Soms ga ik de deur uit met een goed gevoel en dan zit ik daar in die spiegel te turen en dan ben ik zoooveel witter en heb ik opeens een blotebillengezicht terwijl ik wel mascara op heb
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Soms ga ik de deur uit met een goed gevoel en dan zit ik daar in die spiegel te turen en dan ben ik zoooveel witter en heb ik opeens een blotebillengezicht terwijl ik wel mascara op heb
Vorige maand gekregen (had nog nooit scrub gehad) en oeeh wat voelde dat fijn. Ik was helemaal zacht achterna en het ruikt ook zo lekker.
Ik voel het naast mijn mond precies ook opkomen. Nou zeg...
Ga ook altijd alleen als m'n huidje even een betere periode heeft
niet altijd trouwens. 
Echt heel erg hahaha.
Als ik al dacht dat ik er goed uit zag is het wel over zodra ik daar begin te passen. H&M vind ik wel leuke pashokjes, leuke spiegels die je zelf kan bewegen. 
voor degenen waarbij het minder gaat.
en de camera van een ipod of ipad haha je ziet echt alles!
volhouden..

hoop dat het na dit weekend echt weer weg is want het doet mijn humeur écht niet goed..
Op een schooldag drink ik 's morgens 2 à 3 koppen melk. Op school een halve liter spuitwater en bij het avondeten nog 2 glazen spuitwater. In het weekend misschien nog wel minder... Ik denk gewoon niet zo aan genoeg drinken, heb ook niet zo vaak dorst.
Ik duim dat je huidje snel beter wordt!