Daarvoor doe ik altijd intensief mee aan bodypump dus gaat een uurtje puur op karakter worden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missfitness schreef:Annash: Mooie auto!! En helemaal nieuw! Wanneer krijg je de auto?
Airborn schreef:ik heb een grote was met de hand gedaan, vind ik ook wel sporten
Qua fitness zit ik nog op de beginners apparaten: abductor en adductor, legg press, lat machiene en chest press. Ben qua gewichten beetje aan het uitproberen nu, ab- en adductor nu ehhh, 60 kg max gedaan geloof ik, legpress 93, lat 41, chest 39. (begin steeds op lager gewicht en dan 4 sets met steeds gewicht omhoog)
annepaardoes schreef:Ik heb vanochtend weer mijn krachtrondje met de nodige cardio gedaan. 'S middag lekker met de hond in het bos gewandeld.
Zometeen met mijn vriend naar de bios. Lekker aan de popcorn (Hoort er toch bij)
Airborn schreef:Ik ben heel voorzichtig met mn houding: Heb een oude enkel blessure, en mn nek en schouders zijn heel gevoelig. Zodra ik mn schouders niet laag hou en om mn nek denk, ga ik aan mn nek trekken, zelfs bij beenspier oefeningen, op de eenofandere manier. Ik was dus ook nog lang niet van plan met losse gewichten te gaan werken
Overigens is rugspieren en buikspieren op apparaten soms best een drama als je snel last van je nek hebt...
Airborn schreef:Ik ga morgen weer denk ik. Heel misschien vandaag nog, ff kijken hoe mn dag loopt.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zowiezo niet vaak spierpijn heb, zo heb ik gisteren de gewichten voor alle oefeningen flink omhoog gegooit, en heb geen spierpijn. Is ook een beetje aanleg denk ik. En veel en goed stretchen helpt ook.