Puisten deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dressagelady

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 22:08

Het licht bij kappers is ook zo afschuwelijk :)) Soms ga ik de deur uit met een goed gevoel en dan zit ik daar in die spiegel te turen en dan ben ik zoooveel witter en heb ik opeens een blotebillengezicht terwijl ik wel mascara op heb :')

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 22:35

Het gaat hier bij iedereen wat op en neer lees ik wel.

Zelf vandaag eens bij rituals gekeken en gevraagd wat goed zou zijn.
Heb nu een reinigingslotion mee gekregen, 2 keer per dag mee wassen.
Meisje in de winkel gebruikte het zelf ook en het had haar geholpen dus ga maar eens proberen.

Ook nog een scrubtester en een cremetester mee gekregen, dus ga het maar proberen.
Creme is wel heel fijn op m'n huid, dus morgen maar even kijken hoe het er uit ziet.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 22:44

Ik heb een scrub van Rituals, heerlijk! :D Vorige maand gekregen (had nog nooit scrub gehad) en oeeh wat voelde dat fijn. Ik was helemaal zacht achterna en het ruikt ook zo lekker.

Edit: Volgens mij heeft de hele rechterkant van mijn gezicht een aanval. :') Ik voel het naast mijn mond precies ook opkomen. Nou zeg...

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 07:52

Helpt rituals ook?? Hmm dan blijf ik even meelezen naar de resultaten :)

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 17:48

Ik wil ook altijd graag weten of het werkt, het liefst was ik het 10x achter elkaar maarja, zo werkt het natuurlijk niet, haha!
Dus hou me gewoon maar aan de 2 keer daags, hopelijk over een week dan verschil :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 17:55

Ohh kappers! Dat vind ik ook altijd zo vreselijk :)) Ga ook altijd alleen als m'n huidje even een betere periode heeft :')

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 18:49

Ik heb het altijd super gezellig bij mijn kapper, dus vind het altijd leuk om te gaan.
Heb het eerder in de pashokjes van de h&m, daar zie ik er echt zo vreselijk uit met dat licht. Daardoor koop ik er waarschijnlijk nooit wat :+

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:07

Pashokjes van de H&M zijn inderdaad verschrikkelijk met die belichting op de spiegels :+ niet altijd trouwens. :))

Mijn huid gaat redelijk poedersuiker. En het ging juist zó goed, ik was zelfs zonder foundation op m'n wangen en voorhoofd gegaan, en voorhoofd was echt wauw voor mij haha.
Maar ik kon er weer eens niet afblijven, stom stom stom.. kan mezelf wel voor m'n kop slaan nu. :'\
Dus heb nu een 'kapot' plekje en ongeveer 3 rode vlekjes.. die rode vlekjes maken me niet veel uit maar dat kapotte plekje is gewoon stom. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:44

Hier ook drama..

trouwens h&m en ook only & vero moda word ik echt depressief. Vooral juist only en vero moda. :+ Echt heel erg hahaha.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 21:22

Wij hebben zo'n Vero Moda met heeeel veel spiegels links/rechts OVERAL dus dan zie je jezelf echt van alle kanten bij de pashokjes. Echtttt pfffff daar lijk je sowieso altijd wit, dik en klein :')

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 23:51

De pashokjes van de We zijn ook vreselijk qua licht. Ik zou die winkel mijden gewoon daarom. :') Als ik al dacht dat ik er goed uit zag is het wel over zodra ik daar begin te passen. H&M vind ik wel leuke pashokjes, leuke spiegels die je zelf kan bewegen. :D

:(:) voor degenen waarbij het minder gaat.
Die uitbarsting om mijn voorhoofd was vandaag vreselijk. En nu vanavond kon ik er echt niet afblijven. Hopelijk ziet het er morgen niet erger uit!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:59

Katyatje :(:)

Ik heb 2 rode vlekjes op m'n wang en ongeveer 3 op mijn voorhoofd, als die op mijn wang weg is ben ik redelijk tevreden..
Stom dat het er nu zo uitziet aangezien het eerst echt supermooi was, maar nu ben ik wel van een paar vervelende mee-etertjes op m'n voorhoofd af.
Vanavond naar de stad, ik hoop dat ik niet spontaan depressief word als ik daar in de spiegels kijk hahah. :')

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 07:19

Weet je wat ook zo vreselijk is? Van die rtl lampen bij bijv de wastafels op een camping... ;( en de camera van een ipod of ipad haha je ziet echt alles!
Ik heb de laatste dagen meer gedronken dan anders en mn huid ziet er gelijk een stuk beter uit! Veel minder pukkeltjes *D volhouden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 09:43

Ik drink al 3 liter per dag dus helaas.. gaat bij mij niet meer werken.

Bij ons op de badkamer hebben we ook zulk licht maar dat mag echt NIEMAND aanzetten als ik er bij sta want dan krijg je echt ruzie met me. -O-

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 10:11

Jeetje, 3 liter water!? En gewoon plat water dan? Niet in de vorm van thee ofzo?
Pfoe, ik drink denk ik amper een liter per dag...

Mijn huid kan ermee door. Zaterdag vertrek ik voor een week op vakantie naar de zee! Misschien doet dat mijn huid ook wel goed, je weet nooit. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 11:23

2 liter water en nog 1 liter aan groene thee en sojamelk..

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 11:28

Op dagen dat ik sport drink ik gemiddeld 2,5 liter water en 1 liter groene thee, op dagen dat ik niks doe drink ik eigenlijk alleen maar groene thee, litertje of 2-3 :') Ernstige verslaving

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 11:30

Ik vind groene thee ook heerlijk. Overigens op zaterdag neem ik ook nog altijd een flesje AA of extran of aquarius. (wedstrijd)

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 15:18

Ik weet niet hoeveel liter ik drink maar ik drink nu: 1 flesje water, 2/3 koppen thee, 2pakjes wickey, 1glas melk en soms nog een glas ranja. Wow eigenlijk best veel :p

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 17:38

Vind je veel? Je komt nog niet eens aan 2 liter :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 18:04

1 flesje water = 0.5
3 koppen thee = 0.6
2 pakjes wicky = 0.4
1 glas melk = 0.25 (mijn melkglas is groter dan 0.25 in elk geval)
= 1.75

Glas ranja is 0.25 = 2. 2 Liter is meer dan genoeg :j

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:16

Ik drink vaak 1 of 2 flesjes water dus dat is 1 liter, dan drink ik nog 1 a 2 (grote) koppen thee dus dat is 4.0 liter (denk ik), 1 glas karnemelk en een paar glazen cola/appelsap/sapje. Hoeveel isdat? :') :o

Mijn huid is slecht.. ik haat dit weer even haha :') hoop dat het na dit weekend echt weer weg is want het doet mijn humeur écht niet goed..
Plekjes op m'n hoofd moeten helen en verder heb ik nog een plekje op m'n wang en boven m'n mond..

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 23:25

Nou zeg, jullie drinken allemaal veel. :P Op een schooldag drink ik 's morgens 2 à 3 koppen melk. Op school een halve liter spuitwater en bij het avondeten nog 2 glazen spuitwater. In het weekend misschien nog wel minder... Ik denk gewoon niet zo aan genoeg drinken, heb ook niet zo vaak dorst.

xAylie :(:) Ik duim dat je huidje snel beter wordt!

Morgenochtend ben ik er vandoor! Misschien doet vakantie sowieso wel goed aan mijn huid, even weg van al het gedoe thuis en met school.
See you in a week! :wave:

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 23:49

Ik drink ook eigenlijk altijd wel twee flesjes water leeg, acht koppen groene thee en bij het eten ook nog wel twee glazen water. En dat is dan wel echt het minimum...

@Katyatje: Fijne vakantie! Geniet ervan!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 11:23

Veel plezier Katyatje! hoop dat je huidje er nog beter van word. :j

Grr ik had er gister aangezeten en dat was stom.. nu heb ik een plekje op m'n wang en 2 boven m'n mond, en ze irriteren me dood. :\
M'n voorhoofd blijft rustig en heelt, gelukkig.
Ga zo maar stomen en douchen en het laten rusten want heb vanavond een verjaardag..