Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eefske schreef:Waar ik benieuwd naar ben. Wat eten jullie allemaal als avondeten? Ik vind het vrij lastig om 'slanke' maaltijden te maken. Ik kom toch vaak op pasta, rijst of wraps uit. Niet zo zeer ongezond maar zitte nog wel eens flink wat calorietjes in en dat moet ik dan de rest van de dag zo compenseren.
En om nou alleen salade te eten..
xNathaliee schreef:suuzepuus schreef:vetverbranden doe je het meest als je je hartslag onder de 140 slagen per minuut houdt. Trainen met een hartslag meter is dus aan te raden!!
Nou als ik ga cardio' en dan zit mijn hartslag al heel snel op de 190! Haha dus dat gaat me nooit lukken :p
We hebben 2 verschillende oefeningen op de home trainer: cardio en vetverbranding en op dat apparaat zit een hartslagmeter.
Safiera schreef:Misschien moet je jezelf eens laten nakijken. Ikzelf zit met rustig spoprten, (ik weet, voor jou is cardio misschien niet rustig) op 185, en dat is niet normaal. Komt bij mij door mijn medicatie, maar vraag me af of jouw hartslag niet te hoog is/wordt. 200 is gevaarlijk is mij verteld
RicardoOpa schreef:Op een jonge leeftijd met een gezond lichaam, dus niet morbide obesitas, mag je best eens op de 200 hartslagen per minuut komen hoor. Het wordt pas gevaarlijk als je dat een uur doet. Dus een sprint nemen, even paar minuten intensief inspannen op fitnessapparatuur kan echt niet veel kwaad. Moet je daarna natuurlijk wel even de tijd nemen om weer op een normale hartslag te komen
maar als je hartslag echt heel snel de lucht in schiet, zou ik het wel even in de gaten houden. Bij mij duurt het altijd wel even voordat ik op de 190 zit!