Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De tweede, goudachtig met roze.
kelliiee1993 schreef:ik heb net forget-me-not opgedaan
xBokker schreef:Omg, valt me nu pas op dat ik bij clean up met wattestaafjes een beetje heel veel nagellak eraf haal
Dat word dus een removerpen kopen...
Is nagellakremover trouwens slecht ofzo voor je handen/ nagels, volgens mijn moeder wel...
glenda schreef:Ik ben nog op zoek naar een mooie paars(het liefst een wat donkere).in het 4e topic had DB een mooie paars geplaats alleen daar stond geen naam bij.
hestejente schreef:runasays schreef:Ja ik heb een gewoon verfkwastje gebruikt, ik ga morgen proberen een how to te maken!
Cool! Handigggg om te weten! Hoe maak je dat kwastje dan schoon? Ik neem aan dat kwastje schoonmaken met remover en dat met versgelakte nagels geen handige zet is
Yv_ schreef:Vonneke: Mooie rood is dat wel he! Ik snap alleen mn vriend niet, die vind die kleur mooier dan RP, dat deel ik dan weer niet met 'm, ondanks dat COTRC wel mijn favoriete kleurtje van catrice is. En uiteraard Forget Me Not, maar die is hier in de regio echt nergens te vinden.
Olly Jada, kun je een swatch maken van die Moulin Rouge Light? Naam vind ik zo leuk.
Succes tante trien.
Donkerblauw schreef:Ach, we krijgen er een heleboel mooie kleurtjes voor terug!
Hier staan trouwens ook alle nieuwe kleurtjes van Essence (wel een stukje naar beneden scrollen)
http://www.essence.eu/products/nails/na ... olish.html