Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) niet, zou ik ook echt nooooit volhouden met al dat mulle zand. Duinpad is meestal wel goed te doen. Net met de pup naar het bos geweest, gezien ik de hele week nog niet geweest was, even teruggezakt naar les 23 van Evy (1x10, 2x12), was echt een eitje. Laatste keer 12 minuten nog 1 minuutje eraan vast geplakt, omdat ik nog niet bij mijn auto was. Had er nog wel een keer 12 aan vast kunnen plakken, maar puppylief werd echt moe en zijn tong hing ondertussen bijna op de grond!
.
!! het ging super! In totaal 30 minuten gerent! op 10 minuten een pauze van 1 minuut wandelen en op 20 minuten ook een pauze van 1 minuut. Die 2e pauze had niet gehoeven maar k voelde weer steken opkomen dus leek het me verstandig om even te wandelen
Ik ben weer blij!
.
.
. Citaat:Goed hoor Moonfish, ik zou zelf echt doodgaan in de sportschool. Heb een paar keer een abbo geprobeerd, maar elke keer na 2/3 maanden weer gestopt en maar braaf betaald totdat ik eindelijk kon opzeggen. Nee, niks voor mij.
.MightyJoe schreef:Yv, ik loop het liefst ook lekker door. En kan het ook wel maar ik heb maar pauzes genomen omdat ik niet weer steken wou krijgen.
Hebben jullie ook altijd als je na het hardlopen bijvoorbeeld gaat zitten je boven benen (richting je achterwerk) aan de onderkant soort drukkingen/trillingen geeft? Ik heb het ook na wandelen