Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Anoniem289 schreef:Joolien hoe is het eigenlijk met jou?_Jorine schreef:Ik mag een beetje afbouwen met mijn meds!![]()
Hoop dat het goed gaat, maar mijn psychiater heeft er vertrouwen in.
Komt helemaal goed Jorine, ookal zullen er wat tegen slagen zijn
De laatste paar dagen ging het hier eigenlijk wel super goed! Maar ik merk aan mezelf dat het een soort masker is. Vandaag een enorme discussie gehad met een leraar en praten wil ik niet. Nouja, eigenlijk weer wel. Maar mijn emoties zijn zo moeilijk te uiten en ze komen zo ineens. Dat ieder woord wat iemand ook zegt helemaal verkeerd kan zijn en ik enorm kwaad kan worden.
Eigenlijk wil ik wel weer naar een psycholoog maar ik ben zo bang dat het woordje depressief valt en dat wil ik niet/durf ik niet aan te horen omdat ik niet depressief wil zijn.
Het gaat goed met mij, of eigenlijk moet het goed gaan met mij.
Sorry voor de verwarrende post.
Miranda40 schreef:Nog geen reactie op mijn mail gehad. Baal er wel van. Zit er toch een beetje doorheen. Ben zo emotioneel. De pijn in mijn bil, heup en bekken is niet fijn. Zo maar lekker onder de douche en dan mijn bedje opzoeken.
sophianemo schreef:Is heb een hele erge achtstoornis voor over geven op een drukke ruimte, ik heb hier voor 4 jaar bij de bascule gelopen maar het hielp niets,, helaas dus naar de psychiater en sertraline voorgeschreven zat op 125 en toen hielp maar we zijn er mee gestopt en nu ga ik naulijks naar school zo erg in paniek ik raak.. Niet echt heel fijn,, heb hiermee rond de 2 jaar school gemist en ben dit jaar blijven zitten nu 1 uurtje per dag maar gaat moeizaam.. Moeilijk zonder medicatie maar het is echt heel slecht voor de en alzeker als puber maar ik lig echt iedere avond te janken, waarom kan ik niet normaal zijn en gewoon naar school. Mensen denken dat het leuk is of dat ik spijbel en daar wordt ik heel verdrietig van. Maar ik ga toch ook niet naar de bios of naar feesten. Moeilijk leven naja je moet echt doorzetten!
xApple schreef:Ik wil heel graag in therapie maar ik durf de stap niet te nemen.
Ben bang dat ik niet serieus genomen word.. En dat mensen mijn 'aandoening'
sowieso aanstellerij vinden..