Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Morrow_Less schreef:Weet iemand welke kleuren oogschaduw er bij een zwart/grijze outfit passen ?
Escada : geeft die een lelijk effect als je een paar droge plekjes hebt op je huid ?
Werkt echt supermakkelijker, voor mij nooit meer andere eyeliner.
Zit ook een heel fijn kwastje bij. Oja en heb ook de Fit Me concealer gekocht van Maybelline, doet het ook goed.

Escada schreef:Mijn nieuwe voorraad Catrice. Topmerk is het ook![]()
Alles wat ik nodig had was 50% korting, mazzel![]()
[ Afbeelding ]
Gebruik je trouwens je Lancome foundation nog wel? Omdat je een nieuwe hebt gekocht weer. Misschien dat je die dan kan mixen met die van Lancome? 

De haartjes stonden al alle kanten op.
Zaterdag ga ik voor het eerst carnaval vieren (ben een noorderling
) en ik zat te denken over mijn make-up. Ik heb een blauw glimmend politiepakje (
) en ik wou er een winged eyeliner bij doen en misschien rode lippenstift. Zou die lippenstift over de top zijn of kan dat wel met carnaval? edit: Even om een idee van de kleur van het pakje te hebben, het is de middelste: http://www.action.nl/upload/thumbs/1/8/ ... 00-fit.jpg 

Die 2 kunnen niet samen. Dus weet nog niet wat ik met die te lichte foundation ga doen. Iig even uitproberen hoe hij met mijn andere foundations mengt. Misschien dat dat wel kan. Ben ook erg blij met mijn kwasten. Het make-upen is gewoon veel leuker geworden. Mijn Hakuhodo kwast moet ik iedere dag even aaien haha
Hij is zooo zacht
Zal in het weekend een foto van de kwast maken.

Maar de laaste tijd gaat zo'n beetje elk vrij uurtje in het verven/schuren zitten van meubels! Lees nog wel geregeld mee hoor
en het is nog niet eens binnen.
en extra kosten die in moet uitgeven.