Moet je nou eigenlijk, als je net gestrecht hebt, juist er wel aan draaien of gewoon vanaf blijven? Normaal heb ik wel gedraait, zat er prut bij en was het vrij vies. Nu probeer ik het te draaien maar lukt het gewoon simpel weg niet.
Andere oor naar 5 mm ook mislukt. Snap het gewoon niet! Zit nu al bijna twee maanden op 4 mm maar naar 5 is te groot lijkt wel. En dan zit mn taper nog niet eens op het dikste deel.. Nu maar weer 4 mm in en tot rust laten komen...
Mij lukte het ook niet om te stretchen met tapers, echt met geen mogelijkheid! Ik ben overgestapt op spirals en daar geen enkele keer gedonder mee gehad. Super fijn!
LoveMickey
Geplaatst: 24-03-13 19:14
Hallo, ik heb ook even een vraagje.
Ik ben een meisje van 15 jaar en wil graag een navelpiercing laten zetten. Mijn ouders vinden het goed. Heeft iemand ervaringen met het zetten van een navelpiercing? Doet het veel pijn en weet iemand goede piercers?
LoveMickey: Gebruik even de zoekfunctie het staat er vol van
Ik ben ook terug overgestapt naar spirals, die k*ttapers scheurden mijn oren ook altijd
Macs
Geplaatst: 24-03-13 20:01
He verdorie... Heb al tapers tot 8 mm gekocht +) Het is echt nog een mini stukje tot de tunnel erin kan (taper met opschroefbare tunnel) maar telkens na het slapen is mn oor kapot. Ik kijk t nog wel even aan, en misschien toch spirals halen. Wat een gedoe
Ghostattack
Geplaatst: 24-03-13 20:04
Mij lukt van 6 naar 8mm niet. Of ja.. De expander gaat er zo hup doorheen. Maar de tunnel/plug die ik erin wil die protesteert nogal Ik heb nu links 7mm en rechts 6mm. Rechts kan ik makkelijk 8mm doorheen halen en links niet. Mijn oren zijn raar
Ik heb echt respect voor jullie, en zo te lezen terecht haha!
ShirleyM
Geplaatst: 25-03-13 09:59
Mijn linker oor was ook lastiger dan mijn rechter maar zit inmiddels al meer als een half jaar op 8 en dat vind ik genoeg zo.
Hebben jullie toevallig al eens plugjes of tunnels bij crazy factory besteld? Ik heb daar eens piercings besteld voor mijn labret maar die vind ik niet echt van goede kwaliteit maar zie daar wel hele leuke plugjes.
Ik bestel altijd bij CF, de kwaliteit is niet goed maarja je hebt wel leuke dingen. Bij een siliconen plug zat er binnen een paar minuten al een scheur in.. maar verder zijn er nooit plug oid kapot gegaan
Myryana, kan ik me voorstellen haha Hoe groot wil je uiteindelijk gaan?
Gister m'n neuspiercing er per ongeluk op school uitgetrokken, heb hem niet meer kunnen vinden (naja 't was toch een lelijk sterretje) Meteen na school even een andere gehaald, zal zo even kijken of ik 'n charmante foto kan maken.