Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pasamba schreef:Vandaag wordt een slechte dag.
Nien1984 schreef:Gefeliciteeeerd!!!
Ja, 85 kilo op een rank hafje van 150cm is inderdaad wel op het randje (heeel erg op het randje...) dus kop op en weg met die kilo's!!!
Toen ik 90 kilo was had mijn gewoon gebouwde kwpner van 170 echt meer moeite met mij dan nu... merk ik heel duidelijk.
Morgen weer rijden
amsterdam_30 schreef:Snap je punt.. maar tot 90 kg zou ik mij geen zorgen maken v je paardje. Verder natuurlijk logisch als je er iets af wilt hoor.
@Danique1990: gefeli!!! Nu zo houden!!
Edit: zie je er nog ongeveer zo uit als in je profiel? Dan snap ik niet dat je moest afvallen
amsterdam_30 schreef:Die snap ik niet
Jaime_ schreef:Kga bij mn vriend slapen, dus ik neem n lunchpakketje mee
Dieuwke_ schreef:O: - (laat uit bed)
T: schaaltje cruesli met magere yoghurt sinaasappel/banaan
M: wit bartje met 30+ kaas en een wit duits bolletje met rozenbotteljam
T: appeltje en thee
A: ?
T: kroeg
B: 3x gewandeld met de hond, zusje weggebracht op de fiets (2km ofzo), boodschappen gedaan en stofzuiger door de kamer gehaald
amsterdam_30 schreef:Serieus.. ik vind dat iedere haflinger en ieder paard 90 kg aan kan!
Kijk.. je moet niet veel zwaarder worden dan.. maar paarden kunnen best wat hebben!
Natuurlijk voelt het voor een paard anders dan dat je 60 kg weegt, maar vind 90 kg echt nog prima.Nien1984 schreef:Gefeliciteeeerd!!!
Ja, 85 kilo op een rank hafje van 150cm is inderdaad wel op het randje (heeel erg op het randje...) dus kop op en weg met die kilo's!!!
Toen ik 90 kilo was had mijn gewoon gebouwde kwpner van 170 echt meer moeite met mij dan nu... merk ik heel duidelijk.
Morgen weer rijden
Arvanti_haf schreef:iedereen hier is wel lekker bezig zeg! Klinkt echt goed allemaal! Knap ook als je met 62 kg al de behoefte voelt om af te vallen.
Ik heb ook zoiets van, ik kan er beter nu wat ana gaan doen dan dat ik 100 kg weeg, dan is de weg nog veel langer!
Maarruhhhh, ik hoor jullie over light producten. Zijn die nu zoveel beter dan? Er schijnen meet cheische stoffen in te zitten die je lijf helemaal niet af kan breken.
En ik dronk optimel als ontbijt, maar ik hoorde dat dat ook niet goed was? wat vinden jullie?