Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yellowfish schreef:Joolien schreef:Als je bereidt bent ver te reizen, kan ik je VinceInk aanbevelen, zit in Arnhem en tattoeert bij L'Extremiste. Die maakt echt geweldige shizzle!
Enig idee waar zijn werk te zien is? kan op de website van l'Extremiste geen werk van hem vinden..
Joolien schreef:Rienn schreef:Ik ben ook helemaal verliefd op die veer! Kan eigenlijk niet meer wachten om naar een shop te gaan, maar zal nog even geduld moeten hebben. Als een van jullie een goede shop weet, dan hoor ik het graag!
Hier in Hoorn zit de shop van Ben Saunders, maar ik twijfel of ik hem daar wil laten zetten, hoor goede maar ook slechte verhalen over hun....
Als je bereidt bent ver te reizen, kan ik je VinceInk aanbevelen, zit in Arnhem en tattoeert bij L'Extremiste. Die maakt echt geweldige shizzle!
Horsii_mine schreef:Ah right hahaha
Heb zelf eigenlijk een beetje een hekel aan l' extremiste. Voor tattoo's schijnen ze wel goed te zijn, maar qua piercings zijn het echt prutsers..Doe mij maar Paradigm (ook voor tattoo's) want ik heb niet echt vertrouwen in ze.