst gelopen), omdat ik bang was dat ik te snel ging en mijn lichaam even wat rust wilde geven. (Les 1 t/m 9 om de dag gelopen tot nu toe :Y) )
Zit nu alleen al te verzinnen of ik morgen dan ook een rustdag neem, zodat mijn planning (werk, stage, hardlopen, etc.) weer beter uitkomt. Maar eigenlijk vind ik 3 rustdagen achter elkaar niet kunnen, ben bang dat ik dan vaker ga 'spijbelen' en dan komt het nooit goed voor die ladiesrun >;)

19LindA83

Re: Hardlopen deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 15:03

Ik was net nipt erdoor.... pfff... vriendin waar ik mee zou lopen niet...
Kreeg wel de melding dat het volgeboekt was, maar werd doorgelinkt naar inschrijfformulier en kom me toch nog gewoon inschrijven. Net voor de zekerheid op de site gecheckt en ben gewoon echt van de partij....
Vriendin gaat nog even kijken of ze via Mp of op de site zelf aan een ''kaartje'' kan komen. Op de site mag er van 14-21 september 11.59 inschrijvingen worden overgedragen...

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 15:15

Nou gefeliciteerd Linda (en ook de rest waarbij het gelukt is om in te schrijven)! Wel jammer dat je vriendin \(nog) niet mee kan doen. Weet niet goed wat ik met de sponsorloop moet. Wil dan eigenlijk alleen maar voor iets lopen waar ik ook echt achter sta. Ben ook niet zo'n sponsorvanger (jarenlang lopen leuren voor de ponyclub) En om nou zelf minimaal 100 euro neer te tellen gaat me ook wat ver. Ik denk dat ik gewoon een ander 10EM evenement op ga zoeken. Zullen er vast nog wel meer zijn in Nederland toch? Iemand ideeën?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 15:18

Gefeliciteerd Linda!!

Ik ga wel kijken of ik voor het goede doel kan lopen. Ik zit op een sociale opleiding dus ik ga daar gewoon sponsors werven :P

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 15:29

Ik heb het toch gedaan. Heb toch een Goed Doel gevonden dat me aanspreekt: Spieren voor Spieren.
Moest € 25,00 aanbetalen en voor de rest ga ik wel langs buren, familie en vrienden.
Sta nu ingeschreven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 15:29

Top! Heb je snel gedaan! :)

Ik krijg zo gauw geen mail terug van mijn goede doel van keuze en heb de neiging om dan dus maar een andere te kiezen om verzekerd te zijn van inschrijving...

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 15:40

Ja kan ik me voorstellen, bij Spieren voor Spieren kon je direct inschrijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 15:48

*twijfel twijfel*

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 15:57

Hoop dat je een keuze kunt maken Lente. Ik ga nu mijn huis poetsen (zoonlief gaat met vrienden eten koken vanavond, maar dat moest wel in een schone keuken zei hij ;) ). Ben benieuwd hoe het er daarna nog uitziet. Ik ga morgen weer voor het eerst rennen na mijn griep. Voel me vandaag voor het eerst 's middags weer fit. Ga een 5km rondje doen en dan pak ik woensdag mijn schema weer op. Heb er weer helemaal zin in zo. Ik vind het wel veel fijner om naar een duidelijk doel toe te trainen.
Fijne Pasen allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 16:09

Als het goed is heb ik een startnummer via de stichting van mijn keuze *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 16:43

Zo! En nu op zoek naar sponsors! :):)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 17:34

Binnen 1,5u vol.....:= ....
Had verwacht dat het snel vol zou zijn, maar zo snel :n!
Fijn voor diegenen die een kaartje hebben kunnen bemachtigen. En fijn voor de anderen die toch mee kunnen lopen via een goed doel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 17:35

Ja ik had wel verwacht dat het snel zou gaan maar dit was wel supersnel hoor! :=

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 17:54

Ik heb twee startnummers weten te bemachtigen :D Had iets van zeven schermen openstaan := en was al na iets van drie kwartier binnen! Als jullie het goed vinden kom ik hier wat vaker meepraten, als extra boost!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 17:54

Wat goed Julia! :D

Welkom :D

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 17:56

Thanks! Ben benieuwd of ik het ga halen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 17:57

Ik ook hoor :')

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 18:01

Maar nu heb ik tenminste een doel met lopen haha, merk dat als ik het heel druk heb het er nog wel eens niet van komt. Maar nu moet ik wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 18:02

Haha zo zit het voor mij ook :D

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 18:06

Zieken: Beterschap
Dam-tot-dam-lopers: Wat een drukte dan! Kan nu iedereen meelopen die mee wil lopen?

Ik heb vandaag een combinatietraining gedaan, eerst 26 km gefietst en toen meteen 5 km gelopen (7min rennen, 2min lopen). Wát een elastieken benen heb je dan, meteen na het fietsen lopen, echt zwaar! Langzamerhand werd het beter en op het eind ging het gewoon lekker :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 18:09

Gaaf Ruby! Normaal is het bij een triatlon fietsen-zwemmen-lopen toch? Ik kan mijn fiets dinsdag ophalen bij de fietsenmaker. Ga ook trainen om kilometers te maken ermee. Wil komende zomer een tocht van 100 km doen.

Combineren ga ik voorlopig niet doen denk ik.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 18:12

Nee zwemmen-fietsen-lopen. Overgang zwemmen-fietsen heb ik nog niet geoefend en weet ook niet of ik dat wel ga oefenen. Is niet zo handig met binnenzwembad en buitenzwemmen is gewoon echt nog veel te koud.

Oh leuk! Wat voor fiets heb je?
Ik moet ook voor de 100 km oefenen want ga 6 mei een half rondje Nederland doen, van Best langs zee naar Groningen. Elke dag ongeveer 100 km.

En ondertussen blijf ik hardlopen hoor :P

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 18:12

Wat hebben jullie voor geschatte eindtijd opgegeven bij dam tot dam?
Wij 2 uur, loop 10 in iets meer dan een uur dus vond t wel aardig reëel.
Nu keihard trainen! Over 2 weken eerst maar 10 in m'n hometown rotjeknor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 18:14

Oh zwemmen-fietsen-lopen. :)*

Ik heb een Batavus, geen racemodel hoor, gewoon een toermodel.

Ik ben nog aan het denken over een route. Misschien inderdaad ook wel Nederland rond.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 19:19

ik heb 1u55min opgegeven als streeftijd. Loop nu gemiddeld zo'n 8km/u op de langere lopen en volgens mij is de limiet 2u. Heb nog iets minder dan een half jaar om een beetje snelheid te kweken. volgende week ga ik naar Spanje op vakantie. Kan ik gelijk wat heuveltraining en interval doen!