Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Na m'n operatie had ik een sportBH van Fila, mét beugel. Na +- 8 weken naar hunkenmoller gegaan, en daar de deur uit gestapt met 3 BH's, alle 3 maat 70E (ook meteen met beugel overigens). Nu ben ik maanden verder, en ik lijk wel ruimte over te hebben in m'n BH's, net alsof m'n borsten dus toch nog wat kleiner geworden zijn. Vind ik niet erg, vind ze echt perfect zo, zowel qua maat als qua vorm

Pebblesther schreef:
Tamaramt: wat zijn dat voor pleisters? Ik heb er nu nog soort verband/pleisters om wat er af mag en daarna hoef ik er in principe geen verband meer om, alleen een gaasje.

Heel voorzichtig gelopen zodat er zo weinig mogelijk schokken op mijn borsten komen zegmaar.
Normaal loop ik altijd hard dus was wel ff wennen om nu in zo'n laag tempo te lopen. Maar even geduld dan kan ik straks weer vollop genieten van het hardlopen met mijn kleinere voorgevel

.
Dan zie je gelijk de verschillen in ervaringen
.
.
! Li_lee_yang schreef:weissje, volgens mij is er eerder iemand in het topic geweest van 17. Ik dacht MelanieB haar naam was?
Verder raad ik je aan het topic wat door te lezen. Er staat denk ik op bijna elke blz wel gelijke vragen en antwoordenDan zie je gelijk de verschillen in ervaringen
Ik ga binnenkort gewoon naar de huisarts en dan overleg ik met hem wel!
Echt klaar voor!
Hopelijk valt alles heel erg mee, dus geen complicaties e.d.
We hopen op het beste natuurlijk!
Zou echt toppie zijn natuurlijk en vooral 2kg! wat een gewicht, dat zou schelen!
Maar echt helemaal klaar voor! 9 mei is de operatie en kan niet wachten
Ze zeiden verder dat na de operatie moet ik dan 1 nachtje blijven en de volgende dag al 's ochtends voor 07.30u weer opgehaald moet worden! De bedden zijn dan weer nodig! Dus best op tijd! Hoe deden jullie dat? In de auto bedoel ik? Want lijkt me niet dat ik dan meteen even een gordeltje om doe

Bij mij was het van te voren nog niet eens duidelijk hoeveel nachten ik moest blijven, afhankelijk van het beloop. Ik werd de volgende ochtend eerst gecontroleerd of de wonden er goed uitzagen, of ik geen koorts had, toen mocht het infuus er uit en aan het einde van de ochtend ging ik naar huis. Wordt je in een ziekenhuis of kliniek geopereerd?
En zo kan ik nog wel even verder gaan.