Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:23

Ik merk wel dat zonder siliconenshampoo mijn haar iets sneller klit, maar beetje cowboy magic in de puntjes doet wonderen :P

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:23

vonneke schreef:
Marlies, hoe lang is je haar van zichzelf?

ehmmmm, ongeveer tot mijn bh bandje denk ik. dit is 50/55cm maar denk nog wel langer dat is heel vaak zo bij so.cap :=

Anoniem

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:25

ok, bij mij ook zo ongeveer. Krijg 1 dec 50 cm socap.
Ben zo benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:26

Hoeveel heb je erin zitten, weet je dat zo?

haha wat een vragen.

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:30

Ja het viel lang uit ik dacht eerst ik hou het mooi zo hoe langer hoe beter, maar nu het uitgroeid word het wel heel lang als ik zit zit t bijna tot mn gulp :P

Ik heb 125 stuks en 3 kleuren ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:31

ok! ik krijg er geloof ik 100 of zou dat te weinig zijn?

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:34

Nou ik heb best wel een bos haar := dus als je gewoon normaal haar hebt moet dat genoeg zijn, bij mijn vorige had ik ook 100, ging best.

Alleen had ik wel 3 keer om krullende gevraagt, zei ze; Dit is natuurhaar krult uit zich zelf, nou als ik het niet in een vlecht heb gedraait is het zo stijl als wat en hangt mij eigen haar er als een bos krullen boven :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:35

ik heb een flinke bos haar hihi. maar 100 zal wel zat zijn.
Vlecht je iedere nacht je haar? niet heel strak of wel, want het ziet er niet als wafeltjes uit :)

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:40

vonneke schreef:
ik heb een flinke bos haar hihi. maar 100 zal wel zat zijn.
Vlecht je iedere nacht je haar? niet heel strak of wel, want het ziet er niet als wafeltjes uit :)

ja en best wel strak en het ziet er idd best wel dom uit sochtends dus dan moet ik het weer goed uitkammen := en dan is de onderste kant stijl, de 'kwast' zeg maar, iemand hier een oplossing voor zonder krultang? :+

Ik had het op de foto even nat gemaakt met een plantenspuit en opgeknepen maar dat is er na 10 minuten ook weer uit jammer genoeg.. en als het dan opdroogt dan word mijn haar krul en de extensions stijl.. dus ik was het eigenlijk altijd savonds en als ik ga slapen in een vlecht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:42

een krultang kopen? :P

ik heb geen idee hoe je dat oplost, niet denk ik. zonder krultang.

Toen ik mijn haar nog tot op mijn kont was (mijn eigen haar) droeg ik het ook altijd in een vlecht. Los is echt een hel vind ik

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:44

Oh ik heb wel een krultang hoor! Daar niet van, maar daar word het haar ook niet beter op als je het elke ochtend moet doen en het ziet er dan ook altijd zo nep uit vind ik als je dat steeds doet. Heb het wel eens gedaan hoor ;)

Ja een vlecht is wel nodig want anders klit het als een gek :=

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:44

ik ga mijn haar gewoon 1 of 2 maal per week uitbrushen :)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:50

oh met die vlecht moet je dan zo ver mogelijk door vlechten en het onderste losse stukje nog een keertje dubbel vouwen en dan stiekje erom, heb je ook slag tot onderaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:52

zonder vlecht idd klitten en ik lag er constant bovenop hihi

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:55

Oh thanx voor de tip :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:17

Aster_ schreef:
Vrijdag 3 uur bij nikita :D! Ben benieuwd! Eerste keer voor mij :)

Leuk!! :D

Over goede en slechte verhalen: er zijn 3 verschillende so caps! Lekker handig dus hahaha :P Dat maakt het altijd erg ingewikkeld! Euro socap was niks volgens mij..

Ik doe mn haar om de zoveel dagen wassen, en lekker cremespoeling erin! (Alleen de onderkant!! vanaf je kin zeg maar :P Niet erboven ivm de waxjes).
En ook meestal 1 x per week een maskertje (ook alleen onderaan).

Ik heb trouwens 3 days straight gekocht en gebruikt! (14 euro ong)
Moet zeggen, valt niet tegen! Het is de volgende dag niet SUPER stijl zoals als het net gestijld is, maar toch nog wel goed stijl :j
Normaal heb ik de volgende dag alweer een flinke slag erin :P

@ xAylie: Dankjewel!! Ik heb trouwens de stijle extensions van SoCap.. Maar als je ze wast (of alleen nat maakt natuurlijk :P ), en op laat drogen zit er ook een mooie slag in :j En ik doe het ook wel is met mouse inderdaad, dan zit er nóg meer slag in :D

@ Neroo: elke dag moeten wassen ligt meer aan het feit dat je t zelf elke dag wast :P Daardoor wordt het elke keer zo snel vet..
Mijn haar werd ook elke keer zo snel vet, toen een keer een dag of 5 niet gewassen (wat HEEL moeilijk was :P ).
En nu doe ik t meestal elke 4 dagen.. soms zelf 5, en ook dan is het niet heel erg vet.. (Tenzij ik veel spul in mn haar heb gebruikt :P Maar dat doe ik niet zoveel)
Mooi hoor je extensions!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:29

Deadxstar ik hoorde juist verschillende hele goede verhalen over eurosocap.

Heb heel wat salons afgebeld naar hun producten en waren allemaal erg te spreken over de eurosocap en de socap. De derde soort weet ik zo niet hoe die heet

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:31

Misschien ook gewoon persoonlijk?
Net zoals luxy's heel goede en heel slechte denk aan het eind van de dag gewoon zelf proberen wat je het meest aanstaat als je wat geld over hebt!

Zo nu met een voedend olietje op mijn hoofd slaapjes doen! Leef haar leef, of toch allesinds iets minder vogelnest.

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 02:43

V&D heeft ook de yes to lijn.. Ik gebruik de Yes to Tomatoes. Bij de V&d gaat er vaak ook nog 15 % af!

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:32

Kreeg net een mailtje dat mijn Luxy's worden verzonden!
Als ik invoerkosten moet gaan betalen, moet dit dan contant aan de deur? Iets van 30 euro toch?
Het pakketje wordt namelijk bij mijn ouders afgeleverd en zou het erg vervelend vinden als ze ineens geld moeten bijbetalen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:35

Romeo2007 schreef:
Kreeg net een mailtje dat mijn Luxy's worden verzonden!
Als ik invoerkosten moet gaan betalen, moet dit dan contant aan de deur? Iets van 30 euro toch?
Het pakketje wordt namelijk bij mijn ouders afgeleverd en zou het erg vervelend vinden als ze ineens geld moeten bijbetalen.

Ik leg vijftig euro bij mijn ouders klaar :j

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:40

o jee best nog een duur geintje dan! Denk dat ik ook maar geld bij hun neerleg dan.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:58

Romeo2007 schreef:
o jee best nog een duur geintje dan! Denk dat ik ook maar geld bij hun neerleg dan.

Ach in belgië zijn de taxen nog duurder, je hebt geluk dan.
Heb via amazon al eens een boek besteld en de taxen waren duurder dan het boekje zelf.
Anyway ze komen pas binnen twee weken las ik in de mail volgens mij komen ze per fiets ofzo :')

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:18

vonneke schreef:
Deadxstar ik hoorde juist verschillende hele goede verhalen over eurosocap.

Heb heel wat salons afgebeld naar hun producten en waren allemaal erg te spreken over de eurosocap en de socap. De derde soort weet ik zo niet hoe die heet

Je hebt geloof ik Euro Socap, Original Socap, en Socap..

Ik heb de 'gewone' SoCap :j Super tevreden over! (Deze zijn dat trouwens www.socap.nl)
Volgens mij heb ik hier juist veel verhalen gelezen over euro socap.. die niet zo best waren!
Original SoCap weet ik niet meer, daar heb ik ook geen ervaring mee! :D

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:49

Zo ik meld me ook weer eens! Ik ben nog steeds erg tevreden over mijn luxy's (chocolate brown) ik heb ze inmiddels bijna een jaar <3 en ik ga weer nieuwe bestellen! die van mij zijn wel een beetje aan vervanging toe vanwege een stomme actie van mij waarbij ik de puntjes lichtelijk heb gefrituurd :') (tip: hoeveel haast je ook hebt altijd je heatprotecter goed laten drogen!) Ik kan ze nog steeds prima gebruiken hoor. Maar ik irriteer me aan de droge punten. Als ik ze weer ga gebruiken zal ik ze eerst even laten knippen denk ik :j
Maar aangezien ik mijn haar weer in een donkere kleur heb geverfd vind ik het een mooi excuus om weer nieuwe te bestellen ;)
Dus nu de keus uit de dark brown of de off black.... waren er hier nog mensen die die kleuren hadden??