[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:57

Staat je super goed!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:59

Ben ik dan de enige die het langere haar leuker vind :o

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 21:02

geen idee.. ik vind het allebei leuk, en ik ben zelf ook meer van lang haar, maar het staat haar wel goed.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 21:41

Ik was ook heel blij met mijn lange haar hoor :j Maar dat was zo droog door het blonderen, kon echt niet meer.
Dit was het een paar maanden terug nog, overigens :o Ik ben iets te ongeduldig geweest met weer blond willen worden.
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 5363_n.jpg

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 23:45

Is ook een mooie kleur wat je daar hebt zeg, laat je ogen mooi uitkomen! Vind je korte koppie heel stoer, echt waar! :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 00:00

Zo kort laat ik het niet knippen hoor :|

Heb mijn haar gisteren weer eens in de kokosolie gehad en het is nu niet meer droog. Ik laat ondanks dat er wel een stukje afhalen omdat ik mijn eigen haarkleur terug wil hebben :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 00:20

Desteney_ schreef:
Is ook een mooie kleur wat je daar hebt zeg, laat je ogen mooi uitkomen! Vind je korte koppie heel stoer, echt waar! :D

Vond ik ook :D Maar ik was het donkere zat, wilde het bruin maar het viel steeds zwart uit. Moet zeggen dat ik het donkere miste tot ik vanochtend de kapperszaak uitiep, nu ben ik helemaal blij met mijn blonde haar :D

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 09:51

Molfre schreef:
Ik heb een vraag.

Ik heb maanden lang mijn haar rood geverfd met henna poeder (Henna Plus), nu heb ik vandaag een pakje chemische verf gekocht (Naturtint) en bedacht ik me ineens dat ik niet op henna kan verven met chemische verf ivm metaalzouten etc.

Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik heb namelijk van horen zeggen dat dat met Henna Plus verf als henna basis wel kan, maar ik wil niet het risico lopen dat al mijn haar straks weg is. Ik overweeg dan ook om het pakje gewoon te laten staan en nog een paar maanden te wachten, maar is er iemand die me hier meer over kan vertellen?

Ik heb inmiddels alweer 2-3cm uitgroei en het ziet er niet echt leuk meer uit. De laatste keer dat ik met Henna heb geverfd is denk ik een maand geleden.

Iemand?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 10:23

Volgens mij zie ik af en toe iets over henna staan in gebruiksaanwijzingen van verf, misschien kun je daar even kijken :)?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:10

shantal schreef:
Ben ik dan de enige die het langere haar leuker vind :o

IK! Maar ik vind het altijd zonde als (jonge meiden) je mooi lang haar eraf knipt. :P

Vind dat bruine echt supermooi staan!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:16

Ik ben zelf ook een lang haar mens :)
Heb 5 jaar terug eens een bob laten knippen,nou nooit meer :(
Heb tot sinds vorig jaar extentions gehad.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:17

Ik ben ook echt een langhaar mens! Ben net begonnen met vaste extensions en ben erg blij met het lange haar.
Ik vind het juist lekker makkelijk in onderhoud, ik slaap vaak met een vlecht, haal die er sochtends uit en dan even een borstel erdoor en klaar.

Ik heb alleen dat het vaak vast zit aan de achterkant van mijn fohn :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:44

Ik vind extensions zo duur anders was ik ook een lang haar mens :=
vind m'n haar te dun

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:54

sitasgatje schreef:
ik zit te denken aan een sidecut, zijn hier ook mensen met een sidecut en zo ja hebben jullie foto's?

Met een side cut moet je je beseffen dat het iedere 2 weken opgeschoren moet worden om het mooi te houden (dus je moet beschikken over een goede tondeuse) en het kost heel veel tijd tot het weer bij is gegroeid wanneer je het zat bent. Dan loop je héél lang met zo'n vervelende tussen lengte aan 1 kant van je hoofd. Natuurlijk kan je dit vast wel weg werken door een ander kapsel te laten knippen, maar het is iets om wel van te voren over na te denken. En ik weet niet hoe oud je bent, maar veel werknemers zijn niet blij met side cuts. Ook iets om rekening mee te houden.

Ik heb zelf ook nagedacht over een side cut, maar om deze redenen heb ik het niet gedaan. Ik heb lang haar, ik wil niet eens denken aan hoe lang het zou duren voor het weer volledig is bijgegroeid. :\

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 23:01

Ik ben ook een langhaar mens, maar niet té lang. :n

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 08:01

ooh ik wel.. ik vind niet dat mijn haar ooit te lang wordt :D niet dat ik het echt lang heb, want het moet er nog wel mooi uitzien.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:02

Ik ben echt een lang haar mens. Ik heb het eens tot mijn schouders laten knippen als kind, doet ik nóóit meer. En een jaar of vijf terug nog eens ruim 10/15cm eraf laten knippen waar ik nog steeds spijt van heb.
Het moet overigens niet té lang worden, maximaal tot halverwege mijn onderrug. Ik heb dus nog zo'n vijf centimeter te gaan :o

Ik ben overigens ook voor mannen met lang haar. Nouja, niet bij allemaal maar sommige kunnen het echt wel hebben. :j

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:38

mlc schreef:
Ik ben overigens ook voor mannen met lang haar. Nouja, niet bij allemaal maar sommige kunnen het echt wel hebben. :j

+1 !! :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 13:03

Desteney_ schreef:
mlc schreef:

+1 !! :D

Ik ook. En laat mijn vriend nou net lang haar hebben. :o

KLIK

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:01

Help!
Ik heb een party/gala vanavond en ik wil mijn haar krullen (draag het altijd stijl) maar GRRR het krullen lukt me niet :(
Heb al allemaal tutorials beken op youtube en als ik het doe ben ik een wandelende bos afro stro :')
Op een of andere manier pluist het bij mij heel erg terwijl die youtube meiden hele mooie glanzende krullen krijgen.

Ik heb zowel met stijltang als krultang geprobeerd (stijltang werkt net wat beter) maar echt mooie krullen worden het niet.

Heeft iemand een goede krul tip voor mij! Ik ben hele dag vrij dus kan hele dag oefenen hahah :P

Dit is hoe ik het ongeveer wil hebben, beetje 50's stijl grove krul met 1 kant opzij vast met speldje. Die krul pony moet je even wegdenken ik heb van mezelf al een gewone pony :)
Afbeelding

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:15

Van die papilotten misschien?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:33

Giolli schreef:
Ik ook. En laat mijn vriend nou net lang haar hebben. :o

KLIK

Ik moet zeggen dat ik met lang haar bij mannen, voornamelijk echt tot halverwege de rug bedoel, maar halflang is ook leuk.
Mijn vriend heeft een mohawk, ook niet mis :o

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:42

Stoppelbaardje mag ook wel :o oh ik mag echt niet zo praten.. :')

Zoiets, klik

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:58

Vriendlief is 25 en heeft zich al 8 jaar niet meer helemaal 'glad' geschoren. Dat staat ook écht niet!
En ehm... Moh-wattes?

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 15:09

Giolli schreef:
Vriendlief is 25 en heeft zich al 8 jaar niet meer helemaal 'glad' geschoren. Dat staat ook écht niet!
En ehm... Moh-wattes?

een hanenkam, hahaha! Nee, het mag echt enkel bij een stoppelbaardje blijven hoor, langer écht niet! :Y)