Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dais_ schreef:Beterschap CCCCC! Vervelend de buikgriep![]()
Madeira, welkomIk ben benieuwd naar je eetpatroon? Heb je deze gelijk gehouden ondanks dat je niks kan/mocht doen?
Mi_Amore schreef:Ik voel mezelf even misselijk...
Heb net foto's gevonden van toen ik zo'n 140 kilo woog
K_im schreef:Overigens ben ik sinds mijn zwaarste gewicht, in oktober, nu bijna 7 kg kwijt. Hebben jullie in het begin ook, of misschien nu ook, moeite met die 'slechts 7 kg'? Ik bedoel.. Ik zie het steeds zo negatief en dat weet ik ook van mijzelf. Bij mij weeg geloof ik alleen mijn hand 7 kg. 7 kg is niets bij mij.. Aan de andere kant probeer ik het dan als 7 pakken melk van 1 liter of 28 pakjes boter van 250 gram te bekijken en dan is het misschien toch wel weer veel. Misschien ben ik gewoon te ongeduldig en wil ik resultaat zien als ik in de spiegel kijk of als ik mijn kleding aan trek..
dovish schreef:K_im schreef:Overigens ben ik sinds mijn zwaarste gewicht, in oktober, nu bijna 7 kg kwijt. Hebben jullie in het begin ook, of misschien nu ook, moeite met die 'slechts 7 kg'? Ik bedoel.. Ik zie het steeds zo negatief en dat weet ik ook van mijzelf. Bij mij weeg geloof ik alleen mijn hand 7 kg. 7 kg is niets bij mij.. Aan de andere kant probeer ik het dan als 7 pakken melk van 1 liter of 28 pakjes boter van 250 gram te bekijken en dan is het misschien toch wel weer veel. Misschien ben ik gewoon te ongeduldig en wil ik resultaat zien als ik in de spiegel kijk of als ik mijn kleding aan trek..
Pff... ja, dat vind ik ook wel altijd lastig met lijnen. Maar als ik dan weer een boodschappentas van een kilo of vijf til denk ik 'goh, het is toch wel behoorlijk veel!
nOukjee schreef:Dat geschommel is af-schu-we-lijk!
Bij mij kan het echt 0.4 schelen per dag, omhoog en omlaag. Nu ben ik al gestopt met iedere dag wegen en probeer ik 2 keer per week aan te houden, misschien dat ik het schommelen dan niet meer zo mee krijg.
Zelf heb ik geen ervaring met Modifast, Dovish. Maar heel veel succes!
Roosch schreef:Mi_Amore, je kunt heel trots zijn hoor!
Een heel knap resultaat.
Ik ben even aan het twijfelen wat ik doe, jurkje terugsturen of toch nog even wachten.
Had een jurkje besteld dat ik eigenlijk pas over 2 weken aan wil doen, maar hij is net iets te krap in m'n zij bij m'n borst.
Twijfel, twijfel.. Zou ik hem bewaren en kijken of hij over een tijd past of zal hij gewoon niet passen vraag ik me af..
K_im schreef:Is zo'n camebridge/modifast dieet een verantwoorde manier om af te vallen? Ik hoor altijd alleen maar negatieve verhalen erover.. Ik heb er wel eens over nagedacht en wat informatie gezocht, maar vond het vrij duur en kon, behalve op de website zelf, geen blijvend positieve reacties vinden..