Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het is ook niet zo moeilijk. We gaan het zien
Nell_ schreef:@ Chantal; ow, dat is wel minder. Maar kan je ook niks aan doen als je een foutje maakt. Ze hoeven er iig niet zo boos om te worden?

.

Maar die geeft wel aan dat hij me mooi vind, en hij het niet nodig vindt. 

Bij mij zit het gewoon allemaal in m'n kont en voorgevel
Ik heb overigens niet dat als ik wat lekkers neem dan ik gelijk aankom, daarvoor moet ik echt 3 dagen bunkeren en niet bewegen
Overigens ben ik wel blij met hoe ik eruit zie, soms komen er zelfs mannen naar me toe om te vertellen dat ik zo sexy ben
Ik zou alleen iets smaller willen zijn, zodat ik van de zomer ook zelfverzekerd in een bikini durf rond te lopen. En m'n benen zijn overduidelijk werk in uitvoering 
Destino schreef:Dat is ook zo, ik vind het alleen heel erg moeilijk te begrijpen.
En idd dat is wel aantrekkelijker..
En je hebt idd gelijk!
Als ik bijv kijk naar dit:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lvr82 ... o1_500.png
Vind ik dat wel mooi, het is voor mij niet helemaal haalbaar, maar kan wel een motivatie zijn!
Marijkjuh schreef:Ehm Loesss, is dat Better Belly niet voor mensen met een buik(je)? Jij hebt echt een prachtig figuur! Die foto's die je later laat zien van mooie figuren vind ik idd ook wel mooi. Maar zeker die benen zijn voor mij echt niet haalbaar.
! Want ga als het goed is over aantal maanden verhuizen en dan moet ik toch weer andere sportschool, dus dit is meer als tussenactie. Wie weet komt er voor februari wel weer een andere actie voorbij
!
!
!
!
).
Is die actie maar 1 maand?

Heb ook nog een geldbedrag gekregen, om wat leuks te kopen voor Chiem.. Laat ik nou net volgende maand wedstrijddebuut hebben, en dus wedstrijdkleding nodig!