Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jeddah schreef:Vandaag was het zo ver! Mijn "mom & dad" tattoo is gezet! Ter ere van mijn ouders. De vlinder staat voor de twee Nationaliteiten die ik draag en waar ik zo van houd. Mijn vaders handtekening staat erboven en die van mijn moeder er onder.
Mijn ma was mee, heel speciaal gezien ze nog maar enkele maanden te leven heeft.
Ik heb hem laten zetten bij Fineline in Emmen, ik ben weer dik tevreden!
knip foto
corine1981 schreef:Zowieso als je naar LA INK kijkt zijn het hier maar amateurtjes...
DeadxStar schreef:corine1981 schreef:Zowieso als je naar LA INK kijkt zijn het hier maar amateurtjes...
Knap dat je dan elk werk van elke artiest in NL kent![]()
Er zien echt wel NL artiesten die net zo goed kunnen tattoëren, tis misschien even zoeken.
DeadxStar schreef:corine1981 schreef:Zowieso als je naar LA INK kijkt zijn het hier maar amateurtjes...
Knap dat je dan elk werk van elke artiest in NL kent![]()
Er zijn echt wel NL artiesten die net zo goed kunnen tattoëren, tis misschien even zoeken..
@ Ine23: Ben echt heel benieuwd hoe hij wordt! Vind lelie's erg mooi. Ik krijg ook een paar lelie's in m'n halve sleeve. Heb zulke mooie foto's gezien op internet!
@ apincy: Waar heb jij hem laten zetten? Vind hem persoonlijk ook niet zo.. Het handje zelf wel hoor! Een afdruk is nou eenmaal niet met strakke lijnen, ik vind dat juist wel wat hebben. Vind hem alleen ook te donker inderdaad, maar dat donkere kan ook nog wat vervagenEn het gaat erom dat iemand er zelf blij mee is toch! Ook niet iedereen vind die mij mooi