Ibuprofen hielp bij mij wel erg goed . Dan klonk ik niet meer zo dronken !
Twaalf
Geplaatst: 05-01-11 12:34
Ik heb ook gewoon paracetamol ingenomen de eerste dagen Mocht van de piercer.
Tongpiercing staat je leuk Joonsel
Kitsolu
Geplaatst: 05-01-11 12:40
Het is echt een verslaving geworden zeg...
Ik heb nu een offcentre labret (rechts), 3 gaatjes in elke oorlel en 3 gaatjes in de helix van m'n linker oor (heb ik een jaar geleden laten schieten). De laatste 3 zijn nu eindelijk helemaal 100% genezen, geen bultjes en auwtjes meer!
Maar ja, ik heb het gevoel dat er iets mist. Nu heb ik dus eens zitten denken, ik wil OF een tongpiercing OF een rook OF een verticale tragus. Die in m'n oor zouden dan (1tje maar hoor) rechts komen.
Meningen?
EDIT: over de verticale tragus, iemand ervaringen met uitgroeien ed? Ik heb een vriend die er een heeft, maar die heeft 'm pas 9 weken dus daar kan ik nog niet echt een voorbeeld van maken.
Joonsel
Geplaatst: 06-01-11 00:01
Ik zou voor de tongpiercing gaan! Je hebt al veel in je oren, dus iets anders is dan toch ook leuk?
Mijn tong zwelt helemaal op als ik aan het eten ben/heb gegeten Kan maar kleine beetjes eten. Beet net op het balletje Nu durf ik niet nog meer te eten
Heb de mijne al 14 jaar nooit geen last gehad... Bij iedere piercing heeft ieder mens een andere lichamelijke reactie... Dus van alles kun je positieve en negatieve ervaringen lezen... Zegt niet zoveel... Ik persoonlijk vind, al je er aan twijfeld... Dan moet je het niet doen...
En als je het wel doet, als je maar bij een goede piercer gaat!
xDramaQueen
Geplaatst: 06-01-11 02:03
Jildau schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met navelpiercings? Ik wil er graag een maar door sommige verhalen begin je toch enorm te twijfelen.
ik had mn eerste 9 jaar, daarna eruit gehaald, mn 2de zit er nog, al 6 jaar, nooit last van.
Ik twijfel niet over of ik hem wil of niet hoor. Wil het al sinds ik 15 ben en ben inmiddels 19. Vond alleen dat ik eerst af moest vallen. Enige wat me erg vervelend lijkt is als het erg zou gaan ontsteken maar lees hier over zoutoplossingen? Hoe kan je dat goed bij je navel krijgen? Ik ga na school langs om te vragen hoe en wat bij de piercer!
I heb ook een navelpiercing, helaas is die van mij wat scheef gezet en ik heb er weinig vel tussen zitten. Maar ik heb bij een piercingstudio een andere staafje gehaald een korte die ze een beetje verbogen hebben zodat hij toch recht zit.
Navelpiercing spoelen met zeezout is echt heel makkelijk. Je mengt wat zeezout met water en dan neem je een klein dopje ( bijv zo'n doorzichtig dopje van de kruidvat hairspray) daar doe je het water met zeezou in, en dan zet je ondersteboven tegen je buik aan, als je hem eraf haalt handdoek er onder. Het natte valt dan in de handdoek. Aangezien er maar een beetje water in dat dopje gaat krijg je ook geen natte bedoeling.
Mijn dermal is trouwens opnieuw geprikt maandagavond. Hij is er in de nacht van zo op ma uitge'vallen'/gegroeid, en zit nu iets hoger. Foto van dinsdagavond:
Mooie piercings komen er weer voorbij Jammer dat je MD opnieuw gezet moest worden Vue, hopelijk blijft hij nu wel goed zitten. Navelpiercing is ook mooi hierboven, je hebt er ook een goede navel voor zegmaar, zo diep. Haha dat klinkt best stom maar jullie snappen wel wat ik bedoel toch?
Oke...ik ben ook gezwicht, 23 januari krijg ik mijn eerste Dermal Hij komt onder m'n sleutelbeen en hij is nog gratis ook Het is de bedoeling dat er uiteindelijk 3 op een rij komen met verschillende kleurtjes