Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 10:16

Ja, ik neem haar altijd mee. Ik loop in het buitengebied en meestal in het donker, dus kan wel een grote waakhond gebruiken ;) 's Avonds loopt ze altijd aan de riem en als we overdag gaan, loopt ze meestal los :j . In het begin sleurde ze me alle kanten op, nu is ze het gewend en loopt ze netjes mee :)

Als ik beneden kom in mijn hardloopkloffie, wordt ze al helemaal wild (jong beest nog) :D

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 10:58

Goedemorgen dames!

Wenk: Sterkte! Hoop dat het naar de nachtrust al iets beter is?
Bom: nog gelopen? Zo ja bikkel hoor! :D
Fan: veel plezier vandaag!
Noor: Fijn dat je zo lekker hebt kunnen lopen!
Marjoleintje: 1,2 kilo wauw! Super!

Hier gaat het eigenlijk wel weer redelijk oke! Ga zo maar weer eens proberen t paardenkind te rijden :P En als dat een beetje oke gaat wil ik proberen morgen weer te gaan lopen!

Iedereen een fijne dag vandaag!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 13:03

Ahum.... geen bikkel hier... :o Half 7 ging wekkertje, heb mijn voet buiten de dekens gedaan en die vond het nog veeeeeel te koud :brr: Toen nog even op foon gekeken wat de temp was... -5 :wow: Heb op snooze gedrukt, me omgedraaid en weer lekker verder geslapen, 7 uur kwam ik eruit gerold :O Misschien morgenavond even, vanavond het ik knollie-les dan komt het er ook niet van.

Wen :(:) Hoest met je knie?
Noor, gaat lekker met jou he? Kunnen we je nu een verslaafde noemen ;)
Annika, rustig aan hoor, weerstand is nog laag, wel rekening mee houden!
Marjoleintje, +:)+ Goed bezig!
Fan, werkze en een fijne dag!

Moest vanochtend met de jongste bij de ha zijn, die heeft een ontstoken teen, zit er al een week mee in een soda badje maar over ging het niet. Nu een peniciline kuur gekregen. Hoop dat het beter gaat.
Daarna boodschappies gedaan, deeg voor koekjes meegenomen, daar zijn ze bij thuiskomst mee in de weer gegaan en die zitten nu in de oven. Kids zitten even een filmpje te kijken, mams kan bokken :D
Vanmiddag nog naar de da, de 2 honden allebei hun jaarlijkse check up en inenting.
En verder een beetje rustig aan, kids zijn wat moe van de logeerpartij bij oma, hadden het reuze naar hun zin maar ze slapen toch beter in hun eigen bedje. En ze zijn gruwelijk verwend door oma :j

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 13:15

@ Bom: verslaafd? Wie? IK? :P Ik vind het héérlijk! :j
Lekker dat de kids zo zoet zijn! :D Hopelijk hoopt de peniciline kuur.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 13:48

Even stiekem bokken. ;)
Zo Bom, druk dagje zo. :j Groot gelijk dat je nog even bleef liggen :j
Annika, neem je rust na de griep hoor! Loop een klein rondje en neem hem de volgende keer wat groter.
Marjoleintje, altijd leuk als er wat af is. Ik zat vanmorgen op 80.7, ik kom maar niet onder die 80 uit, erg frustrerend.

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:44

Bom :groot gelijk hoor dat je bleef liggen!
Fan: foei! hahah Enne ik ken je probleem ik blijf al ander halve week op 80,3 hangen kom er ook niet onder! Morgen weer naar dietiste ben benieuwd wat die weegschaal zegt( is toch anders als mij eigen)

Nou jullie hadden gelijk hoor hihihi heb een half uurtje gereden en was kapot! Dus nog maar even niet lopen! Ook maar afgesproken dat morgen mijn instructrice erop gaat! Toch nog maar even rustig aan doen!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 15:24

Haha Bom, ik geef je gelijk hoor, veel te koud vanmorgen!

Noor lekker gelopen.

Fan en Marjoleintje druk met afvallen.

Knie gaat wel weer goed, voel 'm amper meer, maar doe wel voorzichtig. Gelukkig hoef ik op werk alleen maar echt netjes als er bezoek komt of we zelf 'naar buiten' moeten, dus ik heb heel fijne schoenen zonder hak aan, soort sportschoen is het, gebruik deze ook altijd als ik catering loop.

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:00

Ja hoor het sneeuwt hier gewoon haha

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:13

Hier ook! -O-

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:15

Nou lekker dan, ben die sneeuw nu wel heul erg zat. Ik zou zeggen, jullie mogen die witte troep lekker houden :P Maak er maar een mooie pop van, leef je uit :D Graag niet naar Lelystad sturen!!!!!!!!!!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:19

Ook niet naar het Gooi eo graag! Sneeuw is stom!

Pfff, druk hier, heel kort ff uitblazen en zo weer verder. Wacht nog op 1 telefoontje en dan is in ieder geval mijn 'moet' lijst af... :=

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:23

Van mij mogen jullie die sneeuw ook houden daar! Ik moet vanavond om 22.00u nog 45min rijden naar m'n werk toe, hopelijk blijven de wegen begaanbaar.

Ik zit hier met verkleumde vingertjes een berichtje te typen, pfoei. Net terug van Shagoya, hebben een wandeling van een uur samen gemaakt, daarna nog wat grondwerk in de bak gedaan. Al met al zijn we dus 1,5uur bezig geweest. Ook lekkere beweging! ;) A.s. vrijdag krijg ik een les met haar van haar eigenaresse in de Academische Rijkunst aan de hand. Ben heel benieuwd, dan kan ik hopelijk ook op die manier met haar trainen.

Wen, fijn dat je knie weer wat beter is. Verstandig dat je even tijdelijk een schoen zonder hak draagt!

Annika, goed dat je 't nog even rustig aan doet.
Fan en Annika, Hopelijk komen jullie binnenkort onder de 80kg uit..tenminste ik neem aan dat jullie dat graag willen? Uit de berichtjes te lezen. :)

Bom, brr ik was ook blijven liggen hoor, zo vroeg al. Moet er niet aan denken om dan te gaan lopen! Hopelijk is zoonlief snel weer van z'n ontstoken teen af. Wat heeft hij gekregen? Flucloxacilline of Amoxicilline? Veel plezier met je les vanavond!

Noor, leuk is dat dat je je hond zo lekker mee kan nemen. Die van mij is net een konijn als ik haar mee nemen, neemt gewoon hazesprongen voor mij uit als ik haar aan de riem heb. Die blijft dus niet netjes bij je lopen. :D

Ga me maar s ff douchen, lekker warm worden. Daarna pannenkoekjes bakken en even lekker 2,5 uur slapen...

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:24

Hahaha nou gelukkig blijft het hier nog niet liggen! Maar het is wel een raar gezicht gister en eergister nog strak blauwe lucht en nu ineens sneeuw :P

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:26

Marjoleintje wil idd onder de 80 komen moet bij mij nog minstens 10 kilo van af en het liefst nog 15 :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:41

Marjoleintje, Amoxicilline heeft hij gekregen. Klinkt leuk dat je les krijgt in de Academische Rijkunst. Ben benieuwd, vind dat altijd wel interessant, heb ook al wat sites bekeken over de AR.

Ik blijf hangen bij de 70 kilo, nou doe ik er ook niet zoveel moeite voor momenteel om het verder naar beneden te krijgen. Maar eigenlijk zou 60 kilo beter zijn. Weet even niet waar ik de motivatie vandaan kan halen, heb die nog niet teruggevonden sinds vorig jaar.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:59

Ah nee, ik ga ook nog lopen vandaag, heb ook liever dat het droog blijft. Al moet ik zeggen dat ik met regen vaak op mijn lekkerst loop, zit dan lekker veel zuurstof in de lucht ofzo. Maar met deze kou en dan winterse neerslag.... brr!

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 18:04

Sneeuw nee ik wil het niet horen ..Wat je krijgt mag je gerust houden hoor ik hoef het niet.
AR is leuk om te doen heb een hele poos les gehad van Marijke de jong.

Ik ben bijna op mijn streef gewicht dan ben ik 10 kilo kwijt in totaal.
Nou let ik wel op wat ik eet heb ik geen tijden vette hap gegeten of chocolade.

Fijn wenk en dan en vrije avond??

Werkse marjoleintje...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 18:25

Hoor net van mijn mannetje dat het ook al in Amere sneeuwt :(

*kijkt naar buiten *

-:(- hier ook vies wit poeder uit de lucht. Ga terug!!!!!

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 18:47

hetbommeke schreef:
Hoor net van mijn mannetje dat het ook al in Amere sneeuwt :(

Je woont toch in lelystad.... :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 18:55

Yep maar mannetje werkt in Almere, die reed daar net weg en zag het verschrikkelijke witte poeder.

Inmiddels grote vlokken hier......

Lelystad - Barneveld.... Bij jou nog nix?

Net wel een sms gestuurd naar mijn instructrice of ze wel les geeft vanavond. Even afwachten...

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 19:46

Hier ook een flinke sneeuwbui gehad, terwijl ik in de auto zat vanuit Leiden naar Schiedam. Iedereen weer in paniek met een flinke file tot gevolg! :n Wel in de baas zijn tijd, maar ik had liever wat productiever geweest :j Sneeuw hadden ze beter een paar 100 km zuidelijker kunnen laten vallen, hebben ze veel meer aan! :j

Weltrusten Marjoleintje! :z
Fijn dat de knie beter gaat WenK. :j

Net een rondje gelopen, gelukkig zonder sneeuw. Lasagne zit in de oven, heb een lekker groente lasagne gemaakt, vitamientjes moeten goed aangevuld blijven :D Even uitwasemen van het hardlopen en dan onder de douche! Vandaag een rustige les gelopen, 3 x 5 minuten op matig tempo met 2minuten wandelen tussendoor. Ging vanaf begin al lekker, heb normaal veel moeite met het begin en daarom ook met intervallen, kom gewoon niet in mijn ritme. Maar vandaag wel! *\o/*
Ik ga lekker douchen!! :wave:

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:35

Heerlijk fanneke lasagna :9 ..

Nou kan mededelen dat het hier ondertussen ook sneeuwt -:(-
Lelystad barneveld is niet zover .
Heb familie in Almere wonen dus kom daar geregeld.

Zo net gesport nu een bak koffie en dan douchen

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:59

Fan lekker gelopen, goed zo!

Wil hier eigenlijk ook nog wat kwijt, maar vind nu niet het moment om er mee bezig te gaan. Let wel op dat ik niet (veel) zwaarder word, maar voor afvallen kan ik nu de kracht en motivatie vinden.

Vrije avond? Niet helemaal. Heb Lis en de merrie gereden, gingen allebei fijn. De kleine tips van juf hielpen bij allebei weer fijn.

Nu net gegeten en al weer wat geleerd. Nu dus ff mail en bokt bekijken en op de achtergrond staat de tv aan. Strakkies lekker slapen. Twijfel wat ik morgen ga doen, heb wel zin om wat te sporten, maar hardlopen vind ik nog ff niet verstandig. Ben geen lid meer van de sportschool, dus dat kan niet...

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:14

Hmm gwoon een lekkere boswandeling wenk...
Kan ook erg lekker zijn ,volgens mij is het morgen niet zo koud voorspelt toch?
Fijn als de paarden weer lekker gelopen hebben kom je er met zo`n fijn gevoel vanaf he :j

Vallt het op dat ik me verveel... :o

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:00

Meiden, ik heb nu al even niet meer bij gelezen maar ik wil even melden dat ik mee ga doen met de ladiesrun te Rotterdam! Wie doet er nog meer mee? :)