Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desteney_ schreef:Is ook een mooie kleur wat je daar hebt zeg, laat je ogen mooi uitkomen! Vind je korte koppie heel stoer, echt waar!
Molfre schreef:Ik heb een vraag.
Ik heb maanden lang mijn haar rood geverfd met henna poeder (Henna Plus), nu heb ik vandaag een pakje chemische verf gekocht (Naturtint) en bedacht ik me ineens dat ik niet op henna kan verven met chemische verf ivm metaalzouten etc.
Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik heb namelijk van horen zeggen dat dat met Henna Plus verf als henna basis wel kan, maar ik wil niet het risico lopen dat al mijn haar straks weg is. Ik overweeg dan ook om het pakje gewoon te laten staan en nog een paar maanden te wachten, maar is er iemand die me hier meer over kan vertellen?
Ik heb inmiddels alweer 2-3cm uitgroei en het ziet er niet echt leuk meer uit. De laatste keer dat ik met Henna heb geverfd is denk ik een maand geleden.
sitasgatje schreef:ik zit te denken aan een sidecut, zijn hier ook mensen met een sidecut en zo ja hebben jullie foto's?
Desteney_ schreef:mlc schreef:Ik ben overigens ook voor mannen met lang haar. Nouja, niet bij allemaal maar sommige kunnen het echt wel hebben.
+1 !!