Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zo jammer, en zo raar! De vorige keer ging het ook zo slecht terwijl ik laatst flinke sprongen vooruit maakte! Ben ook helemaal mijn interesse voor rennen verloren. Heb er meteen geen zin meer in
Na twee kilometer moest ik echt gaan wandelen en ik herstelde daarna zó slecht! Normaal ben ik binnen 1.5e minuut klaar voor een nieuwe ronde (dan heb ik op dat moment al 3km gerend) maar nu was ik er pas met 5 minuten. Waar het aan ligt? Dinsdag nog maar eens proberen...
. Je kunt het! Romytjuuh schreef:@Negerzoen: Gewoon doorzetten! Misschien krijg je te weinig voedingsstoffen/ energie binnen. Dan ben je ook veel sneller moe en duurt het herstel langer.
Ik heb vandaag denk ik geen tijd voor mijn ronde, maar ga het toch proberen. Even les 9 lopen met paardlief
Moet eigenlijk zondag weer volgens mijn schema, maar dan heb ik een volleybal toernooi hier in het dorp en 's avonds oppassen. Dus we schuiven het door naar dinsdag
KarinvdM schreef:Met dit weer gaat het ook allemaal wat moeilijker, maar het geeft mij dan wel weer voldoening als het weer lukt.
Ik zit nu ook even uit te puffen na m'n rondje. Zo gelijk m'n paard maar even rijden dan lekker onder de douche.
Neem jij je paard mee Romytjuuh?
Die meten toch ook schoenen aan op je loopstijl etc.?
Wat een leuk idee