Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus als je gewoon normaal haar hebt moet dat genoeg zijn, bij mijn vorige had ik ook 100, ging best.
vonneke schreef:ik heb een flinke bos haar hihi. maar 100 zal wel zat zijn.
Vlecht je iedere nacht je haar? niet heel strak of wel, want het ziet er niet als wafeltjes uit
en dan is de onderste kant stijl, de 'kwast' zeg maar, iemand hier een oplossing voor zonder krultang? 

Aster_ schreef:Vrijdag 3 uur bij nikita! Ben benieuwd! Eerste keer voor mij

Dat maakt het altijd erg ingewikkeld! Euro socap was niks volgens mij..
Niet erboven ivm de waxjes).

), en op laat drogen zit er ook een mooie slag in
En ik doe het ook wel is met mouse inderdaad, dan zit er nóg meer slag in 
Daardoor wordt het elke keer zo snel vet..
).
Maar dat doe ik niet zoveel)Romeo2007 schreef:Kreeg net een mailtje dat mijn Luxy's worden verzonden!
Als ik invoerkosten moet gaan betalen, moet dit dan contant aan de deur? Iets van 30 euro toch?
Het pakketje wordt namelijk bij mijn ouders afgeleverd en zou het erg vervelend vinden als ze ineens geld moeten bijbetalen.
Romeo2007 schreef:o jee best nog een duur geintje dan! Denk dat ik ook maar geld bij hun neerleg dan.
vonneke schreef:Deadxstar ik hoorde juist verschillende hele goede verhalen over eurosocap.
Heb heel wat salons afgebeld naar hun producten en waren allemaal erg te spreken over de eurosocap en de socap. De derde soort weet ik zo niet hoe die heet
Super tevreden over! (Deze zijn dat trouwens www.socap.nl)
en ik ga weer nieuwe bestellen! die van mij zijn wel een beetje aan vervanging toe vanwege een stomme actie van mij waarbij ik de puntjes lichtelijk heb gefrituurd
(tip: hoeveel haast je ook hebt altijd je heatprotecter goed laten drogen!) Ik kan ze nog steeds prima gebruiken hoor. Maar ik irriteer me aan de droge punten. Als ik ze weer ga gebruiken zal ik ze eerst even laten knippen denk ik