Janneke2 schreef:.....en toch vind ik het erg ingewikkeld: "dat mag ik helemaal zelf weten".
Het zijn idd de regels van een bevolkingsonderzoek.
Maar het is wel weer zo, dat wij er met ons allemaal voor betalen via onze zorgverzekeringen, als iemand onverhoopt kanker blijkt te hebben.
zeg je dat ook tegen iemand die rookt, zich in het ronde zuipt, niet gezond eet.. na een ongeluk door een gevaarlijke sport half jaar in ziekenhuis rond loopt..
alleen niet na dit onderzoek gaan en dan een kans dat je de maatschappij geld kost omdat je kanker hebt vind het wel heel hard om dit zo te vinden. het is jou mening zo denkt iedereen er weer anders over.
maakt me niet uit maar je kan dan overal wel bij zeggen dat het de maatschappij geld kost als iemand ziek word terwijl die het anders had kunnen doen en dan misschien geen geld kostte.
*ik lees hier veel mee, ik heb de uitnodiging al bijna twee jaar in de kast liggen. en mijn antwoord blijft ook nog steeds nee voor nu. (weinig risico ivm nooit sex gehad te hebben , dat staat zelfs in de folder) *
ik ben wel blij met dit onderzoek voor diegene die wel gaan en een slechte uitslag hebben er vroeg bij zijn.