Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Valeria schreef:Caroline1985Hey meid! dankjewel ik hoop ook dat ze morgen gaan zeggen dat het beter is en wellicht dichtgroeit want maak me toch wel zorgen... in ieder geval bedankt.
Ik lees dat iedereen een hekel heeft aan strijken... IK OOKmaar het moet. omdat we een eigen onderneming hebben(horeca) moeten we er altijd netjes bijlopen dus ook in gestreken kleding. heb wel een ultrastoomstrijkijzer op station ideaal en gaat razendsnel gelukkig
![]()
Ik heb ons kindje gevoeld toen ik net 18 weken zwanger was. apart gevoel dacht dat ik naar de wc moest
je bedoeld hopelijk toch wel die zweedse gehaktballetjes he?Citaat:Vieze, kleffe balletjes waren weer heerlijk!![]()
ik heb vandaag welliswaar gaten in de muren geboord en schilderijtjes en spiegels opgehangen vriendlief verklaarde me voor gek..
Lekker doen hoor zo nu en dan! De ene zegt dat het geen kwaad kan en de ander doet er panisch over.
Ze rook rook aan me, maar m'n vriend rookt en ik niet. Vond het ook wel uberbijdehand!

Alcohol drink ik al niet, ik rook niet, eet heel soms een boterham leverpastei, eet geen schaaldieren of vacuümvis enzovoort. Mis het wel hoor, m'n rosbief, biefstuk, tartaatjes en krabsalade!

ik klap.
ik heb straks om 11 uur de 2de uitgebreide echo van het hartje i.v.m. met de lekkende hartklep die ze 3 weken terug hebben gevonden. Spannend...
Mn man heeft altijd commentaar als ik die maak, maar puntje bij paaltje wil hij ze natuurlijk wel mee eten
Ze overtreffen zelfs de Ikea-balletjes! Oh en filet american kwam ook weer voorbij!!! Wij hebben hier een slager die zulke lekkere kan maken! Nu weet ik niet meer wie het vroeg, we waren gister naar Ikea Haarlem gegaan.
Maakte mij niks uit want anders had ik het ook niet gewild, bah.....

wij hebben een soort groen, carribean.