Tja wel of niet gaan, zou mij een worst wezen als Jantina niet gaat en Greetje wel. Hun eigen keuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:.....en toch vind ik het erg ingewikkeld: "dat mag ik helemaal zelf weten".
Het zijn idd de regels van een bevolkingsonderzoek.
Maar het is wel weer zo, dat wij er met ons allemaal voor betalen via onze zorgverzekeringen, als iemand onverhoopt kanker blijkt te hebben.
Christiene schreef:Janneke2 schreef:.....en toch vind ik het erg ingewikkeld: "dat mag ik helemaal zelf weten".
Het zijn idd de regels van een bevolkingsonderzoek.
Maar het is wel weer zo, dat wij er met ons allemaal voor betalen via onze zorgverzekeringen, als iemand onverhoopt kanker blijkt te hebben.
zeg je dat ook tegen iemand die rookt, zich in het ronde zuipt, niet gezond eet.. na een ongeluk door een gevaarlijke sport half jaar in ziekenhuis rond loopt..
veerledec schreef:Ik zou er wel voorstander van zijn dat je zulke onderzoeken op eigen kosten kan laten doen wanneer jij dat wil. Dus dat je dat ook al op vroegere leeftijd zou kunnen doen, als je daar behoefte aan hebt.
Djilna, thuistest niets voor jou dan?
Cayenne schreef:Ik ben benieuwd of de mensen die het uitstrijkje niet laten doen, wel straks het borstkankeronderzoek laten uitvoeren?
Babsiej schreef:Ik kreeg gisteren het magazine over het uitstrijkje omdat ik binnenkort 30 word...
Ik kreeg meteen de kriebelsIk neig tot nu toe ook naar nee ... Ik geloof het wel denk ik