Ik heb een vraag. Ik wil eigenlijk al heel lang een tattoo laten zetten. Aangezien ik totaal niet creatief ben, hoop ik dat er iemand hier is met veel fantasie en een creativiteit waar je u tegen zegt.
Mijn idee is om iets ter ere van mijn ouders te laten zetten. Ik heb de afgelopen anderhalf jaar een beetje in de put gezeten, en mijn ouders hebben mij daarin zo fijn gesteund en hebben zoveel voor me gedaan, ik kan ze er niet dankbaar genoeg voor zijn. En niet alleen deze tijd, maar ook de rest van mijn leven kijk ik met hele goede herinneringen en een fijn gevoel terug naar mijn jeugd. De liefde van ouders is onvoorwaardelijk, en dat ben ik me mede dankzij de afgelopen anderhalf jaar heel goed gaan realiseren.
Een meisje uit mijn klas vorig jaar heeft te quiero padre y madre oid onder haar bh bandje laten zetten, op de zijkant van haar lichaam. Zoiets vind ik erg mooi, gewoon heel simpel maar met voor mij een enorme betekenis. Ik vind die plaats erg mooi en zit ook te twijfelen of ik hem daar zal laten plaatsen. Maar dan moet ik wel eerst een idee hebben.
Wie o wie zou mij kunnen helpen? Creatievelingen met een kunstzinnige geest, meld u!
Alvast bedankt!
Nikitaa_
Geplaatst: 11-11-12 16:52
Hoi, Wat komen er hier een mooie tattoo's voorbij zeg
Zelf ben ik al een tijd aan het nadenken over een tattoo en heb net dit ontwerp gemaakt. Weet nog niet of dit hem gaat worden, maar denk er iniedergeval nog goed overna.
Yolien
Geplaatst: 11-11-12 17:42
Kijken jullie naar the voice? Maame gezien vrijdag? Zij zong mijn nummer, mijn tekst, mijn tattoo. Ik heb zitten janken op de bank, zo mooi. Overtuigd was ik allang, nu toch echt maar spijkers met koppen gaan slaan!
Mijn vriendje heeft net op zijn buik/lies een nieuwe tat laten zetten... I (rood hartje) Raoul (naam van zijn beste vriend) voor de verjaardag van zijn beste vriend... Heel dom, maar jezus wat hebben we er allemaal om gelachen...
Anoniem
Geplaatst: 11-11-12 19:26
ArGieVai schreef:
Mijn vriendje heeft net op zijn buik/lies een nieuwe tat laten zetten... I (rood hartje) Raoul (naam van zijn beste vriend) voor de verjaardag van zijn beste vriend... Heel dom, maar jezus wat hebben we er allemaal om gelachen...
Omg...
Liezja
Geplaatst: 11-11-12 19:27
ArGieVai schreef:
omg hahahaha
NatassJa
Geplaatst: 11-11-12 20:15
Saskiaatje schreef:
Pics or it didn't happen.
Yolien
Geplaatst: 11-11-12 21:16
Dat. Meen. Je. Niet.
Goed gek hoor, goed gek!
Enne, Joolien (leuke naam trouwens ) niet mijn smaak (en zeker niet mijn plek) bij je vriendje maar wel een mooie tattoo.
Condor
Geplaatst: 11-11-12 22:01
Eh, hoi? I need help! haha.
@YouthReiner die van jou is wel heel mooi!
wiifke
Geplaatst: 12-11-12 12:59
Ik kom mij hier ook melden. Heb voor 5 januari een afspraak staan voor mijn eerste tattoo, bij Sydney street tattoos & piercing. Het is een tattoo die ik al ongeveer 6 jaar wil, heb het toen der tijd niet gedaan omdat ik wist dat mijn oma er tegen was geweest, tot ik afgelopen zomer in een tattooshop ben geweest, dit heeft het idee toch weer doen kriebelen. Het wordt een roos met een vlinder, ter nagedachtenis van mijn oma. Heb er onwijs veel zin in, helaas moet ik nog even wachten. Heb gister mijn ideeën gestuurd, ben benieuwd met wat voor ontwerp hij komt. De vlinder wil ik in turquoise met lila, de twee kleuren die mijn oma mooi vond. Haar naam was Rose, vandaar de roos. Ik laat hem op mijn schouderblad zetten. De vlinder staat ervoor dat ze nu 'vrij' is, dit is een idee van de laatste weken, aangezien ik alleen een roos te standaard vind. Heb er onwijs veel zin in, maar vind het ook wel een beetje spannend. http://www.facebook.com/SydneyStreetTattoos Ben benieuwd wat jullie van hun werk vinden.