Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:22

Courses schreef:
Had je verwacht dat het magisch was gaan groeien dan? :+ No offence maar als je extensions (zeker vaste) laat plaatsen weet je dat het 'slecht' is voor je haar. Om dan achteraf te zeggen dat je 'boos bent en het niet wist' is best een beetje hypocriet :)

Ik weet niet waar je het hebt laten doen maar overleg anders met hun eens wat hun adviseren als nabehandeling. Vaak weten hun het beste voor hun eigen methode hoe je dat kan oplossen/verbeteren achteraf :) En vooral goed voor je haar blijven zorgen, niet teveel belasten (verven/stijlingtools).

Ik had absoluut verwacht dat ze iets dunner zouden worden, maar hier blijft niets meer van over. Ik moet morgen naar de kapper en er 15 cm af laten knippen omdat het echt verschrikkelijk is. Als ik er een klein klemmetje indoe om een staart te maken schuift het er gewoon uit, terwijl ik normaal een grote klem nodig heb... Ik heb nog ongeveer 1/4 van mijn eigen haar over. Dus ik vind dat ze mij dat wel duidelijk hadden mogen melden, ik heb het nog uitdrukkelijk gevraagd, vandaar dat ik boos ben :=

Mijn haar is nog nooit geverfd en stijlen doe ik ook niet, dus belasten gaat niet gebeuren! Enkel morgen de schaar erin en het haar waarvoor ik zo lang gespaard heb er allemaal af... :(:)

Heb het salon ook al een mail gestuurd en gevraagd wat zij mij aanraden.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:03

Jasmine_ schreef:
NOOIT meer extensions voor mij. Heb ze er laten uithalen, en mijn haar is nog véél dunner dan het voordien was. Ik ben echt heel boos nu......

Ik ken het............ Had na mijn Keratine (wax-)extensions van So.Cap denk nog maar 25% over! Bij mij hadden ze ook gezegd dat het absoluut niet schadelijk is en dat je haar lekker door kan groeien. Dat was ook wel zo, maar echt 75% haar verloren i.v.m. klitten/uithalen/breken. Echt een nachtmerrie!

Heb nu Djarlings (weave) en eerst maar een rijtje genomen omdat ik wilde kijken of dit ook niet al mijn haar verpestte. Al een keer omhoog laten zetten en goed in de gaten gehouden maar kwam echt maar heel weinig haar af! Alleen natuurlijke uitval. Ben er erg gelukkig mee, voelde me doodongelukkig met mijn dunne bosje. Denk dat ik er over 2 maanden een extra rijtje bij neem. Ondertussen kan mijn haar lekker herstellen van de waxextensions en kan ik na een jaar hopelijk weer zonder.

Dan neem ik denk ik een flip in (voor uitgaan) want dat zag er ook super mooi uit!

Sterkte, ik zit in hetzelfde schuitje!

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 14:11

Ik kom even binnenvallen..

Zeeuwtje68 schreef:
Hebben jullie dit al gezien? Goedkoop en ziet er erg mooi uit :)
http://glamouryourhair.nl/flip-your-hair-in/

Heb deze zojuist binnengekregen en echt super tevreden!
Mijn haar is van zichzelf al erg lang, eigenlijk precies even lang als de extensions dus je ziet het totaal niet zitten, kleur is ook perfect!
Makkelijk in te doen en ja je voelt het in het begin wel een beetje zitten, maar het is niet irritant. :)

Mijn doel was vooral mijn haar te verdikken en het is nu echt dubbel zo dik, ik ben tevreden!! :)

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:22

Taat_ schreef:
Ik kom even binnenvallen..

Zeeuwtje68 schreef:
Hebben jullie dit al gezien? Goedkoop en ziet er erg mooi uit :)
http://glamouryourhair.nl/flip-your-hair-in/

Heb deze zojuist binnengekregen en echt super tevreden!
Mijn haar is van zichzelf al erg lang, eigenlijk precies even lang als de extensions dus je ziet het totaal niet zitten, kleur is ook perfect!
Makkelijk in te doen en ja je voelt het in het begin wel een beetje zitten, maar het is niet irritant. :)

Mijn doel was vooral mijn haar te verdikken en het is nu echt dubbel zo dik, ik ben tevreden!! :)

Heb je de synthetische? Hoe voelt dat haar, en glanst het niet ontzettend plastic-achtig?

BiBiQ

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:30

Ik heb de extensions zodat m'n eigen haar kan groeien. Maar zoals hier eerder werd vernoemd dat het giga dun werd heb ik juist geen last van.
Als je goede kwaliteit bondjes hebt, dus geen plastic zooi, dan is het echt niet zo schadelijk voor je haar. Mijn haar is juist mega mooi nog. En dat is van zichzelf ook dun.

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 17:47

Ja ik heb de synthetische, maar het lijkt net echt haar.
Geen overdreven glans, maar gewoon lichtelijk net als gezond haar ook doet!
Het valt ook gewoon mooi door m'n eigen haar heen.

Zoals ik al zei zie je qua lengte niks maar je ziet wel degelijk dat het een stuk voller is!
En het is om te voelen echt letterlijk het dubbelen!

Afbeelding

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:11

Taat_ schreef:
Ja ik heb de synthetische, maar het lijkt net echt haar.
Geen overdreven glans, maar gewoon lichtelijk net als gezond haar ook doet!
Het valt ook gewoon mooi door m'n eigen haar heen.

Zoals ik al zei zie je qua lengte niks maar je ziet wel degelijk dat het een stuk voller is!
En het is om te voelen echt letterlijk het dubbelen!

Hoe blijft dat bij jou zitten?

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 10:03

Ik doe de bovenkant van mijn haar eerst even in een knot, dan de flip in er in en de onderste haren eroverheen met een kam en dan de bovenste haren ook nog weer erover en dan zit het bij mij helemaal vast. Moet ook soort moeite doen om hem er weer uit te halen.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 12:46

Taat_ schreef:
Ik doe de bovenkant van mijn haar eerst even in een knot, dan de flip in er in en de onderste haren eroverheen met een kam en dan de bovenste haren ook nog weer erover en dan zit het bij mij helemaal vast. Moet ook soort moeite doen om hem er weer uit te halen.

Oh zo, klinkt wel wat handiger ja haha.

Gister mijn clip ins binnen gekregen van Luxury! Ben er zoo blij mee! :D
Moet alleen mijn eigen haar even in laagjes knippen denk ik. En heel veel oefenen met in doen. :P

Afbeelding

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:14

Hallo iedereen!

Ik heb het topic aardig door gelezen maar zie Door de bomen het bos niet meer dus ik vraag even informatie.

Ik geef dit jaar een vrij groot feest voor mijn 21 verjaardag en mijn haar is schouder lengte.
Ik zou daarom voor mijn verjaardag lang haar willen.

Hebben jullie tips/aanraders qua extensions om mee te beginnen? Ik wil ze daarna wel nog gewoon kunnen dragen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 18:43

Wat is je budget mies_dummy?

Ik twijfel om die flip in van glamour your hair ook te bestellen gewoon om te kijken of het iets voor me is. Mijn haar is te dun en fragiel voor alle andere soorten en het feit dat extensions van haar van echte mensen komt vind ik niet fijn. Alleen is 40 euro alsnog veel geld voor iets wat je misschien nooit draagt.

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 05:30

Uhh ik weet niet wat mijn budget is hahaha wil sws iets wat ik zelf eruit kan halen

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 15:14

Haha dan is het een beetje moeilijk om je te adviseren denk ik. Hoe vaak wil je het dragen?

Ik twijfel nu om toch human hair te nemen terwijl het me ergens tegen staat heb ik gewoon geen vertrouwen in synthetisch haar. Nu heb ik kort haar (echt kort, raakt m'n schouders net niet) en ik twijfel hoeveel gram clip ins ik nodig heb om de clips een beetje te verbergen. Zou ik aan 160gr genoeg hebben?

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:31

kamaron schreef:
Iemand al ervaring met balmain hairdress memory hair toevallig?

Ja, ik heb ze gehad maar ik weet zeker dat het geen echt haar is, ondanks dat dat er wel op staat... zoveel knopen en ellende, ik kon ze wassen wat ik wil maar niks werkte. Bah!

Ik heb zelf clip in's van Zascha hier in nederland, ZO blij mee! Heb ze in twee kleuren, gebruik ze keer op keer en blijft super goed. Nog geen 1x gewassen ook! :D

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56958CA4

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56A4126D

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56959D6D

Afbeelding

Voor iedereen die extensions wil, maar bang is vanalles te beschadigen, raad ik 100% clip-ins aan. Even oefenen hoe je ze het beste vast kan clippen en klaar!

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 20:27

Ik wil ze voornamelijk dragen met mijn verjaardag dan en bijvoorbeeld met stappen.

Ik weet niet zo goed in wat voor soort bedragen ik moet denken. Maar het hoeft wat mij betreft niet boven de 200 euro te gaan of is dat niet reël?

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:49

mies_dummy schreef:
Ik wil ze voornamelijk dragen met mijn verjaardag dan en bijvoorbeeld met stappen.

Ik weet niet zo goed in wat voor soort bedragen ik moet denken. Maar het hoeft wat mij betreft niet boven de 200 euro te gaan of is dat niet reël?

Boven de 100 zit je wel, de clip-ins van Zascha 225 gram zijn 120. En echt heel fijn.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 12:33

Ik heb clip ins van luxury for princess 160 gram voor €100
Maar heb vaak maar de helft in.
Afbeelding

Afbeelding

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 14:36

Welke kleur is dat MarlonFloris?

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 14:48

Nelleke dat is medium blond, maar heb er lowlights door geverft. Hij was net te licht namelijk.

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:41

Hebben jullie sites waar ik een beetje op rond zou kunnen kijken? Ben als de dood er uit te zien of er dooie cavia's aan me hoofd hangen

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:51

:') Ik heb geen ervaring maar ik heb toch gisteren de luxury for princess besteld omdat ik daar heel veel goede reviews over heb gelezen. Dat het haar veel mooier en dikker is dan normaal en dat het veel langer meegaat. Nu hopen dat de kleur goed is.

Website: www.luxuryforprincess.nl

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 10:07

Wat raden jullie eigenlijk aan qua gram? Mijn eigen haar is op het moment niet erg dik en schouderlengte 120 of 160

(Sorry dat ik zoveel vraag maar wil niet graag voor banketstaaf lopen )

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 23:04

Ik twijfel
ik heb een pluizige haarstructuur met onderin wat boller dus elke extension valt op aangezien mijn haar dan dik is tot het einde en dan hangt er nog een stuk extension onder
Wat voor extensions moet ik daarvoor nemen?

dit:een ik heb zelf nogal pluizig haar en het lijkt heel dik door dat er veel "lucht" tussen zit.
dus vraag ik me af of ik niet beter het 'normaal' pakket kan kopen? Ik wil in ieder geval niet dit effect: http://i52.tinypic.com/2cia4o5.jpg je ziet echt waar het echte haar eindigt en dan heb je daaronder nog een paar plukjes 'loos' haar.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 07:26

Mies_dummy; als ik jou was zou ik gewoon via ebay bestellen, voor synthetische ben je nog geen 5 euro kwijt en echt, dat is voldoende kwaliteit voor een feestje of met uitgaan. Als je het dagelijks wilt gaan dragen is het geen aanrader nee, maar dat vind ik sowieso niet van clips (ik krijg er kale plekken van als ik ze te vaak draag).

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 22:42

Elin_ schreef:
Ik twijfel
ik heb een pluizige haarstructuur met onderin wat boller dus elke extension valt op aangezien mijn haar dan dik is tot het einde en dan hangt er nog een stuk extension onder
Wat voor extensions moet ik daarvoor nemen?

dit:een ik heb zelf nogal pluizig haar en het lijkt heel dik door dat er veel "lucht" tussen zit.
dus vraag ik me af of ik niet beter het 'normaal' pakket kan kopen? Ik wil in ieder geval niet dit effect: http://i52.tinypic.com/2cia4o5.jpg je ziet echt waar het echte haar eindigt en dan heb je daaronder nog een paar plukjes 'loos' haar.

iemand ? :o