Courses schreef:Had je verwacht dat het magisch was gaan groeien dan?No offence maar als je extensions (zeker vaste) laat plaatsen weet je dat het 'slecht' is voor je haar. Om dan achteraf te zeggen dat je 'boos bent en het niet wist' is best een beetje hypocriet
Ik weet niet waar je het hebt laten doen maar overleg anders met hun eens wat hun adviseren als nabehandeling. Vaak weten hun het beste voor hun eigen methode hoe je dat kan oplossen/verbeteren achterafEn vooral goed voor je haar blijven zorgen, niet teveel belasten (verven/stijlingtools).
Ik had absoluut verwacht dat ze iets dunner zouden worden, maar hier blijft niets meer van over. Ik moet morgen naar de kapper en er 15 cm af laten knippen omdat het echt verschrikkelijk is. Als ik er een klein klemmetje indoe om een staart te maken schuift het er gewoon uit, terwijl ik normaal een grote klem nodig heb... Ik heb nog ongeveer 1/4 van mijn eigen haar over. Dus ik vind dat ze mij dat wel duidelijk hadden mogen melden, ik heb het nog uitdrukkelijk gevraagd, vandaar dat ik boos ben

Mijn haar is nog nooit geverfd en stijlen doe ik ook niet, dus belasten gaat niet gebeuren! Enkel morgen de schaar erin en het haar waarvoor ik zo lang gespaard heb er allemaal af...

Heb het salon ook al een mail gestuurd en gevraagd wat zij mij aanraden.