Hier totaal geen sneeuw en amper wind! Dus ik trek snel mijn kleding aan en ga ik een rondje aan de ren! Wow, ik vind mezelf best wel een bikkel!!
klotshtiduj
Geplaatst: 02-12-10 12:33
Zal ik mezelf maar even opnieuw voorstellen....
Ondanks dat ik niets met mijn knollie kan ivm bevroren bak, heb ik het nog steeds ernstig druk. Ben zo blij als het januari is, dan is voor mij de druk van de ketel! Op dit moment loop ik 2x per week en dan voornamelijk op de loopband in de sportzaal. Ik ben te bang om met gladheid uit te glijden en 5 weken voor mijn wintersport vakantie mijn been te breken ofzo....
Gister 8 km op de band gedaan, maar wat is dat verschrikkelijk geestdodend... Loop zoveel liever lekker buitenuit!! Nou ja, nog maar even doorbikkelen en dan straks weer lekker km buiten maken!
Klotshtiduj (wat een handige naam trouwens! ) : Ik loop ook veel liever buiten hoor dan in de sportschool op loopband. Maar kan me voorstellen dat je geen ongelukken wilt hebben voordat je op wintersport gaat.
Hier blijft 't maar doorsneeuwen...ligt al een flink pak!
Joh, lopen is lopen Judith, duim dat het in januari idd rustiger wordt voor je...
Ik hoop ook dat het gaat lukken om vanavond een rondje te doen... Ben net ff hier het dorp in geweest en dat was drama in ieder geval... Wel bizar, in de winkels is het stukken warmer dan hier op kantoor...
Fanneke
Geplaatst: 02-12-10 13:57
Voor alle dames die zijn gaan lopen Jullie zijn bikkels!
Hier sneeuwt het lekker door, vanmorgen om lag er al 3 cm! Net alsof het bergen sneeuw zijn. Mag toch hopen dat er meer sneeuw ligt waar jij heen gaat Judith!
Ik hoop morgen een intervalletje te kunnen doen, vooralsnog gaat de 5km zondag gewoon door. Dan maar geen PR. Ben benieuwd Sas! Ik ben het met jullie eens meiden, als ik nu bel, zal er weinig verandering in zijn keuze brengen. Ik moet er gewoon van uit gaan dat ik door ben naar ronde 2. Hij zei zelf dat ik een dikke plus heb achter mijn naam, omdat ik intern ben en alle procedure's en systemen ken. Daarnaast heb ik ook een goede beurt gemaakt. Hij had voor we begonnen ergens op geklikt in zijn inbox, waardoor "send" weg viel. Ik zei al: druk eens op CTRL enter. Hup, weg email.Hij schrok ervan! Ik heb er voor gezorgd dat de toolbar weer terug kwam. Kwam vast heel intelligent over, terwijl ik dit toevallig net wist Ga mij gewoon niet druk maken en het rustig afwachten. Ik ga spetteren in mijn 2e gesprek!
Ga van de week maar ff kijken voor een oversized vest ofzo, voor op kantoor, want het is echt net te koud, zelfs met een wintertrui aan en een kop thee in mijn handjes.
Hihi Fan, dan kom je gelijk goed binnen Gewoon lekker positief blijven hoor
Voor iedereen die heeft gelopen/ gaat lopen, super!!!
Hier vanmorgen vroeg al sneeuw, ik werd wakker met een witte wereld Toen ik gisteravond rond 11 uur thuis kwam was er nog niks aan de hand
Ik wil eigenlijk heel graag vandaag even lopen, misschien vanavond na het werk… wordt dan wel rond 10 uur pas maar we zullen wel zien. Ligt dan vast een pak sneeuw
klotshtiduj
Geplaatst: 02-12-10 16:55
Fanneke schreef:
Hier sneeuwt het lekker door, vanmorgen om lag er al 3 cm! Net alsof het bergen sneeuw zijn. Mag toch hopen dat er meer sneeuw ligt waar jij heen gaat Judith!
Zit hier al heel de dag in een kantoortje met de luxaflex dicht, ben benieuwd hoeveel er bijgevallen is. Niet handig ben op mijn pumps. Gelukkig was ik nog wel zo wijs om geen rok met panty aan te trekken Schoonpapa is goed uit de operatie gekomen, nu hopen op een vlot herstel. Vanaaf even mijn verzorgstertje reserveren voor zaterdag, zij mag als eerst op de slee, terwijl Fanny vast hou. Als Charlot niet kan blijven zitten, dan weet ik genoeg Vanavond ook nog Sintshoppen, ziekenbezoek en misschien blijft mijn schoonmoeder ook nog slapen, wil dat mensje niet alleen laten vannacht, ze is snel bang. Word best druk zo.
Op de ramen hier (schuine dakramen) ligt iets van een cm ofzo. Valt reuze mee... Heb dan ook goede hoop dat ik straks (17:00 klaar, ff langs stal en daarna hollen) nog een rondje kan hardlopen...
Ooooh liep net ff naar de keuken (daar zit wel een gewoon raam) en het is wel waanzinnig mooi nu hoor! Wij zitten op de 4e verdieping dus echt boven de stad uit, de wereld lijkt nu haast wel zwart/wit met de schemer en dan zie je af en toe een lichtje, prachtig!
Sjoe, hier nóg meer sneeuw dan gister! Schat dat er in de tuin min. 6cm ligt! Alles is glad, is niet tegenop te strooien en te schuiven, dus tis hier echt met 30km/h tuffen over/door die vieze en gladde drek. Heb vandaag 3x mn ruiten moeten ontsneeuwen
Maar lopen is dus gewoon niet te doen, gevaarlijk zelfs.
Ben mn surprise en gedicht aan het afmaken, morgen Sinterklaas op school!
Tja, helaas.... Hier dus niet kunnen lopen. Ben op stal net ff weg gegleden en dat schoot in mijn bovenbeen. Dat icm de sneeuw en gladheid vond ik het niet verantwoord om te gaan lopen. Ben wel ff naar de sportschool gegaan (gelijk opgezegd... ) en heb daar een half uurtje licht getraint, alle spiergroepen een beetje. Gaat nu wel met mijn been, maar voel 'm nog wel ietsjes. Hopen dat het morgen weer over is.
wow, er ligt hier nu ineens wel heel erg veel Super leuk. Beetje op tijd weg morgen en hopen dat iemand anders dat ook denkt zodat ik gewoon het gebouw in kan MOet ook nog tanken had ik beter vanmiddag kunnen doen
Ben vanmorgen maar met de trein gegaan Er lag echt veel en ik moest mijn auto, die gewoon onder de carport staat, uitgraven want het was het allemaal onder gewaaid en daar had ik nu net geen zin in. Vorig jaar met die dikke sneeuw ben ik 2,5 uur onder weg geweest en dat zag ik nu echt niet zitten. Dus warme kleren en laarzen aan en op naar de trein, daar moet ik ook nog wel 10 a 15 minuten voor lopen. En het laatste stukje rennen
Goodmorning!! Pfff wat een sneeuw, overal is het spekglad. Wilde gisteren snel de binnenbocht pakken, maar glee gewoon door naar de buitenbaan. Gelukkig reed er geen auto. Daarna nog wat kleine slipjes gemaakt, er ligt nog redelijk wat sneeuw op de wegen, het lijkt niet te smelten door de pekel.
Ik hoop vandaag ook te kunnen lopen WenK, heb echt energie over, door het skippen van de afgelopen dagen. Succes straks!
Bij mij thuis (noorden van Friesland) heeft het gisteravond/vanacht behoorlijk gesneeuwd!! Moest echt mijn auto uitgraven en ben al glijdend richting de grote weg gereden! In Assen, waar ik op dit moment werk, is eigenlijk niet veel veranderd ten opzichte van gister middag! Hardlopen wordt nu helemaal niets (gelukkig heb ik ook echt geen tijd over op dit moment). Van het weekend maar weer even naar de sportzaal op die vreselijke band gaan staan... Moeten toch iets doen om in conditie te blijven. Ik ben inmiddels wel weer ruim een kilo kwijt! Altijd fijn zo vlak voor de vreetdagen....
hetbommeke
Geplaatst: 03-12-10 12:03
Ook goeiemoggel allemaal!
Hier geen sneeuw bijgevalllen gelukkig maar wel spekkie spekkie glad
En jawel.... ik heb vanochtend en een handje gegeven. Kwamen bij mijn dochtertje op school, zoooooo lief al die kids met die verwachtingsvolle snoetjes die staan de zingen voor de Sint. Hij kwam aan in brandweerwagen met sirene en zwaailicht
En mijn kids waren hulp-
Nog even een vraagje, had een topic geopend op STW: Wie heeft ervaring met studeren aan de Open Universiteit? Hebben jullie enig idee? Ik denk dat ik het maar gewoon ga doen, maar was even benieuwd naar ervaringen.... helaas geen bokkers die dat hebben tot nog toe